اخبار تکنولوژی

نمایشگر صورتی آیفون 13 یک باگ نرم افزاری است

تعدادی از کاربران گوشی موبایل آیفون سری 13 دچار مشکلاتی در صفحه نمایشگر خود شدند و به صورتی ناگهانی رنگ نمایشگر در گوشی آن ها صورتی می شد. برخی از مخاطبان آسیب دیده آیفون 13 مشکل صفحه نمایش صورتی را در انجمن پشتیبانی اپل و پلتفرم های آنلاین مانند Reddit گزارش کرده اند و گفته می شود که اپل این مشکل را پذیرفته و آن را به عنوان یک باگ نرم افزاری در نظر گرفته است.

البته این مشکل آیفون 13 برای همه کاربران رخ نداده است و بسیاری از افراد که گوشی موبایل آن ها از خانواده آیفون 13 است بدون هیچ مشکلی مشغول استفاده از آن بوده و نمایشگر آن ها بدون هیچگونه تغییر رنگی عمل می کند. در نتیجه اگر آیفون 13 دارید و هنوز با این مشکل مواجه نشده اید دیگر جای نگرانی برای بروز آن وجود نخواهد داشت، اما بهتر است که نسبت به آن آگاهی کامل داشته باشید.

نمایشگر صورتی آیفون 13

شروع باگ نمایشگر صورتی آیفون 13

البته لازم به ذکر است که مشکل صفحه نمایش صورتی در سری آیفون 13 جدید نیست زیرا یک کاربر این مشکل را در انجمن رسمی پشیبانی اپل در ماه اکتبر مطرح کرد و باقی کاربران نیز متوجه شدند که صفحه نمایش آیفون 13، آیفون 13 پرو، آیفون 13 پرومکس و آیفون 13 مینی برای چند ثانیه صورتی می شود و منجر به خرابی تصادفی و سایر مشکلات در گوشی موبایل شما می شود. پس از آن سایر کاربران که با این مشکل در گوشی آیفون خود مواجه شده بودند در Reddit شکایت کردند و به دنبال دلیل به وجود آمدن آن گشتند.

شرکت اپل هنوز در رابطه با شکایت مشتریان و کاربران آیفون 13 پاسخ نداده است با این حال گزارشی به نقدر از یکی از پست های سایت Weibo، یکی از مدیران پشتیبانی شرکت اپل اعلام کرده است که این شرکت از این مشکل آگاه است و گفته می شود که صورتی شدن نمایشگر آیفون 13 یک مشکل نرم افزاری می باشد.

باگ نرم افزاری اپل و صفحه صورتی آیفون 13

رفع مشکل نمایشگر صورتی گوشی آیفون سری 13

البته Gadgets 360 برای شفافیت سازی در این زمینه و برای حل مشکل و درک این که کاربران چگونه می توانند این مشکل را حل کنند با شرکت اپل تماس گرفته است و امیدواریم که اپل به زودی راه حل مناسب برای حل این باگ نرم افزاری را اعلام کند تا کاربران دیگر درگیر این مشکلات و صفحه نمایشگر صورتی نشوند.

یکی از کاربران ساکن ایالات متحده اعلام کرد که در حال مسیریابی از روی GPS موبایل خود بوده و کاملا همه چیز در حالت طبیعی خود قرار داشته است، برای چند دقیقه در طول یک خیابان صفحه گوشی را خاموش می کند و بعد از روشن کردن آن در همان لحظه با یک صفحه نمایشگر صورتی در آیفون 13 خود رو به رو می شود. بنابراین در صورتی که گوشی موبایل آیفون 13 به صورتی ناگهانی صورتی شد جای هیچ نگرانی وجود ندارد و صرفا کافی است منتظر باشید شرکت اپل راه حل رفع آن را ارائه دهد.

زهرا کرمانی

نوشته های اخیر

تفاوت بین پلی استیشن 5 معمولی و اسلیم

پلی استیشن یکی از محبوبت ترین کنسول های بازی در دنیا توسط شرکت غول تکنولوژی…

3 ساعت قبل

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

1 ماه قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

3 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

3 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

3 ماه قبل