دسته بندی: دوربین

لنز دوربین عکاسی تامرون B028 مخصوص عکس های پرتره و تله فوتو

کمپانی Tamron جدیدترین و حرفه ای تری ننز دوربین عکاسی را با قیمتی نه چندان گران به زودی عرضه خواهد کرد. این لنز تامرون که دارای فاصله کانونی 400-18 میلی ‌متر می باشد عمل فوکوس را با دقت بسیار بالایی انجام خواهد داد و با کیفیت ترین عکس های روزمره را ثبت می نماید. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

لیست قیمت لنز دوربین عکاسی

طبق ادعای شرکت تامرون لنز B028 اولین لنزدوربینعکاسی همه ‌کاره و اولترا- تله فوتو در جهان محسوب می ‌شود. این لنز می ‌تواند تا 22/2 برابر زوم کند و با تمام دوربین عکاسی ‌های APS-C شرکت ‌های کانن و نیکون سازگار می باشد. باوجود بزرگ‌ نمایی بالا، لنز تامرون B028 تنها 122 میلی ‌متر طول و نزدیک به 700 گرم وزن دارد، بنابراین برای عکاسی در سفر کاملا مناسب است.

شرکت Tamron برای به دست آوردن چنین نسبت بزرگ ‌نمایی بالایی، از بدنه ‌ای با افزایش طول سه مرحله ‌ای استفاده کرده که در برابر رطوبت هم مقاوم است. سیستم فوکوس خودکار این لنز 400-18 میلی ‌متری، از موتور HLD شرکت تامرون استفاده می ‌کند که طبق ادعای شرکت سازنده، عمل فوکوس را با دقت بالا و صدای کمی انجام می ‌دهد.

به‌ علاوه لنز دوربین عکاسی تامرون B028 از سیستم جبران لرزش Vibration Compensation هم استفاده می ‌کند که میزان لرزش لنز را تا 2/5 برابر کاهش می ‌دهد. در ضمن، سیستم قفل زوم هم برای جلوگیری از تغییر ناگهانی در میزان بزرگ‌نمایی آن، تعبیه شده است. حداقل فاصله‌ ی فوکوس در این لنز 450 میلی‌ متر است؛ بنابراین می ‌تواند برای تمام حالت ‌های عکاسی مثل عکاسی پرتره، ماکرو و تله فوتو استفاده شود.لنز دوربین عکاسی تامرون از اواخر ماه جاری میلادی و با قیمت 649 دلار وارد بازار دوربین عکاسی خواهد شد.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد لنز دوربین عکاسی تامرون برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

2 روز قبل

بررسی موشکافانه دوربین سامسونگ S24

در دنیای همیشه در حال تغییر تلفن های هوشمند، سامسونگ همچنان در صدر قرار دارد.…

2 ماه قبل

ویژن پرو منفورترین محصول این روزهای اپل

اپل ویژن پرو یک جهش قابل توجه در فناوری همه جانبه را نشان می دهد…

2 ماه قبل

آشنایی با جهان مجازی و پلتفرم های متاورس

محبوبیت پلتفرم های متاورس در دو سال اخیر به طور چشمگیری فراگیر شده است. این…

2 ماه قبل

هر آنچه که باید از پلی استیشن 6 بدانید

پلی استیشن 5 در سال 2020 معرفی شد و از آن زمان تا کنون بیش…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای ضبط صفحه نمایش اندروید

انتخاب نرم افزار ضبط کننده صفحه برای اندروید کار سختی است. زیرا بیشتر این نرم…

3 ماه قبل