قطعات کامپیوتر

مادربرد ایسوس TUF Sabertooth 990FX R3.0 دارای استاندارد نظامی

مادربرد ایسوس TUF Sabertooth 990FX R3.0 دارای استاندارد نظامی بوده و این محصول اولین مادربرد از کمپانی ASUS است که از نورپردازی Aura پشتیبانی می کند. شرکت ایسوس به عنوان برند نخست در تولید مادربرد در کلاس جهانی، به تازگی مادربردی جدید از خانواده Sabertooth خود معرفی کرده است. مادربرد TUF Sabertooth 990FX R3.0 بر پایه چیپ ست AMD® 990FX/SB950 است و از آخرین پردازنده سوکت AM3+ شرکت AMD پشتیبانی می کند. همچنین ایسوس این کهنه سرباز را با آخرین تجهیزات محافظتی تجهیزکرده است.در ادامه بااخبار آی تی و فناوریدر آی تی بازار همراه باشید تا بیشتر با مادربرد ایسوس آشنا شوید.

مادربرد ایسوس TUF Sabertooth 990FX R3.0

TUF Sabertooth 990FX R3.0 از جدیدترین سری قطعات با استاندارد نظامی بهره می برد. پکیج نرم افزاری خاص این رده ازمادربردها نیز بهبود یافته است. این مادربرد جان سخت از چوک های بهینه شده آلومینیومی بهره می برد که خاصیت ضد اکسیداسیون دارند و می توانند حرارت را تا 13 درصد بهتر از گذشته دفع کنند. همچنین خازن های مشکی متالیک ژاپنی آن 20 درصد در برابر دمای بالا نسبت به مدل های رایج مقاومتر بوده و طول عمر دو برابری نسبت به مدل های رایج دارد. همچنین این مادربرد برای مقابله به الکترسیته ساکن از TUF ESD Guard 2 بهره می برد که مهندسان ایسوس با این راهکار مقاومت 2 برابری را در قسمت ورودی/خروجی ها و پورت ها به ارمغان آورده اند.

مادربرد ایسوس TUF Sabertooth 990FX R3.0

مادربرد ایسوس با پشتیبانی از نورپردازی Aura

همچنین این مادربرد برای تست های دوام و پایداری در شرایطی بسیار بدتر از سایر مادربرد ها مورد سنجش قرار می گیرد تا پایداری آن تضمین شود.مادربرد ایسوس TUF Sabertooth 990FX R3.0 با استفاده از فناوری نورپردازی ایسوس می تواند از بین میلیون ها رنگ و جلوه های بصری مختلف ظاهر سیستم را نیز دلچسب تر کند. علاوه بر آن، ایسوس از آخرین راهکار استحکام بخشی خود به مادربرد یعنی Safe Slot برای اسلات های PCIe نیز در این مادربرد استفاده کرده تا هم زیبایی آن بهبود یابد و هم پایداری مادربرد در هنگام استفاده از کارت های گرافیکی سنگین وزن حفظ شود.

مادربرد ایسوس TUF Sabertooth 990FX R3.0

لیست قیمت مادربرد

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد مادربرد ایسوس برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام
    مادربرد ایسوس TUF Sabertooth 990FX R3.0 همینطور که از ظاهرش پیداست واقعا یکی از بهترین محصولات این شرکت خواهد بود و من فکر می کنم از این مادربرد روی سیستم های خیلی قوی ای استفاده بشه به این دلیل که این مادربرد هم کارایی و همه کیفیت خیلی بالایی داره.من که اگه بخوام کامپیوتری جمع کنم حتما یا از این مادربرد و یا از مادربرد های دیگه ی شرکت ایسوس استفاده می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا