دسته بندی: موبایل

تصاویر و اطلاعات جدید از گوشی موبایل سونی Xperia Z4

تصاویر و اطلاعات جدید ازگوشی موبایل سونی Xperia Z4:کمی بعد از انتشار اسناد و مدارک جدید از سونی توسط سایت افشاگر ویکی لیکس، حالا عکس های جدیدی از پرچمدار آتی این شرکت منتشر شده که احتمالا به تلفن هوشمند اکسپریا Z4 مربوط می شوند.

یکی از این تصاویر وجود بدنه فلزی برای این پرچمدار را که از مدت ها قبل شایعات آن به گوش می رسد تایید می کند. این تصویر که عنوان «تجلی تازه فلز» را همراه با خود دارد، حاوی عکسی از یک موبایل سونی با بدنه فلزی است که این عبارت در پایین آن نوشته شده: ساخت بدنه فلزی صیقلی تر و براق تر کاری است که به لطف تکنولوژی جدید آندایزینگ انجام می دهیم.جمله نوشته شده از لحاظ گرامی چندان هم اصولی نیست با این همه پیام روشنی را در خود دارد.

در ادامه با آی تی بازار همراه باشید.

اطلاعات دیگری که با استفاده از این اسناد می توان دریافت، به جدول زمانی عرضه این محصول مربوط می گردد. بر اساس این سند، انتظار می رود که کمپانی ژاپنی مورد بحث پرچمدار جدیدش را در طول نخستین سه ماهه سال مالی جدید رونمایی کند که از ماه آوریل تا ژوئن ۲۰۱۵ ادامه می یابد.

در عین حال اطلاعاتی هم از یک تبلت خوش ساخت از خانواده اکسپریا (Sony Xperia Z4 Tablet) و همچنین یک مچبند جدید منتشر شده که انتظار می رود به زودی معرفی گردند.

ناگفته نماند که پیشتر شایعاتی در مورد رونمایی از یک تلفن هوشمند متعلق به خانوادهسونی اکسپریادر روز دوشنبه همین هفته (یعنی فردا) منتشر شده که برای درک درستی آن تنها راه منتظر ماندن خواهد بود.

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • سلام روز به خیر...
    من خیلی منتظر این خبر بودم که گوشی سونی Z4 معرفی بشه چون من یکی از طرفدارای گوشی های سونی هستم و خواهم موند زیدا من از سری یک این گوشی تا نسخه سه این گوشی رو تا خریدم و استفاده کردم و به جرئت می تونم بگم که موبایل های اکسپریا ی سونی یکی از بهترین گوشی های دنیا به حساب می آیند و طرفدارای فراوانی در دنیا دارند .من برای خرید این گوشی فوق العاده لحظه شماری می کنم .

  • با سلام
    تصاویر و اطلاعات جدید از گوشی موبایل سونی Xperia Z4 که این گوشی دارای طراحی خوبی است و کاربران زیادی هم جذب این گوشی شدند. این گوشی مانند مدل های قبلی خود دارای دوربین قوی است و کیفیت نمایشگر خوبی هم دارد و همین باعث شده طرفداران زیادی رو پیدا کند

  • با سلام و تشکر از این سایت ای تی بازار
    خیلی وقته که صحبت از رونمایی این محصول جدید شرکت سونی هست اما مثل اینکه این شرکت قصد نداره فعلا این محصول جدید رونمایی کنه و این گوشی اونطور که تو عکس هایی که ازش منتشر شده گوشی خیلی خوبی به نظر میرسه

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

6 روز قبل

بررسی موشکافانه دوربین سامسونگ S24

در دنیای همیشه در حال تغییر تلفن های هوشمند، سامسونگ همچنان در صدر قرار دارد.…

2 ماه قبل

ویژن پرو منفورترین محصول این روزهای اپل

اپل ویژن پرو یک جهش قابل توجه در فناوری همه جانبه را نشان می دهد…

2 ماه قبل

آشنایی با جهان مجازی و پلتفرم های متاورس

محبوبیت پلتفرم های متاورس در دو سال اخیر به طور چشمگیری فراگیر شده است. این…

3 ماه قبل

هر آنچه که باید از پلی استیشن 6 بدانید

پلی استیشن 5 در سال 2020 معرفی شد و از آن زمان تا کنون بیش…

3 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای ضبط صفحه نمایش اندروید

انتخاب نرم افزار ضبط کننده صفحه برای اندروید کار سختی است. زیرا بیشتر این نرم…

3 ماه قبل