بازی و سرگرمی

از کاور جدید بازی NBA 2k23 رونمایی شد

به تازگی فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ لیگ بسکتبال NBA با قهرمانی تیم پرافتخار گلدن استیت واریرز در برابر بوستون سلتیکس به پایان رسید و این تیم برای هفتمین بار قهرمان تاریخ NBA شد. حالا در فاصله ی بین لیگ ۲۰۲۲ تا لیگ ۲۰۲۳، طبق روال همیشه، کاور بازی پرطرفدار NBA رونمایی شد.

بازی NBA 2k23

خبر خوب برای طرفداران بازی های ویدیویی ورزشی و به خصوص ان بی ای این است که کاور نسخه ی جدید بازی NBA یعنی NBA 2K23 رونمایی شد. در کنار رونمایی از کاور این نسخه ی جدید، تاریخ عرضه ی آن هم اعلام شد. در ادامه تمام اطلاعات مربوط به کاور، زمان رونمایی، قیمت و تفاوت بین ادیشن های مختلف بازی را در اختیارتان قرار میدهیم.

بازی NBA 2k23

شخصیت روی کاور NBA 2K23

حدس زدن شخصیت روی کاور امسال خیلی کار سختی نبود. کمتر کسی بود که نداند به دلیل وجود عدد ۲۳، بزرگترین بازیکن تاریخ ان بی ای قرار است روی کاور برود.

به گزارش 2K Sports کاور امسال متعلق به شاه بسکتبال جهان یعنی مایکل جردن بزرگ است که قرار است عکس مورد نظر هم روی نسخه ی «مایکل جردن» و هم روی نسخه ی «Championship» قرار بگیرد. مایکل جردن یکی از کسانی است که توانست بسکتبال را به تعداد زیادی از مردم جهان بشناساند و هنوز سال ها بعد از بازنشستگی جزو یکی از الهام بخش ترین بازیکن های تاریخ بسکتبال برای نسل های آینده به شمار میرود.

پیش از این هم مایکل جردن روی کاور بازی های NBA 2k11، 2k12 و 2k16 رفته بود و حالا قرار است کاور بازی NBA 2k23 را آراسته کند.

شخصیت روی کاور NBA 2K23

در سال های گذشته چندین و چند نسخه ی مختلف از بازی های 2K بسکتبال رونمایی شده است. سال گذشته عکس Luka Doncic از تیم دالاس روی نسخه ی استاندارد بازی منتشر شد و در کنارش نسخه ای تحت عنوان «هفتاد و پنجمین سالگرد ان بی ای» منتشر شد که عکس سه نفره ی کریم عبدل الجبار، دیرک نویتسکی و کوین دورنت رویش قرار داشت.

در کنار این نسخه ها، نسخه ای ویژه با عکس کندیس پارکر منتشر شد که این کاور اولین کاوری از بازی های NBA بود که عکس یکی از بازیکنان زن WNBA را رویش داشت.

نسخه ی Championship کاور NBA 2K23

کاور نسخه ی استاندارد بازی NBA 2K23

طبق گزارش های رسیده، به احتمال خیلی زیاد عکس بازیکن آل استار تیم سانز یعنی دوین بوکر قرار است روی نسخه ی استاندارد بازی NBA 2k23 باشد. هیچ خبری مبنی بر اینکه امسال هم عکسی از بازیکنان WNBA روی کاور بازی میرود یا نه، به خبرگزاری ها ارائه نشده است.

کاور نسخه ی استاندارد بازی NBA 2K23

زمان انتشار بازی NBA 2k23

زمان تعیین شده برای انتشار بازی، جمعه ۹ سپتامبر ۲۰۲۲ است. میتوانید بازی را برای تمام پلتفرم های بازی در روز سه شنبه ۷ ژوئیه ۲۰۲۲ پیش خرید کنید. فعلاً دو نسخه ی «مایکل جردن» و «قهرمانی» بیشتر اعلام نشده است، پس اگر میبینید که ممکن است ادیشن دیگری منتشر شود که مایل به خریدش باشید، صبر کنید تا از نسخه ی استاندارد و نسخه های احتمالی دیگر رونمایی شود.

زمان انتشار بازی NBA 2k23

قیمت بازی NBA 2k23

هنوز 2K sports چیزی از جزئیات نسخه های NBA 2k23 امسال و قیمت هایشان نگفته است، ولی معمولاً نسخه های جدید با قبلی حدود ده دلار اختلاف قیمت دارند. سال گذشته قیمت نسخه ی استاندارد ۶۰ دلار بود که نسخه های امسال به احتمال زیاد تا ۷۰ دلار میرسند.

قیمت نسخه های ویژه مثل «مایکل جردن» و «قهرمانی» به احتمال زیاد همان ۱۰۰ دلاری هستند که پارسال نسخه ی هفتاد و پنجمین سالگرد ان بی ای داشت. تغییر قیمت معمولاً در نسخه های ویژه زیاد نیست.

قیمت بازی NBA 2k23

نسخه ی مناسب برای بازی های گروهی

در مورد نسل های مختلف کنسول بازی هم باید گفت که در قابلیت جدید نسخه های بین نسلی کنسول تمام کسانی که کنسول نسل گذشته دارند، میتوانند با دوستان خودشان که کنسول نسل جدید دارند به راحتی NBA 2k23 را بازی کنند و در این مورد مشکلی ایجاد نمیشود. البته در اینجا دو نکته قابل ذکر است. این نسخه فقط دیجیتال است و خبری از دیسک نیست. و بازی های گروهی باید در کنسول های مشابه انجام بشود.

بازی NBA 2k23 در تاریخ ۹ سپتامبر برای کامپیوتر، کنسول بازی سونی یعنی پلی استیشن ۵ و کنسول بازی مایکروسافت یعنی ایکس باکس سری ایکس و اس منتشر خواهد شد.

زهرا کرمانی

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

4 هفته قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

2 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

3 ماه قبل

نحوه کسب درآمد در تلگرام در سال 2024

در سال های اخیر اپلیکیشن تلگرام قدرت خود را به عنوان یک ابزار کسب درآمد…

3 ماه قبل