آموزش و ترفند

BeReal رقیب جدید اینستاگرام

با گذشت زمان صفحات اجتماعی مختلفی معرفی شده که با یکدیگر رقابت های شانه به شانه ای داشته اند. در گذشته فیسبوک و WeChat در میان مردم طرفداران زیادی داشتند بعد از آن با آمدن اینستاگرام این صفحه مجازی محبوبیت بیشتری نسبت به دیگر رقیبانش پیدا کرد. تا کنون تنها تیک تاک و اسنپ چت توانسته اند با اینستاگرام رقابت کنند اما حالا با آمدن نرم افزار نو ظهور با نام BeReal اینستاگرام احساس خطر کرده و احتمال دارد در آینده نه چندان دور این نرم افزار رقیب جدید اینستاگرام بشود.

آنچه باید درباره BeReal بدانید

BeReal در سال 2020 در فرانسه توسط کوین پریو و الکسیس باریات تأسیس شد. BeReal نرم افزار اشتراک گذاری عکس می باشد و کاربران تنها می توانند عکس منتشر کنند. این نرم افزار در طول روز به همه کاربران یک نوتیفیکیشن در زمان بندی تصادفی ارسال می کند و به کاربر این اجازه را می دهد تا دو دقیقه از خودشان عکسی بگیرند و آن را پست کنند. با این که BeReal یک نرم افزار اشتراک گذاری عکس است اما هیچ گزینه ویرایش و ادیت عکس ندارد. به گفته ی شرکت BeReal هدف از این کار به اشتراک گذاشتن لحاظات صادقانه و بدون فیلتر است.

فضای مجازی بی ریل

کامنت های ایموجی در BeReal

با انتشار عکس اخطاری «نوتیفیکیشن» برای دوستان شما ارسال می شود و با مشاهده عکستان می توانند نظرات خود را به صورت «ایموجی» با شما به اشتراک بگذارند همچنین کاربران نمی توانند تا عکس جدید پست نکرده اند عکس های دوستان خود را ببینند. از سوی این اپلیکشین حداقل روزی یک بار نوتیفیکیشن در ساعات مختلف به کاربر ارسال می شود تا عکسی به اشتراک بگذارد که این ویژگی BeReal را از دیگر نرم افزارها متمایز می کند. برخی از کاربران این فضای مجازی معتقدند با اینکه این نرم افزار تنها با یک هدف (به اشتراک گذاشتن عکس) کار خود را شروع کرده است اما هدف این نرم افزار با اینستاگرام و اسنپ چت متفاوت است و می تواند در آینده رشد خوبی داشته باشد.

BeReal شبکه مجازی جدید

این نرم افزار همانند روزهای اولیه فعالیت فیسبوک، تبلیغات خود را از دانشگاه ها آغاز کرده و این نوع تبلیغات اثرات مثبتی تا کنون داشته است. به گفته یکی از کاربران در روزهای ابتدایی فعالیت خود تعداد دوستانش 30 نفر بوده اما با استفاده از این نوع تبلیغات توانسته دوستان خود را به 99 نفر در ماه افزایش دهد.

دانلود فضای مجازی BeReal

BeReal رایگان است و مانند دیگر اپلیکشین ها در ابتدای فعالیت هیچ تبلیغاتی ندارد و هنوز کسب درآمد از این نرم افزار نامشخص است و این شرکت تنها با جذب سرمایه گذار در حال گسترش کارهای خود می باشد. این اپلیکشین در دو نسخه اندروید و iOS منتشر شده است و تا به امروز بیش از 10 میلیون نصب فعال داشته است همچنین در این ماه جزء 20 برنامه ی برتر رایگان App Store قرار گرفت.

BeReal رقیب جدیدی برای اینستاگرام

با وجود این که BeReal در تمام دنیا فعالیت دارد اما دارای زبان های فرانسوی، انگلیسی، آلمانی، ژاپنی، چینی، کره ای و اسپانیایی می باشد. با گذشت زمان و با افزایش تعداد کاربران امکان دارد دیگر زبان ها به این نرم افزار اضافه شود.

شاید در ابتدا کارکردن با این نرم افزار برای شما مشکل باشد و تمام دوستان شما در اینستاگرام فعالیت داشته باشند، اما با آمارهای منتشر شده احتمال دارد BeReal با جذب گسترده سرمایه گذار از دیگر رقبیانش مانند اینستاگرام پیشی بگیرد.

زهرا کرمانی

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

2 هفته قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

2 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

2 ماه قبل

نحوه کسب درآمد در تلگرام در سال 2024

در سال های اخیر اپلیکیشن تلگرام قدرت خود را به عنوان یک ابزار کسب درآمد…

3 ماه قبل