قطعات کامپیوتر

فروش محصولات گیمینگ ایسوس سری STRIX در بازار

فروش محصولات گیمینگ ایسوس سری STRIX در بازار های جهانی انجام شد و این سری از محصولات کمپانی Asus که به جغد های خشمگین معروف است شامل موس و کیبورد و هدست و موس پد مخصوص گیمر ها می شود. شرکت ایسوس به عنوان برند برتر در زمینه تولید سخت افزار مخصوص بازی، گروه خاصی از محصولات گیمینگ را به نام STRIX وارد بازار کرده است. کلمه STRIX برگفته از نام الهه ای جغد مانند در افسانه های یونان و روم قدیم با قدرتی اعجاب انگیز است که ایسوس در طراحی محصولاتی خاص، از ویژگی های این الهه بهره گرفته است.در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید تا بیشتر دربارهاین 4 محصول جدید ایسوسبدانید.

محصولات گیمینگ ایسوس سری STRIX

هدست گیمینگ ایسوس سری STRIX

اینهدستقدرتمند و زیبا به دلیل استفاده از مگنت های نئودینیومی با کیفیت، طراحی خاص و ارگونومیکی که دارد به شما کمک می کند تا در بازی ها، هیچ صدایی را از دست ندهید. ایسوس در این مدل، به منظور تولید صدای 7.1 کاناله واقعی، از 10 مگنت استفاده کرده است. یک استیشن صوتی حرفه ای، علاوه بر تنظیمات صوتی همه جانبه، می تواند این هدست را برای هر سبک از بازی بهینه کند. کافی است کاربر نوع بازی خود را انتخاب کند و از صدای کالیبره شده برای بازی مورد نظر لذت ببرد.

هدست گیمینگ ایسوس سری STRIX

کاپ های این هدست با استفاده از چرم طبیعی ساخته شده که باعث می شود جریان هوا بین گوش و خارج از هدست به راحتی انجام شود و گیمر برای ماراتن های مختلف خیلی راحت به بازی ادامه دهد. همچنین در طراحی این هدست، هر کاپ به شکل چشم جغد طراحی شده که با جلوه نورانی زیبا، ظاهر آن را مخوف تر جلوه می دهد. برای ارتباط صوتی هم یک میکروفن بوم قابل جداشدن به همراه فیلتر 90 درصدی نویز محیط، ارتباط را در بازی با بالاترین کیفیت به همراه خواهد داشت.

کیبورد گیمینگ ایسوس سری STRIX

کیبورد گیمینگ ایسوس سری STRIX

در ساخت اینکیبورد، تمامی کلیدها از نوع Cherry MX می باشند که باعث می شود هم سرعت عمل پاسخ دهی در بازی به کوتاهترین زمان برسد و هم دوامی با طول عمر 50 میلیون بار ضربه را داشته باشد. علاوه بر آن برای ظاهر جذاب آن، تمامی کلید ها با جلوه نورانی نارنجی رنگ همراه هستند که کاربر می تواند به سادگی شدت نور و نوع جلوه را انتخاب کند.21 کلید مجزا برای ماکرو در این کیبورد درنظر گرفته شده تا در بازی ها، کاربر به سادگی هر عملی را به عنوان ماکرو در کیبورد تعریف کند. همچنین تمامی کلید ها دارای قابلیت N-Ke Rollover هستند تا درهنگام بازی اثر واکنش هیچ کلیدی از قلم نیفتد.

موس و موس پد گیمینگ ایسوس سری STRIX

موس گیمینگ ایسوس سری STRIX

این موس ایسوس مخصوص بازی با سنسور از پیش تنظیم شده با میزان DPI 5000 طراحی و تولید می شود. سوییچ های ژاپنی Omron D2F-01F بهترین کارایی و دوام را در هنگام بازی و کلیک های مداوم برای این موس به همراه دارد. سه دکمه مجزا و قابل برنامه ریزی، جلوه نورانی زیبا به همراه نرم افزار کامل، این موس را به یکی از بهترین گزینه های موجود در لیست خرید یک گیمر تمام عیار تبدیل کرده است.

موس پد گیمینگ ایسوس سری STRIX

آخرین اسلحه برای یک گیمر بی شک یک موس پد عالی است. ایسوس در سری STRIX خود هر دو نوع موس پد SPEED و CONTROL را برای کاربرد های متفاوت تولید کرده است. در مدل SPEED، هدف حرکت روانتر موس بر روی سطح موس پد است و در نوع Control دقت بیشتر و کنترل کامل بر روی نشانه گر موس است که به سبب طراحی متاسب، نیاز گیمرها کامل برطرف می شود. همچنین ایسوس برای دوام هر چه بیشتر این موس پد، حاشیه دور آنها را به صورت فشرده دور دوزی کرده تا هم موس پد ها خوش دست تر شوند و هم در حین کار از آسیب به لبه های آن جلوگیری گردد.

لیست قیمت محصولات ایسوس

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد محصولات ایسوس برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

‫7 دیدگاه ها

  1. سلام،محصولات گیمینگ ایسوس از کیفیت خوبی برخوردارند و یکی از بهترین ها هم به شمار میروند،حلا هم که سری STRIX در حال عرضه است که هدست آن بسیار فوقالعاده و شیک است. ایسوس در این مدل، به منظور تولید صدای 7.1 کاناله واقعی، از 10 مگنت استفاده کرده استممنون از سایت مفید و کاربردی آی تی بازار.

  2. با سلام و خسته نباشید به ای تی بازاریا
    این سیتم با داشتن لوازم جانبی موس و کی بورد…قوی و طراحی خوبی که داره میتونه باعث شه یک گیمنت بتونه راحت از این ساعت ها بازی کنه علاوه بر این با داشتن ظاهر زیبا و شیک میتونه جلب توجه ی خوبی برا گیمنت ها بشه و پر فروش باشه امیدوارم این گیمینگ ایسوس سری STRIX و ای تی بازار با قیمت خوبی عرضه کنه

  3. با سلام و خسته نباشید این محصولات ایسوس واقعا قدرتمندن ایسوس قبلا توانایی خودش رو در ساخت مادر برد و کارت گرافیک به جهان نشون داده و حالا با محصولات حرفه ای که هر روز داره تولید میکنه خیلی محبوب شده و این چند سری محصول از این شرکت ایسوس واقعا معرکه هستند و همه یگیمر هارو تونسته ساپورت کنه و گیمر های حر فه ای دیگه هیچ چیزی کم نداشته باشن

  4. فروش محصولات گیمینگ ایسوس سری STRIX در بازار های جهانی انجام شد و این سری از محصولات کمپانی Asus که به جغد های خشمگین معروف است شامل موس و کیبورد و هدست و موس پد مخصوص گیمر ها می شود. شرکت ایسوس به عنوان برند برتر در زمینه تولید سخت افزار مخصوص بازی، گروه خاصی از محصولات گیمینگ را به نام STRIX وارد بازار کرده است.

  5. محصولات گیمینگ ایسوس سری STRIX در بازار گیم واقعا رتبه ی خوبی داره باقیمت مناسبی خریدمش و بازی باهاش واقعا میچسبه ست کاملیه و از نظر من نقصی نداره و محصول کاملیه قیمتشم خوبه کلا انتخاب خوبی برای بازی میتونه باشه

  6. سلام وای چقدر عالیه و با کیفیت خیلی خوش امد ست کاملشه و کیفیت خوبی داره کاش تو ای تی بازار بود تا میخریدمش و از این کیبورد راحت میشدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا