دسته بندی: موبایل

گوشی موبایل اچ تی سی One M10 بدون نسخه ویندوز موبایلی

گوشی موبایل اچ تی سی One M10 بدون نسخه ویندوز موبایلی عرضه خواهد شد و این تلفن هوشمند آخرین محصول کمپانی مطرح HTC خواهد بود و اطلاعات حاکی از فروش این گوشی موبایل با سیستم عامل اندروید می باشد. به نظر می رسد علاقه‌‌ مندان به گوشی موبایل های HTC دیگر هیچگاه لوگوی ویندوز را بر روی محصولات این کمپانی مشاهده نکنند یا حداقل HTC قصد ندارد به این زودی ها بر پایه سیستم عامل مایکروسافت گوشی جدیدی را راهی بازار کند. به تازگی مشخص شده است که پرچمدار آینده این کمپانی هم که قرار است با نام HTC 10 راهی بازار شود فاقد نسخه ویندوز موبایل خواهد بود.در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

کمپانی HTC در سال 2014 پس از عرضه رسمی پرچمدار اندرویدی خود با نام One M8، نسخه دیگری از آن را هم که از سیستم عامل ویندوزفون بهره می برد را راهی بازار کرد. پس از آن بسیاری از علاقه‌‌ مندان به محصولات این کمپانی امیدوار بودند که پرچمدار بعدی HTC یعنی One M9 نیز همراه با یک نسخه ویندوز موبایل عرضه شود اما این اتفاق هرگز رخ نداد. اکنون به نظر می رسد که این اتفاق برای پرچمدار سال 2016 این کمپانی بزرگ نیز تکرار شود.

بنابر اطلاعات منتشر شده از سوی Evan Blass که آن را بیشتر با نام Evleaks در شبکه تویتر می شناسیم، HTC 10 نیز تنها در یک نسخه اندرویدی به دست کاربران خواهد رسید. به نظر می رسد HTC تصمیم گرفته است به دلیل مشکلات مالی که چند سالی است با آن دست و پنجه نرم می کند تا زمانی نامعلوم تمام تمرکز خود را بر روی عرضه گوشی موبایل های اندرویدی معطوف کند.

به نظر می رسد علاقه‌ مندان به گوشی های ویندوز موبایل نیز باید در چند سال آینده تنها چشم انتظار محصولات مایکروسافت و یا کمپانی های دیگری نظیر HP باشند. این پرچم‌ دار قرار است با یک دوربین بسیار بسیار متقاعد کننده و یک اسکنرا ثر انگشت معرفی شود.

لیست قیمت گوشی موبایل

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • سلام
    گوشی موبایل اچ تی سی One M10 به نظر من یکی از بهترین نسخه هایی هستش که شرکت اچ تی سی توانسته تا روانه بازار کنه و این گوشی هوشمند هم فروش خوبی رو برای این شرکت داشته و من هم از این گوشی استفاده می کنم و خیلی هم از کاراییش راضی هستم و به همه هم پیشنهاد می کنم تا از این گوشی ها خریداری کنند.

  • با سلام خدمت شما
    گوشی موبایل اچ تی سی One M10 بدون نسخه ویندوز موبایلی که این گوشی دارای امکانات زیاد و طراحی جالبی است و اگر این گوشی رو بخرید از این گوشی به شدت راضی خواهید بود. این گوشی سیستم عاملی خوب و پردازنده ی قوی دارد

  • سلام خسته نباشید
    موبایل های اچ تی سی با این که تعداد کمی هستن ولی هر کدام داری یک ویژگی خاص هست مثل این مدل از گوشی ها اچ تی سی One M10 بدون نسخه ویندوز موبایلی هستن عرضه میشه ولیاین کاره اچ تی سی نمیتونه سوده زیادی از این مدل گوشیا کنه چون کار با این نوع گوشی هارو سخت میکنه و کاربران محدودی حاضر به کار با این گوشی ها هستن

  • htc گوشی ای بود فوق العاده ولی الان جوری داره کار می کنه که دیگه رقیب سختی برای گوشی های مطرح نیست و اون به دلیل استفاده از ویندوز فون نبوده بلکه به خاطر سیاست های غلطی بود که تولید کیفیت و عرضه به بازار داشته. ممنون از ای تی بازار

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

2 هفته قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

2 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

2 ماه قبل

نحوه کسب درآمد در تلگرام در سال 2024

در سال های اخیر اپلیکیشن تلگرام قدرت خود را به عنوان یک ابزار کسب درآمد…

2 ماه قبل