اخبار تکنولوژی

هوآوی لنوو مایکروسافت و شیائومی خریداران جدی شرکت BlackBerry

مدت زیادی است که کمپانی کانادایی بلک بری با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند و متاسفانه هنوز نتوانسته راهی برای خروج از این بحران پیدا کند.اکنون با اینکه صاحبان بلک بری رسما شرکت خود را برای فروش نگذاشته اند ،اما کمپانی های بزرگی همچون هوآوی، لنوو، مایکروسافت و شیائومی برای خرید BlackBerry، اعلام آمادگی کرده‌اند.در این میان شرکت مایکروسافت با تلاش بسیاری، درخواست ارزیابی ارزشBlackBerryرا ارسال کرده و قصد دارد تا اطلاعات بیشتری در مورد احتمال سرمایه‌گذاری در این شرکت، کسب نماید.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

به گزارش DigiTimes ، با اینکه کمپانی بزرگ مایکروسافت تمایل زیادی برای خرید BlackBerry و به دست گرفتن ویژگی‌های نرم‌افزاری این شرکت دارد، شرکت‌های مشهور و بزرگ چینی همچون هوآوی، لنوو و شیائومی نیز از سویی دیگر، قصد خریدبلک بریرا دارند تا بتوانند بهتر در بازار کشورهای اروپایی و آمریکایی بدرخشند. کمپانی بزرگ لنوو نیز بعد از خرید موتورلا، قصد دارد تا جای پای خود را در دنیای تکنولوژی با خرید بلک‌بری، محکم‌تر از قبل نماید.

مسئولین شرکت BlackBerry هنوز هیچگونه واکنشی به این خریداران نشان نداده اند و مشخص نیست که اصلا قصد فروش این کمپانی را دارند یا خیر.با این حال سیر نزولی درامد های این شرکت و افزایش فشار های مالی در نهایت مسئولین بلک بری را ناچار به فروش آن خواهد کرد.

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • سلام
    هوآوی لنوو مایکروسافت و شیائومی خریداران جدی شرکت BlackBerry: مدت زیادی است که کمپانی کانادایی بلک بری با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند و متاسفانه هنوز نتوانسته راهی برای خروج از این بحران پیدا کند.اکنون با اینکه صاحبان بلک بری رسما شرکت خود را برای فروش نگذاشته اند ،اما کمپانی های بزرگی همچون هوآوی، لنوو، مایکروسافت و شیائومی برای خرید BlackBerry، اعلام آمادگی کرده‌اند.

  • با سلام وخسته نباشید
    هواوی به نظرم بهترین محصوله و بعلاوه تنوعی که داره رنج قیمت های خوبی هم داره که میشه با پول کم گوشی خوبی خرید فقط گوشی های هوای خیلی زود داغ میکنن این گوشی BlackBerry نمایی خوبی داره کاش ای تی بازار مشخات فنی بشتر در اختیار میذاشت این گوشی در ای تی بازار موجوده ؟

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

4 روز قبل

بررسی موشکافانه دوربین سامسونگ S24

در دنیای همیشه در حال تغییر تلفن های هوشمند، سامسونگ همچنان در صدر قرار دارد.…

2 ماه قبل

ویژن پرو منفورترین محصول این روزهای اپل

اپل ویژن پرو یک جهش قابل توجه در فناوری همه جانبه را نشان می دهد…

2 ماه قبل

آشنایی با جهان مجازی و پلتفرم های متاورس

محبوبیت پلتفرم های متاورس در دو سال اخیر به طور چشمگیری فراگیر شده است. این…

2 ماه قبل

هر آنچه که باید از پلی استیشن 6 بدانید

پلی استیشن 5 در سال 2020 معرفی شد و از آن زمان تا کنون بیش…

3 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای ضبط صفحه نمایش اندروید

انتخاب نرم افزار ضبط کننده صفحه برای اندروید کار سختی است. زیرا بیشتر این نرم…

3 ماه قبل