راهنمای خرید

سری جدید تبلت سامسونگ گلکسی Tab 3 Lite

سری جدیدتبلت سامسونگ گلکسی Tab 3 Lite داری چیپست 4 هسته ای می باشد همچنین طبق اطلاعات درج شده در سایت  Zauba این تبلت با ویژگی های به روز شده امروز وارد هندوستان خواهد شد. امروز پایگاه اطلاعاتی واردات و صادرات هند در گزارشی از ورود تعدادی تبلت گلکسی Tab 3 Lite به این کشور خبر داده. بر اساس این خبر، 14 دستگاه از این محصول با شماره مدل SM-T116IR به منظور انجام آزمایش و بررسی وارد این سرزمین شده اند و پس از انجام تست های لازم تمام نسخه ها دوباره به منبع ارسالی پس فرستاده خواهند شد. در ادامه بااخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

جا دارد اشاره نمائیم که شماره مدل نسخه ی اصلی این دستگاه برای نمونه های 3G و وای فای به ترتیب SM-T111 و SM-T1110 است. همچنین باید اشاره کنیم که مشخصات SM-T116IR در پایگاه داده GFXBench نیز منتشر گشته و نشان می دهد که بیشتر ویژگی های آن مشابه نمونه های اصلی است. به طور مثال، صفحه نمایش 7 اینچی نخستین نسخه از گلکسی Tab 3 Lite سامسونگ در مدل جدید نیز وجود دارد اما از دیگر امکانات ورژن جدید این دستگاه می توان به چیپست 4 هسته ای اسنپدراگون 410 با فرکانس 1.2 گیگاهرتزی اشاره نمود.

پردازنده گرافیکی این تبلت نیز آدرنو 306 انتخاب گشته و بر اساس اخبار و گزارشات یاد شده، نمونه بهینه سازی شده ی تبلت مورد بحث 50 درصد رم بیشتری دارد و در حال حاضر با 1.5 گیگابایت رم همراه گشته، اما حافظه داخلی آن تغییری نکرده و همان 8 گیگابایت مدل های پیشین برایش در نظر گرفته شده.

دوربین اصلی این تبلت سامسونگ5 مگاپیکسلی و دوربین دوم آن 2 مگاپیکسلی هستند و نسخه 5.1.1 اندروید نیز به صورت پیش فرض روی دیوایس نصب گشته وبا این تفاسیر می توان گفت Tab 3 Lite جدید نسبت به نسخه های قبلی تا اندازه ای بهینه گشته و امکانات بهتری را با خود حمل می نماید. در آخر نیز اشاره نمائیم که غول تکنولوژی کره ای در مورد اینکه این نسخه چه زمانی در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت حرفی به میان نیاورده است.

بر اساس اطلاعاتی که از Zauba  وب‌ سایتی که واردات و صادرات کالا‌ها در هند را زیر نظر می‌ گیرد، منتشر شده، تبلت جدید سامسونگ قیمت 104 دلاری خواهد داشت که البته نمی‌ توان این رقم را قیمت نهایی این محصول دانست. با این حال این تبلت قرار است قیمتی در حد یک محصول پایین رده داشته باشد. این محصول هنوز به صورت رسمی معرفی نشده اما انتظار داریم به زودی راهی بازار‌ شود.

لیست قیمت تبلت

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • سلام
    من زیاد از طراحی ظاهری تبلت سامسونگ گلکسی Tab 3 Lite خوشم نمیاد به دلیل این که صفحه نمایش خیلی کوچیکی داره ولی خوب تجهیزات مناسبی در ساخت این تبلت استفاده شده که با عث می شه تا این تبلت یکی از تبلت های خوب در زمینه کار بازشه به این دلیل که نمیشه با این تبلت زیاد بازی کرد و بیشتر به درد کار کردن می خوره.

  • با سلام
    سری جدید تبلت سامسونگ گلکسی Tab 3 Lite که این تبلت دارای پردازنده ی قوی و کیفیت نمایشگر خوبی است ولی طراحی این تبلت زیاد خوب نیست و توجه کاربران رو به خود جلب نکرده

  • تبلت های سامسونگ دارای قیمت های بالایی هستند که یا باید برای قیمت های بالایی ان را خریداری کنیم که دارای رقیب نیستند یا در قیمت های پایین با همان امکانات تبلت های دیگر بهتر از این مارک خودنمایی می کنند در کل اگر بخواهیم تبلت سامسونگ بخریم باید به رده بالاهای آن اکتفا کنیم
    ممنون از ای تی بازار به خاطر این همه اطلاعات

نوشته های اخیر

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

2 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

3 ماه قبل

نحوه کسب درآمد در تلگرام در سال 2024

در سال های اخیر اپلیکیشن تلگرام قدرت خود را به عنوان یک ابزار کسب درآمد…

3 ماه قبل

بررسی موشکافانه دوربین سامسونگ S24

در دنیای همیشه در حال تغییر تلفن های هوشمند، سامسونگ همچنان در صدر قرار دارد.…

3 ماه قبل