اخبار تکنولوژیاخبار سخت افزار

مودم جیبی تندا 4G185 مجهز به قابلیت پشتیبانی کد های USSD

مودم جیبی تندا 4G185 مجهز به قابلیت پشتیبانی کد های USSD بوده و می تواند به طور همزمان اینترنت را میان 10 دستگاه مختلف Share کند همچنین این مودم روتر جیبی تندا با کارایی هم چون گوشی موبایل راهی بازار تجهزات شبکه ایران شده و به فروش می رسد. در ادامه ب ااخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

مودم جیبی تندا 4G185

لیست قیمت مودم جیبی

شرکت تندا، یکی از بزرگ‌ ترین تولید ‌کنندگان در حوزه‌ ی محصولات شبکه، به تازگی مودم جدیدی به بازار ایران عرضه کرده که لیست کاملی از امکانات را در قالب یک گجت کوچک و دوست داشتنی در اختیار کاربران نهایی قرار می ‌دهد. در نگاه اول، مودم 4G185 مانند سایر مودم‌ های همراه 4G بازار تجهیزات شبکه به نظر می‌ رسد، ولی هنگامی که آن را در دست می ‌گیرید متوجه می ‌شوید که با وزن تنها 85 گرمی خود یکی از سبک ‌ترین نمونه‌ های موجود در میان هم ‌رده‌های خود است. بدنه پلاستیکی مشکی رنگ آن مانع سرخوردن مودم در دستان شما شده و اثر انگشت نیز روی آن نمی‌ ماند.

مودم جیبی تندا 4G185

صفحه نمایش رنگی 1.44 اینچی مودم تندا وجه تمایز آن با سایر رقبای خود است و اطلاعات ارزشمندی مانند قدرت سیگنال شبکه، باتری، اطلاعات شبکه 4G، تعداد کاربران متصل، نام و رمز عبور شبکه Wi-Fi به صورت هوشمندانه، SMS های دریافتی و … روی آن نمایش داده می‌ شود. در زیر درپوش قاب پشتی، باتری قدرتمند 2100 میلی‌آمپرساعتی آن خودنمایی می‌ کند که می ‌تواند تا 10 ساعت کاربران را در شبکه 4G همراهی کند یا تا یک هفته در کوله پشتی شما منتظر برقراری ارتباط با شبکه بماند.

مودم جیبی تندا 4G185 می ‌تواند اینترنت را روی شبکه Wi-Fi خود با 10 کاربر به ‌صورت همزمان به اشتراک بگذارد، در حقیقت این 10دستگاه علاوه بر دریافت اینترنت، در شبکه قرار می ‌گیرند و می ‌توانند به اشتراک منابع با یکدیگر بپردازند. همچنین مودم Tenda 4G185 قابلیت نصب حافظه جانبی Micro-SD تا 32 گیگابایت را داشته و می ‌تواند این حافظه را با تمامی کاربران به اشتراک بگذارد یا مانند یک حافظه USB هنگام اتصال با کابل به کامپیوتر به عنوان دستگاه micro-Reader مورد استفاده قرار بگیرد. از دیگر مزایای این مودم جیبی می‌ توان به امکان فیلتر کردن کاربران براساس مک آدرس اشاره کرد، همچنین می ‌توان تعداد کاربران متصل همزمان را به رقم دلخواه بین 10 تا 1 انتخاب کرد. مودم Tenda 4G185 از SMS هم پشتیبانی کرده و علاوه بر ارسال SMS می‌توان SMS های دریافتی را روی پنل کاربری یا توسط نرم افزار روی تلفن همراه مشاهده کرد.

مودم جیبی تندا 4G185

یکی از قابلیت ‌های منحصر به فرد این مودم جیبیتندا امکان استفاده از کد ‌های USSD است که می‌ توان به کمک پنل کاربری یا از طریق نرم‌ افزار روی تلفن همراه، اقدام به استفاده از کد های USSD کرد. با کمک این کد ها مانند *555# یا *10# می‌توان اقدام به خرید شارژ دیتا و … برای سیم ‌کارت کرد. درصورتی که بخواهید در مصرف باتری صرفه‌ جویی شود، می ‌توانید برد شبکه Wi-Fi را کوتاه کنید، برای این منظور می ‌توانید از میان گزینه ‌های برد کوتاه شبکه بی ‌سیم (صرفه جویی باتری) برد شبکه ‌ی عادی، برد شبکه‌ ی طولانی یکی را انتخاب کنید. برای کنترل مودم  لازم نیست آن را به کامپیوتر وصل کنید، با دانلود نرم‌ افزار تلفن همراه (Android یا iOS) می‌توانید مودم تاینت را توسط تلفن همراه خود کنترل کنید، مدیریت شبکه بی ‌سیم، کد‌ های USSD، ارسال و دریافت SMS، به اشتراک ‌گذاری کارت حافظه، مدیریت کاربران متصل و …. تعدادی از قابلیت ‌های این نرم‌ افزار است. اگر کمی تخصصی ‌تر هم بخواهید، این مودم به ‌صورت FDD به شبکه 4G LTE و به ‌صورت CAT4 ا(150Mbps) متصل شده و می ‌تواند شبکه Wi-Fi خود را روی باند 2.4GHz با سرعت 150Mbps در اختیار کاربران قرار دهد.

مودم جیبی تندا 4G185

اگر در محیط کار، دانشگاه یا سفر به اینترنت پرسرعت با آنتن ‌دهی خوب نیاز دارید و دوست دارید شبکه و اینترنت خود را با دوستانتان در هرجایی که نیاز است به اشتراک بگذارید، اگر نمی ‌توانید از سرویس اینترنت ADSL استفاده کنید یا ترجیح می‌ دهید هنگامی که در منزل نیستید، اینترنت خود را هم با خود ببرید، داشتن یک مودم جیبی 4G راه کار شماست و مودم 4G185 تندا می ‌تواند یک همراه مطمئن و کارآمد برای شما باشد که تمام قابلیت ‌ها و امکانات دستگاه‌ های دیگر را یک جا در اختیار شما بگذارد. مودم تندا 4G185 هم اکنون در بازار تجهیزات شبکه ایران در دسترس می باشد.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد مودم جیبی تندا برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. تا به حال همچین مودمی ندیده بودم که از کدهای USSD پشتیبانی کنه خبر مودم جیبی تندا 4G185 برام جالب و جذاب بود باتشکر خسته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا