اخبار تکنولوژی

فروش گوشی موبایل سونی سری Xperia X در بازار های آی تی ایران

فروش گوشی موبایل سونی سری Xperia Xدر بازارهای آی تی ایران تا چند روز دیگر انجام خواهد شد و خریداران می توانند به همراه این اسمارت فون هدایایی مانند پاور بانک، هدست Bluetooth یا یک مونوپاد را دریافت کنند. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

گوشی موبایل سونی سری Xperia X

نماینده سونی موبایل در ایران خبر می دهد که تلفن‌ های هوشمند Xperia X و Xperia XA از اواخر خرداد ماه  1395 به صورت دو سیم کارته به بازار کشورمان وارد خواهند شد. در همین راستا کاربران می توانند با خرید هر یک از محصولات یاد شده، هدیه هایی نیز از سونی موبایل ایران دریافت کنند.

گوشی موبایل سونی سری Xperia X

نماینده برند ژاپنی در کشورمان گزارش می دهد که خریداران گوشی موبایل های اکسپریا X، یک پایه شارژ مدل DK52 و همچنین یک عدد پاور بانک هدیه می گیرند. از سوی دیگر به افرادی که دست به خرید مدل اکسپریا XA بزنند، یک هدست استریوی Bluetooth مدل SBH20 و یکمونوپادتعلق خواهد گرفت.

گوشی موبایل سونی سری Xperia X

خریداران با مراجعه به مراکز خرید  و انتخاب گوشی موبایل های Xperia X و Xperia XA که دارای برچسب هدیه بر روی جعبه باشند، می‌ توانند با ارائه فاکتور خرید و جعبه موبایل به نماینده Sony Mobile هدایای خود را دریافت نمایند.

لیست قیمت گوشی موبایل

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد گوشی موبایل های سونی برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

‫9 دیدگاه ها

  1. سونی اینبار پرچمداری فوق العاده وشیک را ارائه داده که من هم قصد خرید آن را دارم البته با تشکر از ای تی بازار که اطلاعات کانلی داده زیرا یکی از دوتان بنده ز جایی دیگر خریده بود که متاسفانه جایزه ای به آو نداده اند و این نشان می دهد که می توانم برای خرید های بعدی به ای تی بازار اعتماد کنم
    با تشکر از ای تی بازار

  2. با سلام و خسته نباشید به ای تی بازاریای عزیز
    گوشی های Xperia با داشتن کیفیت عالی و همچنین صفحه نباشید خوب وطراحی خوب و زیبایی که داره تونست افراد زیادی و جذب خوش کنه ولی زود باتری خالی میکردند امیدوارم این نسخه موبایل سونی سری Xperia X بتونه نقص های نسخه قبل رو جبران کرده باشه و با امکانات بهتر وارد بازار موبایل ش با تشکر از ای تی بازار

  3. با سلام
    فروش گوشی موبایل سونی سری Xperia X در بازار های آی تی ایران که این گوشی ها دارای طراحی زیبایی است و توجه کاربران زیادی رو به خود جذب کرد.

  4. با سلام و خسته نباشید من خیلی خوشحالم که این گوشی ها بلاخره وارد بازار موبایل ایران هم شده و میتونیم به راحتی گوشی موبایل سونی سری Xperia X رو خرید کنیم . این گوشی سونی اکسپریا جدید خیلی زیباست و واقعا از بهترین محصولات شرکت سونیه . کاش قیمتش گوشی سونی اکسپریا ایکس رو هم تو این خبر میزدین و چقد خوبه که به همراه گوشی به این خوبی جوایز هم اضافه شده این گوشی به خودی خود خیلی عالیه .

  5. با سلام خدمت شما
    فروش گوشی موبایل سونی سری Xperia X . فروش گوشی موبایل سونی سری Xperia X در بازارهای آی تی ایران تا چند روز دیگر انجام خواهد شد و خریداران می توانند به همراه این اسمارت فون هدایایی مانند پاور بانک، هدست Bluetooth یا یک مونوپاد را دریافت کنند.

  6. من کلا گوشی های سونیو دوست دارم خیلی با کیفیتن .این مدلم به محض ورودش به ای تی بازار خریدمش و خیلیم راضیم هم ظاهر زیبایی داره هم کیفیت و کارایی بالایی داره گوشی موبایل سونی سری Xperia X واقعا حرف نداره و جز بهترین گوشی ها در بازار موبایل است.

  7. سلام
    فروش گوشی موبایل سونی سری Xperia X در بازار های آی تی ایران.
    نماینده سونی موبایل در ایران خبر می دهد که تلفن‌ های هوشمند Xperia X و Xperia XA از اواخر خرداد ماه 1395 به صورت دو سیم کارته به بازار کشورمان وارد خواهند شد. در همین راستا کاربران می توانند با خرید هر یک از محصولات یاد شده، هدیه هایی نیز از سونی موبایل ایران دریافت کنند.
    نماینده برند ژاپنی در کشورمان گزارش می دهد که خریداران گوشی موبایل های اکسپریا X، یک پایه شارژ مدل DK52 و همچنین یک عدد پاور بانک هدیه می گیرند. از سوی دیگر به افرادی که دست به خرید مدل اکسپریا XA بزنند، یک هدست استریوی Bluetooth مدل SBH20 و یک مونوپاد تعلق خواهد گرفت.

  8. گوشی موبایل سونی سری Xperia X خیلی شیک و خوشگله قصد دارم بخرمش ولی نمیدنم چطوری از سایتتون خریداری کنم؟

    1. سرکار خانم الهام رودکی، شما می توانید از طریق لینک ذیل به لیست قیمت گوشی های موبایل سونی و همچنین نمایندگی های فروش محصولات Sony دسترسی پیدا کنید، ضمناً بخاطر داشته باشید طبق اعلام شرکت سونی، خریداران با مراجعه به مراکز خرید  و انتخاب گوشی موبایل های Xperia X و Xperia XA که دارای برچسب هدیه بر روی جعبه باشند، می‌ توانند با ارائه فاکتور خرید و جعبه موبایل به نماینده Sony Mobile هدایای خود را دریافت نمایند.
      لیست قیمت گوشی موبایل سونی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا