راهنمای خریدراهنمای خرید صوت و تصویر

جدید ترین مانیتور دل در اندازه های مختلف رونمایی شد

جدید ترین مانیتور دل در اندازه های مختلف رونمایی شد و در مدل های C5518QT و C8618QT با قیمت اعلام شده به لیست قیمت مانیتور دل افزوده شده اند همچنین با توجه با اطلاعیه منتشر شده این صفحه نمایش های لمسی دهم فروردین ماه به فروش می رسند. در ادامه بااخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

مانیتور دل

لیست قیمت مانیتور

به نظر می رسد که کمپانی دل برای رقابت با سرفس هاب مایکروسافت آماده شده و در همین راستا، اخیراً از دو مانیتور لمسی با رزولوشن 4K رونمایی به عمل آورده است. این مانیتورهای 55 و 86 اینچی، درست مثل لپ تاپ های هیبریدی دل که معرفی شدند، برای مصارف آموزشی و بازارهای تجاری تولید گشته اند.

مانیتور دل

هر دو مانیتور از قلم استایلوس و 20 نقطه لمسی به صورت همزمان پشتیبانی می کنند؛ اما برخلاف سرفس هاب مایکروسافت، به همراه پی سی داخلی به دست مشتریان نمی رسند، هرچند که از پورت های بسیار زیاد و متفاوتی بهره می برند.

مانیتور دل

به گفته کمپانی دل، امکان ادغام دسکتاپ OptiPlex Micro به صورت مستقیم و از طریق پنل پشتی مهیا شده است و برای تحقق این امر، نیازمند سیم برق جدا گانه نخواهید بود.

مانیتور دل

مدل 55 اینچ یمانیتور دل (یعنی C5518QT) با قیمتی کمتر از 5000 دلار به دست مردم می رسد و به گفته دل، این قیمت برای مدل 86 اینچی (یعنی C8618QT) تا 11 هزار دلار افزایش می یابد؛ قیمتی که کمتر از همتای تولید شده از سوی مایکروسافت تلقی می شود. این دو مانیتور از روز 30 ام مارس سال جاری میلادی (برابر با دهم فروردین ماه 1396) وارد بازار خواهند شد.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد مانیتور دل برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. مانیتور های ال ای دی دل برخلاف لپ تاپ های دل پیشرفت خوبی تو بازار آی تی داشتن فقط خیلی قیمتشون گرونه!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا