دسته بندی: موبایل

انتشار ویدئوی نگاه نزدیک از گوشی موبایل بلک بری Venice

انتشار ویدئوی نگاه نزدیک ازگوشی موبایل بلک بری Veniceنشان داد که سیستم ‌عامل اندروید بر روی این اسماتر فون جدید نصب شده است. بلک بری در فکر عرضه‌ی گوشی هوشمند جدیدی با نام ونیز است. این گوشی که سیستم ‌عامل اندروید بر روی آن نصب شده، هنوز به صورت رسمی رونمایی نشده اما دیروز ویدیو نگاه نزدیک آن فاش شد.در ادامه با اخبار آی تی بازار همراه باشید.

در سال میلادی جاری تاکنون شاهد انتشار شایعات متعددی پیرامون گوشی‌های سامسونگ، ال‌جی، اچ‌ تی‌ سی، موتورولا و نکسوس بوده‌ایم. علاوه بر این شایعاتی نیز منتشر شده که هر دو کمپانی‌ های نوکیا و بلک بری در فکر عرضه‌ی گوشی‌ های اندرویدی خود هستند. بر اساس آخرین اخبار، گوشی اندرویدیبلک بری، ونیز (Venice) نام داشته و تاکنون نیز تصاویر مختلفی از آن به بیرون درز کرده است.

در حقیقت تنها چند روز پیش تصاویر واضحی از بلک بری ونیز منشتر شد که جزئیات بیشتری را به همراه داشت. اگرچه منبعی که این تصاویر را منتشر کرد رسمی نبود، اما همان منبع اکنون یک ویدئوی نگاه نزدیک از بلک بری ونیز را منتشر کرده است. مسلما زمانی که از بلک بری ونیز صحبت می‌شود کیبورد QWERTY در خاطرمان تداعی می‌شود چراکه این گوشی به کیبورد مذکور مجهز می‌شود. همان طور که در ویدئو نیز مشاهده می‌کنید این کیبورد به نحوی در بلک بری ونیز تعبیه شده که تجربه‌ی کاری جدیدی از اندروید را فراهم می‌کند. اگرچه توسط کیبورد فیزیکی نیز می‌توان باگوشی موبایل تعامل داشت و کارهای بسیاری انجام داد اما این ویدئو نشان می‌دهد که کیبورد بلک بری ونیز دارای یک حسگر بیومتریک است که به کاربر این امکان را می‌دهد تا به سمت بالا و پایین سوایپ کند.

در این ویدئو به ویژگی‌های جدید دیگری نیز اشاره شده که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به لمس کردن به منظور فعال کردن گوشی، قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه SD، اسپیکر موجود در قسمت پایینی گوشی، سرویس‌های ادغام شده‌ی بلک بری با اندروید اشاره کرد. به عنوان مثال سوایپ کردن به سمت بالا علاوه بر باز کردن گوگل ناو، بلک بری هاب و بلک بری Global Device Search را نیز باز می‌کند. در حال حاضر اطلاعاتی از زمان عرضه‌ی بلک بری ونیز منتشر نشده است.

ویدئوی گوشی موبایل بلک بری Venice

لیست قیمت گوشی بلک بری

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • سلام
    انتشار ویدئوی نگاه نزدیک از گوشی موبایل بلک بری Venice نشان داد که سیستم ‌عامل اندروید بر روی این اسماتر فون جدید نصب شده است. بلک بری در فکر عرضه‌ی گوشی هوشمند جدیدی با نام ونیز است. این گوشی که سیستم ‌عامل اندروید بر روی آن نصب شده، هنوز به صورت رسمی رونمایی نشده اما دیروز ویدیو نگاه نزدیک آن فاش شد.

  • خیلی خوبه من که با لمس کی بورد گوشی های لمشی مشکل دارم بتونم ببا کیبورد این راحتم تایپ کنم و خیلی خوبه که سیستم عاملش از نوع اندروید و در نصب برنامه های مورد نظرم به مشکل نمیخورم کاش تو بازار ای تی بازار بودو میتونستم بخرمش

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

3 هفته قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

2 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

2 ماه قبل

نحوه کسب درآمد در تلگرام در سال 2024

در سال های اخیر اپلیکیشن تلگرام قدرت خود را به عنوان یک ابزار کسب درآمد…

3 ماه قبل