دسته بندی: موبایل

تصاویر واقعی گوشی موبایل نوبیا Z11 افشا شد

تصاویر واقعی گوشی موبایل نوبیا Z11 افشا شد و نشان داد که این اسمارت فون کاملا بدون حاشیه بوده و مجهز به صفحه نمایش 5.5 اینچی می باشد همچنین این تلفن هوشمند در 8 تیر ماه به صورت رسمی توسط کمپانی Nubia رونمایی خواهد شد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

گوشی موبایل بدون حاشیه نوبیا زد 11 در یک تصویر واقعی در فضای آنلاین ظاهر شد. نوبیا یکی از کمپانی‌های گوشی ساز چینی بوده که امسال تعدادی گوشی هوشمند منتشر کرده است. گوشی نوبیا زد 11 مینی و زد 11 مکس اخیرا توسط این کمپانی معرفی شده و گوشی Nubia Z11 تنها گوشی هوشمند از سری Z11 بوده که هنوز توسط نوبیا منتشر نشده است.

در حال حاضر و با توجه به تائیدیه ‌ی این کمپانی، می ‌دانیم که این گوشی در 28 ژوئن (هشتم تیرماه) از راه خواهد رسید و به لطف صدور گواهینامه TENAA و همچنین لیست منتشر شده از بنچمارک انتوتو مشخصات فنی آن تا حدودی آشکار شده است. دیروز تائید شد که گوشی نوبیا زد 11 با طراحی بدون حاشیه ‌ای همراه خواهد بود. این به معنای آنست که در هر دو طرف این دستگاه هیچ حاشیه ‌ای دیده نخواهد شد.

امروز یک تصویر واقعی از گوشی بدون حاشیه نوبیا زد 11 در فضای مجازی منتشر شد. اگر نگاهی به تصویر ارائه شده بیندازید، نسخه سفید رنگی از گوشی نوبیا Z11 را خواهید دید. یک دکمه‌ ی خازنی دایره‌ای شکل در زیر نمایشگر آن جانمایی شده و هیچ حاشیه ‌ای در اطراف این دستگاه به چشم نمی ‌خورد.

این تصویر، شماره سریال NX531J مربوط به این گوشی را نشان می ‌دهد. همان گوشی هوشمندی که با این شماره سریال در بنچمارک انتوتو محک خورد و همچنین در لیست تائیدیه تنا ظاهر شد. گوشی بدون حاشیه نوبیا زد 11 در هشتم تیرماه رونمایی خواهد شد.

در این تصویر به نظر می ‌رسد که نسخه v.3.9.22 رابط کاربری نوبیا بر روی این گوشی در حال اجراست. درهر صورت می ‌توان انتظار داشت که نسخه جدید تری از این رابط کاربری بر روی محصول نهایی پیش نصب گردد، به ‌خصوص با توجه به این واقعیت که گوشی نوبیا زد 11 مکس (Nubia Z11 Max) با نسخه v.3.9.9 این رابط کاربری عرضه شد.

گوشی موبایل Nubia Z11 دارای یک نمایشگر فول اچ دی 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل است. 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، فضای ذخیره سازی آن را تشکیل خواهد داد. این دستگاه از پردازنده چهار هسته ‌ای اسنپدراگون 820 با ساختار 64 بیتی در کنار پردازنده گرافیکی آدرنو 530 قدرت گرفته،دوربین16 مگاپیکسلی در پنل پشتی آن جانمایی شده و در جلو برای گرفتن سلفی و ویدئو چت، دوربینی 8 مگاپیکسلی دیده خواهد شد.

اینگوشی موبایلمبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو بوده و یک باتری غیرقابل تعویض 2900 میلی‌آمپر ساعتی وظیفه دارد تا نیروی روشنایی لازم برای آن را فراهم کند. اطلاعات و جزئیات بیشتر مسلما باید در زمان رونمایی این گوشی موبایل توسط کمپانی نوبیا منتشر شود پس تا هشتم تیرماه صبور باشید.

