راهنمای خرید سخت افزار

فن سی پی یو سیلوراستون آرگون AR 11 میان رده اما حرفه ای

فن سی پی یو سیلوراستون آرگون AR 11 یکی از حرفه ای ترین فن های پردازنده می باشد و با ابعاد کوچکی که دارد مناسب تمام سیستم های mini-ITX خواهد بود. این فن سی پی یو سیلوراستون قرار است به زودی با قیمت ارزان و مناسبی راهی بازار لوازم جانبی کامپیوتر شود. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

لیست قیمت فن خنک کننده

جدیدترین فن سی پی یو کمپانی SilverStone با نام Argon AR 11 به بازار لوازم جانبی کامپیوتر معرفی شد. این فن سیلوراستون یکی از مدل های میان رده سری آرگون شرکت سیلوراستون بوده و دمای پردازنده را به خوبی کنترل خواهد کرد. ابعاد کوچک این فن خنک کننده سبب می شود که در تمامی سیستم های mini-ITX مورد استفاده قرار بگیرد.

فن سی پی یو سیلوراستون آرگون AR 11 از همه پردازنده های سوکت LGA115x برند اینتل پشتیبانی می کند و دارای ابعاد 97 × 94 × 47 میلی متر می باشد. علاوه براین هیت سینک آلومینیومی فن سی پی یو Argon AR 11 با ارتفاع پایین متراکم بوده به این دلیل که شرکت SilverStone سعی در پخش آن بر روی PCB داشته است.

هیت سینک آلومینیومی فن سیلوراستون آرگون AR 11 دارای 4 لوله ناقل حرارت 6 میلی متری بوده که تمامی آنها با سطح CPU در ارتباط هستند. یک فن 92 میلی متری با ضخامت 15 میلی متر نیز تهویه اصلی فن Argon AR 11 را بر عهده دارد همچنین دارای ورودی 4 پین PWM می باشد و دور موتور این فن سی پی یو نیز از 1200 الی 3000 دور در دقیقه تنظیم خواهد شد.

فن خنک کننده سیلوراستون آرگون AR 11 مناسب پردازنده هایی که توان حرارتی 95 دارند، می باشد و برای جدیدترین پردازنده های 6 هسته ای Coffee Lake نیز کارآمد خواهد بود. توان جابه جایی این فن 55.76 CFM اعلام شده و دارای بیشینه نویز صوتی 44.5 است. هم اکنون قیمت فن سی پی یو سیلوراستون آرگون AR 11 توسط شرکت سازنده اعلام نشده است ولی می توان انتظار داشت این فن پردازنده با قیمت ارزان و مناسبی راهی بازار قطعات کامپیوتر شود.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد فن سی پی یو سیلوراستون برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

نوشته های اخیر

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

2 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

3 ماه قبل

نحوه کسب درآمد در تلگرام در سال 2024

در سال های اخیر اپلیکیشن تلگرام قدرت خود را به عنوان یک ابزار کسب درآمد…

3 ماه قبل

بررسی موشکافانه دوربین سامسونگ S24

در دنیای همیشه در حال تغییر تلفن های هوشمند، سامسونگ همچنان در صدر قرار دارد.…

3 ماه قبل