قطعات کامپیوتر

حرفه ای ترین مادربرد های گیمینگ ایسوس مجهز به چیپست X299 شده اند

جدید ترین مادربرد های گیمینگ  ایسوس که شامل سری ROG و TUF وPrime می باشند به نسل جدید پردازنده های قدرتمند اینتل مجهز شده اند این مادربرد های گیمینگ با توجه به کارایی و عملکردی که دارند می توانند نیاز های اصلی گیمر ها را در زمینه گیمینگ برطرف نمایند. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

مادربرد های گیمینگ ایسوس

لیست قیمت مادربرد

کمپانی اینتل پلتفرم X299 و پردازنده‌های نسل SkyLake-X و Kabylake-X رونمایی کرد. پردازنده ‌های جدید بر اساس سوکت LGA2066 طراحی  و بر همین اساس نیاز به مادربردهایی کاملا جدید دارند. کمپانی ایسوس مفتخر است که به عنوان بزرگ ترین شریک تجاری اینتل اعلام کند رنج وسیعی از مادربرد ها را برای پوشش کاربری‌ های مختلف طراحی کرده است.

مادربرد سری ROG ایسوس پرچمدار کمپانی Asus :

کمپانی ایسوس مادربرد های سری ROG را در سه مدل عرضه خواهد کرد. پیشرفته ‌ترین مادربرد این سری Rampage VI Extreme می‌ باشد که با سیستم خنک‌ کننده مایع اختصاصی و شبکه فوق‌ سریع همراه شده است. در این میان کمپانی ایسوس توجه ویژه‌ ای به اورکلاکرها داشته و مادربرد منحصر به فرد Rampage VI Apex را معرفی کرده است، این مادربرد تمام نیازهای یک اورکلاکر حرفه ‌ای را پوشش خواهد داد و تنها برای شکستن رکورد های جهانی ساخته شده‌ است!

مادربرد های گیمینگ ایسوس

در نهایت آخرین عضو مادربرد سری ROG مادربرد Strix X299-E می ‌باشد که قرار است همراهی مطمئن برای گیمرها باشد و تمام امکانات از قبیل شخصی‌ سازی ‌های ظاهری و باطنی، سیستم خنک ‌کننده و تقریبا هر چیزی که یک گیمر به آن نیاز دارد را در اختیار آن‌ ها قرار دهد. سری ROG مادربرد های X299 ، نوآوری‌ های جدیدی را به همراه دارند، قابلیت ‌های مربوط به اورکلاک و خنک ‌کنندگی در حالت مایع و بادی به همراه هدرهای پمپ جدا گانه برای قدرت بخشیدن به خنک ‌کننده ‌های سیکل باز تنها بخشی از این قابلیت‌ ها می‌ باشند. افزون بر این موارد کنترل هوشمند فن برای بهینه ‌‌بودن عملکرد فن ‌ها و هر چه کمتر شدن نویز آن‌ ها نیز تدارک دیده شده است. از طریق قابلیت 5-Way Optimization نیز می ‌توان تنها با یک کلیک سیستم را بهینه ‌سازی و اورکلاک کرد!

مادربرد های گیمینگ ایسوس

مادربرد های سری ROG مانند گذشته، امکان شخصی ‌سازی نور پردازی مادربرد از طریق LED های موجود بر روی آن و همچنین قابلیت Aura Sync تعبیه شده است. چند هدر نیز برای تغذیه نوارهای RGB LED گذاشته شده و علاوه بر تمام این‌ ها، قابلیت همگام‌ سازی نور پردازی بر روی مادربرد، کارت گرافیک، موس، کیبورد و به ‌طور کلی رنج وسیعی از ابزارهایی که سازگار با قابلیت Aura هستند، وجود دارد.

با آخرین نسل فناوری SupremeFX ضبط صدای واضح برای استریمرها بسیار آسان تر می‌ شود. همچنین شکاف ‌های PCIe مقاوم‌ شده با فناوری SafeSlot از هرگونه آسیب ‌دیدگی مادربرد در برابرکارت ‌گرافیک‌های سنگین محافظت خواهد کرد. امکانات مادربرد های سری ROG به اینجا ختم نشده و قابلیت ‌های بسیارعالی در زمینه Raid، درگاه‌ های مختلف، شبکه گیگابیتی، WIFI  آنبرد و همچنین سازگاری با حافظه ‌های Intel Optane در نظر گرفته شده است.

مادربرد ایسوس سری Prime و TUF قدرتمند و حرفه ای :

مادربرد های ایسوس سری Prime و TUF برای کاربران متفاوتی ساخته شده‌اند. مادربرد Prime X299-Deluxe برای افراد حرفه‌ ای و کسانی که می ‌خواهند در آن واحد همه چیز را داشته باشند و مادربرد Prime X299-A نیز قادر است تمام نیاز حرفه ‌ای ها را پوشش دهد. مادربرد های سری Prime نیز از قابلیت‌ های متنوعی مانند امکانات گوناگون برای نظارت بر سیستم‌ خنک ‌کننده، هدرهای پمپ، قابلیت 5-Way Optimization، نورپردازی Aura RGB، فناوری SafeSlot، امکانات بی ‌نظیر صوتی و امکانات مرتبط با Raid بهره می ‌برند.

مادربرد های گیمینگ ایسوس

جدید ترین مادربرد های ایسوس همانند سری ROG با حافظه‌های Intel Optane سازگار می ‌باشند. ایسوس مادربرد TUF X299 Mark 1 را نیز طراحی کرده که با قابلیت‌ های حفاظتی و آرمور بسیار قوی و امکانات خنک‌ کنندگی پیشرفته، خود را از تمام رقبا جدا کرده است و سطح جدیدی از حفاظت و استقامت را در اختیار کاربران قرار می‌ دهد، در عین حال مادربرد TUF X299 Mark 2 هم برای  افرادی ساخته شده که در کنار استقامت و ماندگاری قصد دارند سیستم خود را از بقیه متمایز سازند.

مادربرد های گیمینگ ایسوس

کمپانی ایسوس اعلام کرده است که در آینده مادربرد های جدید تری از این دو سری را عرضه خواهد کرد. مادربرد های سری TUF برای ماندگاری و استقامت بالا طراحی شده ‌اند و قادر هستند در مکان‌هایی با شرایط سخت همچنان به فعالیت خود ادامه دهند. اجزای این سری به ‌طور ویژه انتخاب می ‌شوند و نسبت به قطعات مادربرد های معمولی بسیار قدرتمند تر هستند. ایسوس این مادربرد ها را به نورپردازی Aura RGB نیز مزین کرده و همچنین قابلیت‌های متنوعی را نیز برای آن ‌ها تدارک دیده است.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد مادربرد گیمینگ ایسوس برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. همه مادربرد های گیمینگ ایسوس عالی و بی نظیرند… خبرهای خوبی در مورد محصولات ایسوس درج می کنید خبلی خوب و کامل هستند و باعث میشن کاربر ها بیشتر با محصولات ایسوس آشنا بشن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا