قطعات کامپیوتر

رم کامپیوتر ای دیتا XPG SPECTRIX D40 مناسب برای سیستم های گیمینگ

جدید ترینرم کامپیوتر ای دیتا اسپیکتریکسxpg d40 با قابلیت بهینه سازی با مادربرد های گیمینگ X299 می تواند لحظات خوشی را برای گیمرها رقم بزند همچنین کمپانی ADATA تصمیم دارد این رم قدرتمند کامپیوتر را به زودی با قیمت مناسبی در بازار قطعات کامپیوتر به فروش برساند. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

رم کامپیوتر ای دیتا XPG SPECTRIX D40

لیست قیمت رم کامپیوتر

شرکت ای دیتا به تازگی سری جدید رم های XPG SPECTRIX D40 را معرفی کرده است. رم های DDR4 با سیستم های پیشرفته همگام و بهینه سازی شده اند و براساس رم کامپیوتر های XPG Dazzle DDR4 نیز طراحی شده اند  همچنین از فناوری دیود های LED RGB برخوردار هستند و در فرکانس های حداقل 2400 و حداکثر 4000 مگاهرتز، و در کیت های متنوع تولید می شوند.

رم کامپیوتر ای دیتا

رم کامپیوتر ای دیتا اسپیکتریکسxpg d40از پروفایل Intel XMP 2.0 پشتیبانی می کند و برای کار با مادربرد های گیمینگ X299 نیز بهینه سازی شده اند. شرکت ADATA در تولید این رم ها از مدار PCB با 10 لایه استفاده کرده است.

رم کامپیوتر گیمینگ ای دیتا

مدار چاپیرم کامپیوتر ای دیتااسپیکتریکسxpg d40دارای دو انس مس خالص بوده و هیت سینک های آلومینیومی نیز با طراحی جذاب خود، وظیفه تهویه تراشه ها را بر عهده دارند. کمپانی ADATA اعلام کرده است که سامانه شناسایی سریال و کنترلر با کیفیت به کار رفته در رم های XPG SPECTRIX D40 برای اورکلاک با درصد خطایی پایین و افزایش ناگهانی فرکانس مناسب است.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد رم کامپیوتر ای دیتا برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. رم کامپیوتر های ای دیتا نسبت به برند های دیگه همیشه قدرتمند بودن. رم ای دیتا اسپیکتریکس xpg d40 مناسب ترین رم برای مادربرد های گیمینگ X299.

  2. کیفیت رم ای دیتا اگر مثل هاردهای ssd adata باشه خیلی خوبه حالا قیمت رم ای دیتا اسپیکتریکس xpg d40 چند هست؟ لطفا لیست قیمت انواع رم کامپیوتر ایدیتا رو اعلام کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا