اخبار تکنولوژیاخبار سخت افزار

دوربین عکاسی ادلکرون سرفیس وان حرکات اجسام را کنترل می کند

دوربین ادلکرون SurfaceOne با قابلیت های جدیدی که دارد حرفه ای ترین دوربین عکاسی بازار دوربین شناخته شده و با متصل شدن به دستگاه های هوشمند اندرویدی یا آی او اس می تواند حرکات اجسام را کنترل کند و عکس های 360 درجه با کیفیتی را به ثبت برساند. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

دوربین ادلکرون SurfaceOne

لیست قیمت دوربین عکاسی

شرکت Edelkrone جدیدترین دوربین عکاسی خود را با نام SurfaceOne و با قابلیت سیستم کنترل حرکات معرفی کرده است که می تواند تصاویر حرکات اجسام را با استفاده از لیزر فوق‌ العاده دقیق و حرفه ای خود ثبت کند. شرکت ادلکرون ادعا می کند این قابلیت دوربین سرفیس وان هوشمند ترین سیستم کنترل حرکت در دنیا می باشد.

دوربین ادلکرون سرفیس وان

دوربینعکاسی ادلکرون سرفیس وان با قابلیت اتصال به دستگاه های هوشمند مجهز به سیستم عامل android یا iOS این امکان را فراهم می سازد که سرعت، زاویه چرخش، شیوه ثبت حرکات و حتی زمان آن را تنظیم کرد همچنین شرکت Edelkrone  درحال طراحی اپلیکیشن نسخه اپل واچ نیز می باشد.

دوربین ادلکرون

دوربین عکاسیSurfaceOne دارای وزن2.07 کیلوگرم بوده و شرکت ادلکرون نیز ادعا می ‌کند که ظرفیت باتری این دوربین عکاسی برای 48 ساعت کار بدون وقفه مناسب خواهد بود همچنین ظرفیت این باتری 1800 میلی آمپراستاندارد دوربین کانن مدل LP-E6 می باشد. با توجه به اعلام شرکت Edelkrone کاربران می توانند با مراجعه کردن به وب سایت شرکت، دوربین عکاسی سرفیس وان را با قیمت 690 دلار خریداری نمایند.

دوربین عکاسی ادلکرون SurfaceOne

قابلیت های منحصر به فرد دوربین عکاسی ادلکرون SurfaceOne :

  • عکسبرداری در حال چرخش 360 درجه به دور شیء
  • عکسبرداری در حال حرکت خطی
  • عکسبردای در حالت چرخش با زاویه مشخص

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد دوربین عکاسی ادلکرون برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. خبر فوق العاده جالبی بود… دوربین ادلکرون سرفیس وان با قابلیت عکسبردای 360 بهترین عکس های ممکن می تونه ثبت کنه چقدر خوب میشه که دوربین عکاسی های سونی و نیکون هم به این قابلیت بهرمند بشن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا