راهنمای خرید سخت افزار

دوربین عکاسی سونی بدون آینه آلفا 6400 با فوکوس خودکار روی چشم

دوربین عکاسی های سونی با عملکرد عالی که دارند توانسته فروش خوبی را در بازار دوربین از آن خود کنند، هم اکنون یکی از جدیدترین دوربین عکاسی بدون آینه سونی سری APS-C با مجهز شدن به قابلیت های جدید و کارآمد به علاقمندان و طرفدارن Sony معرفی شده است.

 

لیست قیمت دوربین عکاسی

کمپانی سونی با داشتن سابقه بی نظیری که در بازار آی تی دارد دوربین بدون آینه a6400 را به عنوان جدیدترین دوربین عکاسی خود معرفی کرد. این محصول علاوه بر قابلیت تعویض لنز به سیستم فوکوس خودکار نیز بهره مند شده است به طوری که این سیستم فوکوس مبتنی بر تشخیص فاز 425 نقطه‌ای، می‌ تواند فقط در 0.02 ثانیه روی سوژه فوکوس کند.

علاوه بر سیستم فوکوس خودکار شرکت Sony در طراحی دوربین عکاسی آلفا 6400 از قابلیت فوکوس چشم‌ ها نیز استفاده کرده است. بدین ترتیب به جای فوکوس در منطقه‌ای فرضی،سیستم می ‌تواند دقیقا بر روی چشم‌ های کاربر فوکوس کند.

از دیگر مشخصات فنی دوربین عکاسی سونی آلفا 6400 می توان به حسگر 24.2 مگاپیکسلی APS-C با توانایی فیلمبرداری 4K و بازخوانی کامل پیکسل ‌ها اشاره کرد که قادر است 11 تصویر را در هر ثانیه با شاتر مکانیکی یا 8 تصویر را با شاتر الکترونیکی با AF/AE مداوم ثبت نماید.

البته مکانیسم جدید تغییر زاویه نمایشگر لمسی LCD موجود در دوربین بدون آینه سونی a6400 نیز فیلمبرداری را برای کاربران لذت بخش و آسان تر خواهد کرد همچنین وجود فاصله‌ سنج برای فیلمبرداری ویدیوهای تایم لپس از دیگر قابلیتهای حرفه ای این دوربین سونی می باشد.

طبق اعلام کمپانی سونی کاربران می توانند هم اکنون دوربین عکاسی بدون آینه آلفا 6400 را با قیمت 899 دلار از فروشگاه های بازار دوربین خریداری نمایند، البته برای خرید لنز Sony 16-50 mm Power Zoom Lens یا Sony 18-135 mm Zoom Lens باید مبلغ 999 یا 1299 دلار پرداخت نمائید.

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

4 روز قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

2 ماه قبل

نحوه کسب درآمد در تلگرام در سال 2024

در سال های اخیر اپلیکیشن تلگرام قدرت خود را به عنوان یک ابزار کسب درآمد…

2 ماه قبل

بررسی موشکافانه دوربین سامسونگ S24

در دنیای همیشه در حال تغییر تلفن های هوشمند، سامسونگ همچنان در صدر قرار دارد.…

2 ماه قبل

آشنایی با XMail رقیب تازه نفس جیمیل

ایلان ماسک به عنوان یک ابرقدرت در دنیای تکنولوژی شناخته شده است. در ماه های…

2 ماه قبل

ویژن پرو منفورترین محصول این روزهای اپل

اپل ویژن پرو یک جهش قابل توجه در فناوری همه جانبه را نشان می دهد…

2 ماه قبل