راهنمای خرید سخت افزار

فروش کروم باکس ایسر CXV2 همراه با دوربین و ریموت کنترل

فروش کروم باکس ایسر CXV2 همراه با دوربین و ریموت کنترلخواهد بود اما هنوز کمپانی ایسر تاریخ عرضه و قیمت دقیقی از این محصول را به علاقه مندانش اعلام نکرده است. کروم باکس ها را می توان به نوعی نسخه PC کروم بوک ها در نظر گرفت. یک کیس کوچک و جمع و جور که بر مبنای سیستم عامل کروم کار می کند و با اتصال به یک مانیتور، موس و کیبورد، تشکیل یک رایانه رومیزی کامل را می دهد. ایسر از جمله شرکت هایی است که کروم باکس ها را در سبد محصولات خود جای داده و اولین نمونه از چنین دستگاهی را در نمایشگاه IFA 2014 رونمایی کرد. سپس در سال 2015 نمونه های به روز شده آنها را روانه بازار نمود. در ادامه بااخبار آی تی و فناوریدر آی تیبازار همراه باشید.

حال سری کروم باکس های ایسر صاحب یک عضو جدید شده است. محصولی قدرتمند تر از قبل که جلسات کاری و کنفرانس های ارائه محتوا را هدف خود قرار داده است. دستگاه جدید که از آن با عنوان Chromebox for meetings CXV2 یاد می شود دارای یکپردازندهCore i7 اینتل بوده و پردازشگر گرافیکی مجتمع آن توانایی پخش ویدیوهای اولترا اچ دی را نیز داراست.

این محصول برای اولین بار همراه با یکدوربینفیلمبرداریمجهز به لنز ساخت Carl Zeiss ارائه می شود. دوربین فوق می تواند با کیفیت فول اچ دی به فیلمبرداری پرداخته و طبق ادعای سازنده دارای قابلیت تصویربرداری در نور محیطی کم نیز هست.

علاوه بر دوربین، این رایانه کوچک همراه یک ریموت کنترل ویژه عرضه می شود. این ریموت دارای کیبورد کامل QWERTY و میکروفون جهت ضبط صدا و حتی پاسخ به مکالمات است. شرکت ایسر هنوز تاریخ عرضه و قیمت این محصول را اعلام نکرده، اما به طور حتم قیمت آن گرانتر از 400 دلاری باشد که برای کروم باکس های قبلی این سازنده تعیین شده بود.

لیست قیمت کامپیوتر کامل

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • با سلام
    فروش کروم باکس ایسر CXV2 همراه با دوربین و ریموت کنترل که این دستگاه دارای امکانات خوبی است و قابلیت های زیادی دارد.قیمت این محصول 400 دلار است.این محصول برای اولین بار با یک دوربین فیلم برداری مجهز به لنز ساخته شده.

نوشته های اخیر

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

2 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

3 ماه قبل

نحوه کسب درآمد در تلگرام در سال 2024

در سال های اخیر اپلیکیشن تلگرام قدرت خود را به عنوان یک ابزار کسب درآمد…

3 ماه قبل

بررسی موشکافانه دوربین سامسونگ S24

در دنیای همیشه در حال تغییر تلفن های هوشمند، سامسونگ همچنان در صدر قرار دارد.…

3 ماه قبل