دسته بندی: موبایل

تصاویر جالب و جدیدی از ویندوز 10 موبایل منتشر شد

تصاویر جالب و جدیدی از ویندوز 10 موبایلمنتشر شد که تصاویر جدید منتشر شده از ویندوز ۱۰ موبایل با شماره ساخت ۱۰۱۶۲ نشان دهنده‌ی تغییراتی در طراحی این سیستم‌عامل هستند.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

با وجود این‌که ویندوز ۱۰ با شماره ساخت ۱۰۱۶۲ توسط مایکروسافت معرفی شده است، اما نسخه‌ی موبایل آن بروزرسانی جدید را دریافت نکرده است. یکی از کاربران وبسایت WindowsMania.pl موفق به دریافت این نسخه‌ی جدید شده و عکس‌هایی از محیط آن در فضای مجازی منتشر کرده است.

تغییرات ایجاد شده جزئی هستند، اما بنابر خبر منتشر شده، این نسخه با والپیپر‌های جدید، تغییراتی کوچک در نحوه‌ی نمایش سرامیکی اپ‌ها و آیکون بزرگ‌تری برایباتریهمراه شده است.

به نظر می‌رسد با فرا رسیدن زمان معرفی این سیستم‌عامل، ساخت‌های بیشتری از طرف مایکروسافت ارائه شوند تا بتوانیم تغییرات ایجاد شده را بهتر مشاهده کنیم.

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • با سلام
    تصاویر جالب و جدیدی از ویندوز 10 موبایل منتشر شد که این ویندوز خیلی خوب است و یکی از بهترین ویندوز است. این ویندوز از ویندوز های قبلی بهتر است و قابلیت های بیشتری هم دارد و افراد زیادی از این ویندوز استقبال کردند.

  • سلام خسته نباشید ...
    ویندوز 10 کامپیوتر که فوق العادست ولی فکر کنم واس گوشیش خیلی بهتر باشه من گوشیم اندرویده ولی خیلی گوشی های ویندوز فون رو دوست دارم حتما یکی ازشو می خرم فقط یک سوال این ویندوز روی گوشی های قدیمی مایکروسافت هم جواب میده یا فقط باید روید سری جدید گوشی های این شرکت نصب بشه ؟؟؟به نظرم میاد این طور که در این سایت گفته شده فقط عکس هایی ازش منتشر شده و هنوز نسخه کاملش وارد بازار نشده اگه کسی میدونه کی قرار نسخه کامل این ویندوز برای گوشی منتشر بشه لطفا راهنماییم کنه مرسی.

  • با سلام و خسته نباشید و تشکر از اخبار . این این سیستم عامل کی قراره به بازار بیاد؟ و امیدوارم نسخه موبایل ان بروز رسانی جدیدرا دریافت کند. این تصاویر خیلی جالب بودن امیدوارم ویندوز 10 تغییرات زیادی کرده باشه

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

4 روز قبل

بررسی موشکافانه دوربین سامسونگ S24

در دنیای همیشه در حال تغییر تلفن های هوشمند، سامسونگ همچنان در صدر قرار دارد.…

2 ماه قبل

ویژن پرو منفورترین محصول این روزهای اپل

اپل ویژن پرو یک جهش قابل توجه در فناوری همه جانبه را نشان می دهد…

2 ماه قبل

آشنایی با جهان مجازی و پلتفرم های متاورس

محبوبیت پلتفرم های متاورس در دو سال اخیر به طور چشمگیری فراگیر شده است. این…

2 ماه قبل

هر آنچه که باید از پلی استیشن 6 بدانید

پلی استیشن 5 در سال 2020 معرفی شد و از آن زمان تا کنون بیش…

3 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای ضبط صفحه نمایش اندروید

انتخاب نرم افزار ضبط کننده صفحه برای اندروید کار سختی است. زیرا بیشتر این نرم…

3 ماه قبل