راهنمای خرید سخت افزار

هارد اس اس دی زوتاک محصولی جدید با ظرفیت 240 و 480 گیگابایت

هارد اس اس دی زوتاک محصولی جدید با ظرفیت 240 و 480 گیگابایت می باشد و این SSD ها از کنترلر چهار هسته ای Phison بهره گرفته و عمر بالایی رابه واسطه چیپ ست های MLC NANDدارا می باشد.کمپانی زوتاک به واسطه تولید کارت گرافیک های خود به خوبی شناخته شده است و این شرکت پیش از این چند بار عنوان تولید کننده قدرتمندترین کارت گرافیک ها را به نام خود ثبت کرده بود. به نظر می رسد Zotac قصد ورود به بازارهای جدید را دارد و در اولین قدم به تولید SSD روی آورده است.در ادامه بااخبار آی تی بازار همراه باشید.

زوتاک در درایو های خود از کنترلر چهار هسته ای Phison بهره گرفته و در کنار آن می توانید از سرعت انتقال و طول عمر بالا به واسطه چیپ ست های MLC NAND لذت ببرید. در حال حاضر زوتاک تنها دو ظرفیت 240 و 480 گیگابایت را در اختیار کاربران و علاقمندان قرار می دهد تا در آینده بتواند درایو هایی با ظرفیت بالاتر ارائه کند.

هارد اس اس دی زوتاک با سرعتی بالا

سرعت خواندن اطلاعات درهارد اس اس دیZotac Premium Edition در حدود 520 مگابایت در ثانیه بوده و سرعت نوشتن اطلاعات نیز 500 مگابایت می باشد. با وجود محافظ End to End، داده های شما از مسیر کنترلر و چیپ ست به صورت ایمن و بدون مشکل منتقل می گردد و این محافظ می تواند تمامی خطاهای موجود در مسیر انتقال را برطرف سازد.

همچنین یک محافظ برای زمانی که جریان برق سیستم به صورت ناگهانی قطع می شود در نظر گرفته شده و داده ها در چنین شرایط در Cache با ظرفیت 512 مگابایت از نوع DDR3 ذخیره می گردد تا داده های خود را از دست ندهید.درایو هایزوتاک تنها 7 میلی متر ضخامت دارند و به همین دلیل در تمامیلپ تاپهای موجود در بازار قابل نصب خواهند بود. طبق اعلام شرکت سازنده، درایو های Premium Edition با گارانتی محدود سه ساله در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • با سلام خدمت شما
    هارد اس اس دی زوتاک محصولی جدید با ظرفیت 240 و 480 گیگابایت که این هارد دارای امکانات خوبی میباشد و یک هارد مجهز است. این هارد یکی هارد خوب برای سیستم ها است

  • سلام حافظه های ssd کلا عالین .480 گیگ تو 7 میلیمتر؟ واقعا عالیه .با نوسان برق هارد سریع میسوزه . خوبه که محافظ برق دارن ولی محافظ برق خودشون به تنهایی به نظر من کافی نیست.
    ضمنا Premium Edition اگه واقعا از محصولش مطمئنه باید گارانتی بیشتری بزاره چون برای این هارد اس اس دی واقعا 3 سال خیلی خیلی کمه.

  • با سلام و خسته نباشید خدمت همه ی دوستداران سایت ای تی بازار . این هارد خیلی قدرتمنده و چون به چیپ ست های MLC NAND مجهز شده عمر بالایی پیدا کرده سرعت خواندن و نوشتن در این هارد خیلی بالاست و به دلیل ضخامت خیلی کمی که دارن میتونن به سادگی به روی کامپیوتر ها نصب بشن این هارد اس اس دی زوتاک محصولی جدید از سرعت خیلی بالایی برخورداره و میتونه به راحتی پرحجم ترین اطلاعات رو منتقل کنه و ظرفیت خیلی بالایی داره

  • هارد اس اس دی زوتاک رو تست نکردم ولی کلا الان اگر قصد جمع کردن یک سرور و یا حتی یک پی سی خانگی را دارید پیشنهاد میکنم حتما از هاردهای ssd استفاده کنید سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات شمارو به طور حیرت انگیزی بالا میبره.

  • هارد دیسک های اس اس دی نسل جدید ولی بسیار متفاوت از حافظه های ثابت کامپیوترها هستد سرعت هاردهای ssd بسیار متفاوت و دور هدر بسیار قابل توجه ای دارند به ویژه برای سرورها این هارد پرسرعت بسیار استفاده می شود البته به کاربران آی تی بازار توصیه میکنم که حتما از برندهای اورجینال خریداری کنند در حال حاضر یک هارد اس اس دی اچ پی 500 گیگابایت اورجینال نزدیک به 2.5 میلیون تومان قیمت دارد و قیمت یک هارد اس اس دی ای دیتا 500 گیگابایت نزدیک به 400 هزار تومان است که این تفاوت قیمت هاردیسکهای ssd بسیار جای سئوال دارد. پس در خرید بسیار دقت کنید

نوشته های اخیر

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

2 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

3 ماه قبل

نحوه کسب درآمد در تلگرام در سال 2024

در سال های اخیر اپلیکیشن تلگرام قدرت خود را به عنوان یک ابزار کسب درآمد…

3 ماه قبل

بررسی موشکافانه دوربین سامسونگ S24

در دنیای همیشه در حال تغییر تلفن های هوشمند، سامسونگ همچنان در صدر قرار دارد.…

3 ماه قبل