راهنمای خرید سخت افزار

آزمایش دوربین عکاسی فوجی فیلم X-T2 قبل از عرضه ی رسمی به بازار

آزمایش دوربین عکاسی فوجی فیلم X-T2 قبل از عرضه ی رسمی به بازار توسط تعدادی از آزمایش کنندگان انجام شد تا  به بهبود کیفیت این دوربین کمک نماید این روشی است که تولید کنندگان دوربین عکاسی قبل از عرضه ی محصول پیش می گیرند.در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

تصاویر مربوط به نسل جدید دوربین عکاسی فوجی فیلم پیش از معرفی رسمی آن منتشر شد که اطلاعاتی را در مورد این دوربین که X-T2 نام دارد، در اختیارمان قرار داد. پیش از این نیز تصاویری از یک گوشی هوشمند منتشر شده بود که تنها قسمت‌ هایی از این دوربین را از قبیل کلید تنظیم حساسیت سنسور به نمایش گذاشته بود؛ اما در تصاویر جدید می ‌توان نمای کلی ظاهر دوربین را به روشنی مشاهده کرد.

نسل جدید دوربین فوجی فیلم را باید در ادامه‌ ی عرضه‌ ی نسل قبلی این محصول خواند که با نام X-T1 روانه‌ ی بازار شده بود. از نظر ظاهری این دوربین شباهت زیادی با نسل گذشته دارد. از جمله‌ ی تغییرات در این دوربین می ‌توان به کلید چرخشی تنظیم حساسیت سنسور در کنار استیک کنترلی تعبیه شده روی این دوربین اشاره کرد.

در پشت این دوربین عکاسی نیز می‌ توان ال‌ سی ‌دی تعبیه شده را مشاهده کرد که می ‌توان تصاویر ثبت شده را به همراه منوی تنظیمات در داخل آن مشاهده کرد. فوجی فیلم نیز همچون بسیاری از تولید کنندگان دیگر، محصول خود را پیش از عرضه‌ ی رسمی به بازار در اختیار شماری از آزمایش ‌کنندگان قرار داده تا براساس بازخورد های دریافتی، به بهبود محصول خود بپردازد.

البته باید به این موضوع اشاره کرد که به غیر از تصاویر فاش شده، اطلاعات چندانی از مشخصات سخت‌افزاری این دوربین به بیرون عرضه نشده است. باید دید که فوجی محصول جدید خود را به چه قابلیت ‌ها و امکاناتی برای رقابت با سایر محصولات موجود در بازار مجهز خواهد کرد.

لیست قیمت دوربین عکاسی

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • فوجی فیلم با دوربین هایی که اارئه کرده توانسته خود را جز 4 دورین عکاسی مطرح معرفی کند و این بار دوربین X-T2 فوجی فیلم و باید منتظر بود دوربینی خوب را عرضه کرده باشد طرحی ظاهری آن که خوب نشان می دهد و اگر مانند ظاهر سخت افزار و کیفیت خوبی داشته باشد حتما بازار خوبی خواهد داشت. من که منتظرم وارد به طور رسمی عرضه شئ تا ببینم آی ارزش خردی دارد یا نه
    ممنون از ای تی بازار

  • با سلام
    آزمایش دوربین عکاسی فوجی فیلم X-T2 قبل از عرضه ی رسمی به بازار توسط تعدادی از آزمایش کنندگان انجام شد تا به بهبود کیفیت این دوربین کمک نماید این روشی است که تولید کنندگان دوربین عکاسی قبل از عرضه ی محصول پیش می گیرند.

  • با سلام
    آزمایش دوربین عکاسی فوجی فیلم X-T2 قبل از عرضه ی رسمی به بازار

    دوربین عکاسی فوجی یکی از با کیفیت ترین دوربین ها است.
    در پشت این دوربین ال سی دی هایی نصب شده که می توان به همرا منو ی تنظیمات مشاهده کرد تصاویر رو به همراه

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

7 روز قبل

بررسی موشکافانه دوربین سامسونگ S24

در دنیای همیشه در حال تغییر تلفن های هوشمند، سامسونگ همچنان در صدر قرار دارد.…

2 ماه قبل

ویژن پرو منفورترین محصول این روزهای اپل

اپل ویژن پرو یک جهش قابل توجه در فناوری همه جانبه را نشان می دهد…

2 ماه قبل

آشنایی با جهان مجازی و پلتفرم های متاورس

محبوبیت پلتفرم های متاورس در دو سال اخیر به طور چشمگیری فراگیر شده است. این…

3 ماه قبل

هر آنچه که باید از پلی استیشن 6 بدانید

پلی استیشن 5 در سال 2020 معرفی شد و از آن زمان تا کنون بیش…

3 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای ضبط صفحه نمایش اندروید

انتخاب نرم افزار ضبط کننده صفحه برای اندروید کار سختی است. زیرا بیشتر این نرم…

3 ماه قبل