موبایل

گوشی موبایل هوآوی Y9 رقیب اسمارت فون میت 10 لایت خواهد شد

کمپانی هوآوی با عرضه گوشی موبایل های میت 10 لایت (Mate 10 Lite) و پی اسمارت (P Smart) توانست در بازار موبایل کاربران و خریداران زیادی را جذب خود کند، اکنون این شرکت فعال چینی تصمیم دارد با عرضه یکی دیگر از اسمارت فون های میان رده باعث رونق بازار آی تی شود. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

گوشی موبایل هوآوی Y9

لیست قیمت گوشی موبایل

گوشیموبایل هوآوی Y9به عنوان یکی از جدیدترین تلفن هوشمند های کمپانی Huawei ساعاتی قبل به طور رسمی معرفی و رونمایی شد، این اسمارت فون با داشتن سخت افزارهایی قدرتمند می تواند بهترین انتخاب برای کاربرانی باشد که می خواهند با هزینه کم با کیفیت ترین گوشی موبایل ازار موبایل را خریداری کنند.

موبایل هوآوی Y9 با داشتن طراحی زیبا و ظریف و ضخامت 7/9، به باتری قدرتمند 4000 میلی‌ آمپر ساعت مجهز می باشد. همچنین گوشی موبایل Huawei Y9 مناسب کاربرانی که دغدغه اتمام سریع شارژ باتری را دارند، خواهد بود. با توجه به تصاویر منتشر شده صفحه نمایش این موبایل 5/93 اینچی و رزولوشن آن نیز 2160 در 1080 و نسبت تصویر آن نیز 18 به 9 اعلام شده است.

تلفن هوشمند هوآوی Y9

از دیگر مشخصات فنی این گوشی موبایل هوآوی Y9 می توان به چیپست هشت هسته‌ای کایرن 659، رم 3 گیگابایت و 32 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. داشتن سیستم عامل اندروید 8 اوریو با رابط کاربری EMUI 8.0 می تواند نکته مثبتی برای این موبایل میان ‌رده کمپانی هوآوی محسوب شود.

دوربین اصلی اسمارت فون هوآوی Y9 دو گانه بوده و به سنسورهایی با رزولوشن 13 و 2 مگاپیکسل بهره مند می باشد علاوه بر این دوربین سلفی این تلفن هوشمند نیز به صورت دوگانه با سنسور های 2 و 16 مگاپیکسل طراحی شده اند.

موبایل هوآوی

گوشی موبایلهوآوی Y9 احتمالا در بازار موبایل جهانی با قیمت 200 یورو در رنگ های مشکی، طلایی و آبی عرضه خواهد شد؛ ولی هم اکنون این تلفن هوشمند در بازار موبایل تایلند به فروش می رسد.

لیست قیمت گوشی موبایل هوآوی

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد گوشی موبایل هوآوی برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. از نظر ظاهری گوشی موبایل هوآوی Y9 بی نظیره جدیدا اسمارت فون های هوآوی به قابلیت های خوبی دارند بهره مند میشن لاااایک Huawei

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا