دسته بندی: موبایل

فروش گوشی موبایل ال جی کیو 8 سال 2018 به زودی در بازار موبایل

گوشی موبایل های ال جی با داشتن قیمت مناسب توانسته اند در بازار موبایل خریداران زیادی را جذب خود کنند؛ هم اکنون نسخه جدید موبایل Q8 سال 2018 معرفی شد، قیمت ارزان این اسمارت فون سبب خواهد شد این تلفن هوشمند به عنوان یک گزینه ایده آل برای مشتریان شناخته شود. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

لیست قیمت گوشی موبایل

مشخصات فنی گوشی موبایل ال جی Q8 2018 نشان می دهد این اسمارت فون مجهز به چیپست اسنپدراگون 450 مبتنی بر فناوری 14 نانومتری همراه با یک پردازنده 8 هسته‌ ای 1.8 گیگاهرتزی شده است، همچنین فضای ذخیرسازی آن نیز 64 گیگابایت بوده که کاربر می تواند از طریق کارت میکرو اس دی حافظه را تا سقف 2 ترابایت ارتقا دهد.

کمپانی ال جی برای موبایل ال جی Q8 2018 یک جک 3.5 میلی‌ متری هدفون در نظر گرفته است، تا کاربران در صورت استفاده از رادیو FM از آن استفاده کنند. فناوری های صوتی DTS:X 3D Surround Sound و Hi-Fi Quad DAC موجود در این تلفن هوشمند LG نیز برای بسیاری از کاربران خوشایند خواهد بود.

شرکت ال جی از لنزهای زاویه عریض در ساخت اسمارت فون Q8 2018 استفاده کرده است، اما متاسفانه در پشت این گوشی یک سنسور معمولی 16 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار تشخیص فاز و فلاش LED تعبیه شده است. در قسمت جلو نیز یکدوربینسلفی 5 مگاپیکسلی با زاویه فوق عریض 100 درجه‌ ای قرار گرفته که می ‌تواند شما و تمام دوستانتان را در یک عکس سلفی جای دهد.

صفحه نمایش 6.2 اینچی گوشی موبایل ال  جی Q8 2018در کنار قلم هوشمند و تاییدیه ‌های IP68‌ و MIL-STD 810G سبب می شود این گوشی در بازار موبایل نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند، لازم به ذکر است درگاه های ارتباطی این تلفن هوشمند نیز شامل درگاه USB-C، بلوتوث و تمامی استاندارد های مدرن وای فای 802.11 خواهد شد.

گوشی ال جی Q8 2018 دارای ابعاد 160.1 در 77.7 در 8.4 میلی ‌متر است و یک باتری 3300 میلی‌ آمپر ساعت نیز وظیفه نیرورسانی به قطعات سخت افزاری آن را بر عهده دارد. طبق اطلاعیه شرکت سازنده گوشی موبایل ال جی Q8 سال 2018 به زودی در رنگ های مشکی و آبی با قیمت 480 دلار راهی بازار موبایل خواهد شد.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد گوشی موبایل ال جی برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • گوشی موبایل های ال جی اگرچه قیمت مناسبی دارند ولی از نظر کارایی و باتری خیلی ضعیف هستند به نظرم گوشی های هوآوی خیلی بهترند هم قیمت ارزونی دارند هم کارایشون عالیه.

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

2 روز قبل

بررسی موشکافانه دوربین سامسونگ S24

در دنیای همیشه در حال تغییر تلفن های هوشمند، سامسونگ همچنان در صدر قرار دارد.…

2 ماه قبل

ویژن پرو منفورترین محصول این روزهای اپل

اپل ویژن پرو یک جهش قابل توجه در فناوری همه جانبه را نشان می دهد…

2 ماه قبل

آشنایی با جهان مجازی و پلتفرم های متاورس

محبوبیت پلتفرم های متاورس در دو سال اخیر به طور چشمگیری فراگیر شده است. این…

2 ماه قبل

هر آنچه که باید از پلی استیشن 6 بدانید

پلی استیشن 5 در سال 2020 معرفی شد و از آن زمان تا کنون بیش…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای ضبط صفحه نمایش اندروید

انتخاب نرم افزار ضبط کننده صفحه برای اندروید کار سختی است. زیرا بیشتر این نرم…

3 ماه قبل