لیست قیمت گوشی موبایل

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد گوشی موبایل نوبیا برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • سلام و درود،گوشی موبایل نوبیا Z11 گوشی زیبایی است که صفحه نمایش 5.5 اینچی دارد،4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، فضای ذخیره سازی آن را تشکیل خواهد داد و دارای دوربین واقعی 16 مگا پیکسلی است،چقدر خوبه این برند رو هم ازش خبر قرار دادید ممنون از آی تی بازار.

  • با سلام و خسته نباشید
    این گوشی موبایل نوبیا Z11 با طراحی خوب وکیفیت عالی و همچنین صفحه نمایش خوبی که داره میتونه جلب توجه ی برای مشتریان کنه علاوه بر این اندروید قوی برای نصب برنامه ها را داراست و حافظه داخلی خوبی داره که با این مشخصات میتونه جای خوبی رو در بازار موبایل پیدا کنه امیدوارم در اینده ای تی بازار این گوشی با قیمت ویزه عرضه بشه

  • سلام
    تصاویر واقعی گوشی موبایل نوبیا Z11 افشا شد که این گوشی نمایشگر بسیار با کیفیتی دارد و طراحی این گوشی بسیار زیبا است . این گوشی دارای امکانات زیادی است و هنوز قیمت مشخصی ندارد.

  • با سلام و خسته نباشید . امروزه گوشی های بدون حاشیه ی زیادی وارد بازار میشه و با استقبال خوبی هم مواجه شده این گوشی بدون حاشیه نوبیا هم یکی از اونهاست که طراحی خیلی خوبی داره و خیلی زیباست این گوشی دارای نمایشگر فول اچ دی با رزولیشن خیلی بالاست که میتونه تصاویر رو به بهترین شکل نشون بده و همینطور دوربین 16 مگاپیکسلی نشون دهنده ی اینه که ای گوشی موبایل خیلی خوب و باکیفیت ساخته شده

  • با سلام
    این گوشی موبایل مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو بوده و یک باتری غیرقابل تعویض 2900 میلی‌آمپر ساعتی وظیفه دارد تا نیروی روشنایی لازم برای آن را فراهم کند. اطلاعات و جزئیات بیشتر مسلما باید در زمان رونمایی این گوشی موبایل توسط کمپانی نوبیا منتشر شود پس تا هشتم تیرماه صبور باشید.

  •  گوشی موبایل نوبیا Z11 صفحش بدون حاشیس خیلییی قشنگه ظاهرشو خیلی دوست دارم کلا ظاهر گوشی برای من خیلی مهمه و این موبایل واقعا زیباست از لحاظ کیفیتی هم به خوبی میتونه با گوشی های سامسونگ رقابت کنه و چیزی کم نداره امیدوارم ب زودی وارد بازار موبایل ایران هم بشود و سایت ای تی بازار اونو بزاره.

  • با سلام گوشی مبایل نوبیا Z11 در سه مدل منتشر شده است به نام های Z11 MAX Z11 MINI Z11 این تلفن در 8 تیر به بازار ارائه می شود گوشی موبایل Nubia Z11 دارای یک نمایشگر فول اچ دی 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل است 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، فضای ذخیره سازی آن را تشکیل خواهد داد. دوربین 16 مگاپیکسلی در پنل پشتی آن جانمایی شده و در جلو برای گرفتن سلفی و ویدئو چت، دوربینی 8 مگاپیکسلی دیده خواهد شد.این گوشی موبایل مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو بوده و یک باتری غیرقابل تعویض 2900 میلی‌آمپر ساعتی است

  • امیدوارم گوشی موبایل نوبیا Z11 بعد از اینکه 8 تیرماه رونمایی شد وارد بازارهای گوشی موبایل ایران هم بشه.

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

3 هفته قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

2 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

3 ماه قبل

نحوه کسب درآمد در تلگرام در سال 2024

در سال های اخیر اپلیکیشن تلگرام قدرت خود را به عنوان یک ابزار کسب درآمد…

3 ماه قبل