اخبار تکنولوژیاخبار لپ تاپ

نسل بعدی مک بوک ایر اپل، نازک تر و پرقدرت تر

احتمال می رود مدل بعدی مک بوک ایر قابلیت های بیشتری از مدل های فعلی آن داشته باشد. هرچند هر کدام از محصولات اپل با خبر سازی های زیادی به بازار می آیند اما نسل جدید مک بوک ایر، ظاهرا قرار است نازک تر و قدرتمند تر از مدل قبلی باشد. علاوه بر اینکه اپل در این محصول از تراشه اپل سیلیکون ساخت خود این کمپانی استفاده می کند و همچنین پورت شارژ مگ سیف هم در این مدل از لپ تاپ به کار خواهد رفت.

همچنین چند وقت قبل پتنتی از مدل های نسل بعدی مک بوک اپل، نشان داد که احتمالا نسل بعد قادر به شارژ کردن دیگر گجت های اپل به صورت بی سیم هستند. باید دید مک بوک ایری که قرار است در سال 2021 به بازار بیاید چه محصول هیجان انگیزی از کار در خواهد آمد.

مک بوک ایر جدید مقیاسی برای لپ تاپ های دیگر

لیست قیمت مک بوک

ابعاد کوچک تر و تراشه متفاوت در مک بوک ایر جدید

بر اساس ادعای اپل، مک بوک ایر جدید قرار است از تراشه اپل سیلیکون استفاده کند. استفاده از این تراشه در سری جدید لپ تاپ اپل باعث شده است تا رقابت میان سخت افزارها هم در مدل های مختلف لپ تاپ رونق بگیرد. تراشه اپل سیلیکون اواخر سال 2020 و همراه با دیگر محصولات اپل رونمایی شد و این شرکت ادعا دارد که از تراشه در محصولات خود در سال 2021 بهره خواهد برد.

علاوه بر آن قبلا اعلام شده بود که اپل قرار است از نمایشگر mini-LED در محصولات بعدی خود بهره ببرد و در مجموع قرار است مک بوک 2021 وزنی پایین تر داشته باشد و نازک تر از مدل قبلی خود باشد. در حال حاضر هم مک بوک ایر سبک ترین محصول در بین لپ تاپ های ساخت اپل است. در این بین ابعاد نمایشگر با همان 13 اینچ در مک بوک ایر حفظ خواهد شد.

ابعاد کوچک تر و تراشه متفاوت در مک بوک ایر جدید

شارژ بی سیم آیفون و اپل واچ به وسیله مک بوک ایر

چند وقت پیش گزارشی منتشر شد که در آن اعلام شد نسل بعدی مک بوک های اپل قابلیت شارژ بی سیم آیفون و اپل واچ را خواهند داشت. دو پنتنت جدید از سمت اپل منتشر شده بود که در آنها نشان داده می شد بر روی بدنه این مک بوک ها جایگاه های ویژه ای تعبیه شده که با استفاده از آنها بتوان اپل واچ، آیفون و آیپد را با قرار دادن آنها بر روی بدنه شارژ کرد. همچنین در این پنتنت نشان داده شد که با استفاده از آیفون می توان اپل واچ یا ایرپادز را هم شارژ کرد.

شارژ بی سیم آیفون و اپل واچ به وسیله مک بوک ایر

احتمال می رود بعد از انتشار این پتنت و ساختار جدید مک بوک ایر، شرکت های تولید کننده دیگر لپ تاپ از اپل ایده گرفته و قابلیت شارژ بی سیم را در محصولات خود تعبیه کنند.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. فقط اون قسمت شارژ کردن بقیه گجت ها عالیه، بله درست میفرمایید بقیه کمپانی های تولید کننده لپ تاپ از اپل ایده که نه، تقلید میکنن برای حذف شارژ هم سامسونگ و بقیه جاها ازش تقلید کردن، در هر حال اپل بنظر من از نظر طراحی بهترینه و ایده پردازی های فوق العاده ای داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا