گوناگون

سمینار ایسر شرکت سازگار ارقام 6 اسفند در هتل اسپیناس پالاس برگزار میشود

شرکت سازگار ارقام در بهمن ماه سال جاری به مناسبت فرارسیدن عید نوروز، جشنواره عیدانه ‏ای با عنوان ” جشنواره طلایی سیگیت ” با جوایز یک سفر به سواحل مدیترانه، 7 سفر به جزیره کیش و 92 سکه طلا ترتیب داده بود،سازگار ارقامپس از جشنواره طلایی سیگیت، نمایندگان و همراهان خود را در تاریخ 6 اسفند ماه سال جاری در هتل اسپیناس پالاس به مناسبت عید نوروز بهسمینار Acerدعوت کرده است که جزئیات این جشن را متعاقباً دراخبار آی تی و فناوریخدمتتان اعلام می نمائیم .

 تصاویر سمینار ایسر سازگار ارقام در هتل اسپیناس پالاس :

جشن عیدانه سازگار ارقام در هتل اسپیناس پالاس

 

جشنواره سازگار ارقام در هتل اسپیناس پالاس 6 اسفند 94

 

 

 

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. شرکت ایسر شرکت محبوب من هستش و همیشه از محصولات این شرکت استفاده می کنم و خیلی دوست دارم تا بتونم توی یکی از این سمینارهای شرکت سازگار ارقام شرکت کنم ولی خوب شرایطش رو ندارم ولی پیشنهاد می کنم تا هر کسی که توانایی شرکت در این سمینارها رو داره از دستش نده و حتما شرکت کنه همینطور که در این مطلب هم گفته شده در این سمینار سازگار ارقام جوایز خیلی خوبی رو هم از طرف کمپانی Acer هم گذاشته شده .

  2. سلام
    شرکت سازگار ارقام در بهمن ماه سال جاری به مناسبت فرارسیدن عید نوروز، جشنواره عیدانه ‏ای با عنوان ” جشنواره طلایی سیگیت ” با جوایز یک سفر به سواحل مدیترانه، 7 سفر به جزیره کیش و 92 سکه طلا ترتیب داده بود، سازگار ارقام پس از جشنواره طلایی سیگیت، نمایندگان و همراهان خود را در تاریخ 6 اسفند ماه سال جاری در هتل اسپیناس پالاس به مناسبت عید نوروز به سمینار Acer دعوت کرده است که جزئیات این جشن را متعاقباً در اخبار آی تی و فناوری خدمتتان اعلام می نمائیم .

  3. با سلا م و خسته نباشید . شرکت ایسوس از بهترین های صنعت مادربرد و کارت گرافیک است و به تاز گی لپ تاپ های خیلی خوبی هم به بازار عرضه کرده من خیلی از این شرکت بابت خدمات خوب و فعالیت های زیادش ممنونم و همینطور از سایت ای تی بازار بخاطر اخبار خیلی خوب و جالبش سپاسگذارم و براش ارزوی موفقیت دارم

  4. با سلام
    سمینار ایسر شرکت سازگار ارقام 6 اسفند در هتل اسپیناس پالاس برگزار میشود که این سمینار طرفداران زیادی داشت بازدیدکنندگان از این نمایشگاه راضی بودند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا