دسته بندی: موبایل

جدید ترین گوشی موبایل لنوو ZUK Edge مجهز به اندروید نوقا

جدید ترین گوشی موبایل لنوو ZUK Edge مجهز به اندروید نوقا بوده و هفته آینده رونمایی خواهد شد همچنین با توجه به مشخصات فنی فاش شده این اسمارت فون همانند گوشی موبایل شیائومی Mi Mix بدون حاشیه، و دارای دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی می باشد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

امروزه تقریبا زمانی که یک اسمارت‌ فون رونمایی می‌ شود، همه مشخصات آن را می ‌دانیم. مشخصات، تصاویر و قیمت یک گوشی موبایل پیش از رونمایی به بیرون درز می ‌کنند و تقریبا هیچ سورپرایزی در زمان رونمایی وجود ندارد. گوشی موبایل لنوو ZUK Edge نیز از این قاعده مستثنی نیست.

انتظار می‌ رود که گوشی موبایل لنوو ZUK Edge  همانند شیائومی Mi Mix نمایشگر بدون حاشیه یا کم حاشیه داشته باشد. اسمارت فون ZUK Edge نه تنها از نظر ظاهری عالی خواهد بود، بلکه مشخصات فنی خوبی نیز دارد. اسنپدراگون 821، 4 یا 6 گیگابایت رم و 32 ،64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی از مشخصات فنی گوشی موبایل ZUK Edge هستند. دوربین 13 مگاپیکسلی اصلی، دوربین 8 مگاپیکسلی سلفی و اندروید نوقا را نیز به مشخصات فنی گوشی موبایل اضافه کنید.

امروز رندر رسمی این اسمارت ‌فون منتشر شده که خبر از ترکیب سیاه و سفید جذابی می ‌دهد. این رند همچنین نشان می ‌دهد کهگوشی موبایلZUK Edge حاشیه بسیار کمی دارد. مهم تر اینکه لنوو قیمت 390 دلار را برای آن در نظر گرفته که اگر این قیمت در زمان عرضه نیز همین باشد، می‌ توان گفت که اسمارت فون ZUK Edge ارزان ترین اسمارت ‌فونی است که با اسنپدراگون 821 عرضه می‌ شود. گوشی موبایل لنوو ZUK Edge هفته آینده رونمایی می‌ شود و احتمالا فروش آن به بازار چین محدود خواهد بود.

لیست قیمت گوشی موبایل

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد گوشی موبایل لنوو برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • اینطور که به نظر میرسه گوشی موبایل لنوو ZUK Edge از نظر ظاهری خیلی باید شیک و مدرن باشه البته امیدوارم گوشی لنوو زوک اج از نظر مشخصات فنی هم قوی باشه

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

2 هفته قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

2 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

2 ماه قبل

نحوه کسب درآمد در تلگرام در سال 2024

در سال های اخیر اپلیکیشن تلگرام قدرت خود را به عنوان یک ابزار کسب درآمد…

2 ماه قبل