موبایل

خرید اقساطی لپ تاپ، گوشی و تبلت از فروشگاه قسطی آنلاین

امروزه اکثریت مردم برای خریدهای خود گزینه خرید اینترنتی را انتخاب می‌ کنند؛ این کار باعث می ‌شود که هم در وقت و هم هزینه صرفه‌ جویی شود. خرید محصولات الکترونیکی نیز از این قضیه مستثنا نیستند؛ خیلی اوقات در زندگی ما پیش می ‌آید که برای انجام کار یا خرید محصولی به صورت حضوری در فروشگاه ها وقت نداریم. همین موضوع باعث می‌ شود که در خانه یا محل کار با تنها چند کلیک کالای مورد نظر خود را بدون هیچ دردسر و حضور در ترافیک خریداری کنیم.

لیست قیمت گوشی موبایل

فروشگاه قسطی آنلاین در زمینه فروش انواع محصولات دیجیتال و الکترونیکی فعالیت دارد و شما کاربران عزیز می توانید محصولاتی همچون گوشی موبایل، لپ تاپ، تبلت، دوربین عکاسی، کنسول بازی، ساعت هوشمند و حتی تلویزیون منزل خودتان را به صورت نقد و اقساط از این فروشگاه خریداری کنید، همچنین می توانید به صورت اقساط 12 ماهه خرید را به صورت آنلاین انجام دهید.

با توجه به وضعیت کنونی بازار و افزایش قیمت ها، محصولات دیجیتال نیز با قیمت بسیار گرانی به بازار آی تی عرضه می شوند؛ از این رو هدف اصلی فروشگاه قسطی آنلاین از ایجاد این کسب و کار فراهم سازی بستری مناسب برای هموطنان یا کاربرانی است که توان خرید نقدی و یا به دلایل دیگر تمایل به خرید نقدی ندارند؛ می باشد.

قسطی آنلاین ارائه دهنده کالاهای دیجیتال به صورت حضوری و آنلاین:

البته یکی از ویژگی های منحصر به فرد فروشگاه قسطی آنلاین که می توان به آن اشاره کرد؛ این است که علاوه بر خرید آنلاین (غیر حضوری) می توانید خرید خود را به صورت حضوری نیز انجام دهید، بدین ترتیب قبل از خرید هر کالایی می توانید آن را از نزدیک مشاهده کنید.

فروشگاه قسطی آنلاین در سال 1393 با هدف فروش نقدی و اقساطی کالاهای دیجیتال فعالیت خود را آغاز کرد و تا سال 1396 خدمات فروشگاه فقط به صورت حضوری امکان پذیر بود، اما برای راحتی هر چه بیشتر شما کاربران و خریدارن عزیز سایت فروشگاهی Ghestionline راه اندازی شد، تا بتوانیم به صورت غیر حضوری و آنلاین در ابعاد بزرگتر و گسترده تری در خدمت شما مشتریان محترم باشیم، در حال حاضر نیز در هر نقطه از کشور ایران که باشید به راحتی می توانید با چند کلیک طی 24 ساعت کالای مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمائید.

علاوه بر این فروشگاه قسطی آنلاین توانسته است با آسان سازی مراحل خرید کالا، دردسرهای خرید اقساطی را کمتر کند و با خدمات مناسب رضایت مشتریان را جلب نماید. خوشبختانه در این مدت کوتاه نه تنها افراد بسیاری در زمینه فروش اقساطی بلکه در زمینه سرمایه گذاری، به فروشگاه قسطی آنلاین اعتماد نموده و در مقابل سود بسیار عالی دریافت نموده اند؛ در واقع هدف فروشگاه قسطی آنلاین تنها فروش اقساطی کالا نیست، بلکه سعی دارد با بهترین برنامه های سرمایه گذاری پول شما را نیز چندین برابر نماید.

شایان ذکر است، کسب و کار قسطی آنلاین در مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت، معدن و تجارت شناسایی شده و دارای نماد اعتماد الكترونیک می باشد. برای مشاهده محصولات و اطلاع از شرایط و همچنین خرید کالای مورد نیاز خود می توانید به وب سایت رسمی فروشگاه قسطی آنلاین مراجعه نمایید.

لیست قیمت کنسول بازی

هانیه صفدری

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

2 هفته قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

2 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

2 ماه قبل

نحوه کسب درآمد در تلگرام در سال 2024

در سال های اخیر اپلیکیشن تلگرام قدرت خود را به عنوان یک ابزار کسب درآمد…

2 ماه قبل