قطعات کامپیوتر

باندل گیمینگ انویدیا REVIVAL KIT متشکل ازلوازم جانبی های کاربردی

باندل گیمینگ انویدیا REVIVAL KIT متشکل ازلوازم جانبی های کاربردی مختص کامپیوترهای Gaming می باشد که شامل کارت گرافیک، درایو SSD و… بوده و با قیمت اعلام شده به لیست قیمت قعطعات کامپیوتر افزوده شد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

باندل گیمینگ انویدیا REVIVAL KIT

لیست قیمت کارت گرافیک

انویدیا در همکاری با چند سازنده دیگر، یک راهکار ویژه برای ارتقایکامپیوترهای گیمرها ارائه کرده است. “PC GAMING REVIVAL KIT” یک باندل متشکل از منبع تغذیه، کارت گرافیک، درایو SSD پرسرعت و چند آیتم جانبی دیگر است. این کیت با قیمت 399 یورو عرضه می شود.

باندل گیمینگ انویدیا REVIVAL KIT

این باندل در برگیرنده کارت گرافیک MSI GeForce GTX 1060 3GT OC، درایو Corsair Force Series LE 240 SSD و پاور Corsair CX450M است. همچنین یک تی شرت و کد بازی Gears of War 4 نیز ارائه می شود.

باندل گیمینگ انویدیا REVIVAL KIT

شاید درنگاه نخست فکر کنید که این باندل با تخفیف ویژه همراه است اما در حقیقت قیمت آن هیچ تفاوتی با خرید جداگانه آیتم های موجود در آن ندارد، بررسی ها نشان می دهد خرید جداگانه آیتم های موجود در این باندل حدود 400 یورو تمام می شود. در حال حاضر به نظر می رسد این کیت تنها برای کشورهای اسپانیایی زبان در دسترس است.

 

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد باندل گیمینگ انویدیا برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. باندل گیمینگ انویدیا REVIVAL KIT خیلی خوب مقرون به صرفه است حیف که تو بازار های قطعات کامپیوتر ما موجود نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا