اخبار نرم افزار

رویداد State of Play امروز برگزار میشود

سونی رسماً شایعات و حدس و گمان ها را تأیید کرد و گفت که رویداد State of Play که یک رویداد ویدیویی از پلی استیشن سونی است، امروز برگزار میشود.

رویداد State of Play 2022

چند هفته ای میشود که شایعات مبنی بر برگزاری رویداد State of Play پلی استیشن به گوش میرسد و حالا خود شرکت سونی شایعات را تأیید کرده و به طرفداران وعده هایی در این مورد داده است.

به گفته ی شرکت سونی در برنامه ی State of Play قرار است آپدیت های جدیدی در مورد پلی استیشن ۴ و ۵ داشته باشیم. رویداد حدود ۲۰ دقیقه طول میکشد و تمرکز اصلی روی عنوان های جدیدی از سازندگان ژاپنی است. البته اخباری هم از بازی های ساخته ی شرکت های مختلف هم خواهیم شنید، اما اعلام کرد خبری از بازی های پلی استیشن VR2 در این رویداد نیست.

دسته های dual sense

با اینکه سونی دقیقا مشخص نکرده است که خبر چه بازی هایی را در این رویداد قرار است بشنویم، ولی تأکید کرد که مربوط به سازندگان بازی ژاپنی است.

احتمال حضور بازی های تأخیر خورده

اسکوئر انیکس (Square Enix) که یک شرکت تولید و توضیع بازی های ژاپنی است و بازی مثل فاینال فانتزی را در کارنامه ی خود دارد، به تازگی خبر تأخیر بازی Forspoken را اعلام کرده بود. Forspoken که یک بازی انحصاری ویدیویی در سبک نقش آفرینی اکشن است و قرار است امسال برای مایکروسافت ویندوز و پلی استیشن ۵ از کنسول های بازی سونی منتشر شود، تا اکتبر ۲۰۲۲ تأخیر خورد. بااینکه اعلام شد خبرهای بیشتر به زودی در اختیار طرفداران قرار میگیرد، اما ممکن است در رویداد State of Play نیز حاضر شود تا اطلاعات بیشتری از این بازی بگیریم.

رویداد بازی forspoken

همچنین بازی Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin به زودی منتشر میشود و ممکن است راهی به رویداد State of Play بیابد. اما جدا از استودیوهای بازی ژاپنی، شایعه ی دیگری نیز مطرح است که تریلر بازی Hogwarts Legacy نیز در رویداد State of Play قرار است پخش شود. پس شاید شرکت Warner Bros هم در این رویداد حضور داشته باشد. البته طرفداران معتقد هستند که خیلی وقت است تریلر بازی Hogwarts Legacy آماده شده است، ولی شرکت Warner Bros به دلایل مختلفی پخش آن را به تأخیر انداخته است.

بازی Forspoken

تا زمان پخش رویداد نمیتوانیم کاملا به چنین چیزی امیدوار باشیم. اگر گفته ها درست باشد و بازی Hogwarts Legacy قرار باشد در سال ۲۰۲۲ منتشر شود، پس پخش تریلرش در این رویداد چندان هم دور از واقعیت نیست. البته امکان نمایش بازی دیگر شرکت Warner Bros که همان Gotham Knights است، در این رویداد وجود دارد. چون طبق اخبار لو رفته ی اخیر تاریخ انشار این بازی ممکن است همین ماه دیگر باشد، ولی برای تأیید این ادعاها باید کمی شک کرد.

بازی hogwarts

رویداد State of Play از تیم پلی استیشن امروز چهارشنبه ۹ام مارس برگزار میشود.

زهرا کرمانی

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

3 روز قبل

بررسی موشکافانه دوربین سامسونگ S24

در دنیای همیشه در حال تغییر تلفن های هوشمند، سامسونگ همچنان در صدر قرار دارد.…

2 ماه قبل

ویژن پرو منفورترین محصول این روزهای اپل

اپل ویژن پرو یک جهش قابل توجه در فناوری همه جانبه را نشان می دهد…

2 ماه قبل

آشنایی با جهان مجازی و پلتفرم های متاورس

محبوبیت پلتفرم های متاورس در دو سال اخیر به طور چشمگیری فراگیر شده است. این…

2 ماه قبل

هر آنچه که باید از پلی استیشن 6 بدانید

پلی استیشن 5 در سال 2020 معرفی شد و از آن زمان تا کنون بیش…

3 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای ضبط صفحه نمایش اندروید

انتخاب نرم افزار ضبط کننده صفحه برای اندروید کار سختی است. زیرا بیشتر این نرم…

3 ماه قبل