قطعات کامپیوتر

مینی پی سی ازراک DeskMini مجهز به پردازنده ی کلاس دسکتاپ

مینی پی سی ازراک DeskMini  مجهز به پردازنده ی کلاس دسکتاپ بوده همچنین کمپانی ازراک اعلام کرده است که این Mini PC  جدید خود را در کامپیوتکس 2016 رونمایی و روانه  بازار خواهد کرد. شرکت “ازراک” (Asrock) هم اکنون به یکی از برترین تولید کنندگان مادربرد و سخت افزار مبدل شده است.در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

مینی پی سی ازراک DeskMini

این شرکت هم اکنون پا را از آن نیز فراتر گذاشته و به طور جدی در حال مطالعه بر روی تولید کامپیوتر های آماده، در دسته مصرف کننده و اداری است. از نشانه های اولیه آن می توان به کامپیوتر asrock DeskMini اشاره کرد. ازراک در CES 2016 علاوه بر معرفی مادربرد های آینده (که به خط تولید نرسید) اعلام کرد که به زودی با نسل جدید ی از مینی کامپیوترها وارد بازار خواهد شد.

مینی پی سی ازراک DeskMini

این مینی کامپیوترها یک خاصیت جالب توجه دارند. ازراک از پردازنده های کلاس دسکتاپ برای آنها بهره برده است. به طور عمومی، مینی کامپیوتر ها (Mini PC) ازپردازندههای کلاس لپ تاپ بهره می برند. دفع حرارت، تامین جریان VRM، مادربرد و چیپست از جمله موانعی بر سر راه آن است که شرکت ها از پردازنده های دسکتاپ برای این محصولات استفاده نمایند. اما ازراک هم اکنون موفق به تولید کامپیوترهایی شده است که توانایی های بلقوه ای را به همراه دارند.

مینی پی سی ازراک DeskMini

asrock DeskMiniاز کولرهای استوک اینتل استفاده می کند. در تصاویر اولیه، مدلمادربردH110MSTX است. به طور حتم یک چیپست H110 نیز برای آن در نظر گرفته شده است.علاوه بر آن دو ماژول حافظه M.2 نیز برای آن قابل نصب است؛ هرچند که استفاده از ذخیره سازهای 2.5 اینچی (حداکثر 2 عدد) برای آن موجود است.از طیف مناسب و متنوع پورت های I/O که بگذریم، به ابعاد بسیار کوچک این کامپیوتر خواهیم رسید. یک کیس کوچک با گنجایش 1.82 لیتر، مادربرد مورد نظر را درون خود حمل می کند.  بدین ترتیب کامپیوتر در اندازه یک منبع تغذیه (PSU) خواهیم داشت!

لیست قیمت مینی پی سی

 

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. آزراک که امروزه به عنوان یک برند مطرح در مادربرد مطرح شناخته می شود نشان دهنده قدرت این شرکت برای تولید محصولات خوب است و حال که پا را برای تولید مینی پی ی گذاشته است معلوم می کند آینده ای خوب را در انتظار خود می بیند و برنامه ریز فوق العادخ ای را انجام داده است . استفاده کردن از کلاس دسکتاب و امکاناتی که در ای تی بازار آمده نشان می دهد کار خود را خوب شروع کرده است

  2. با سلام
    مینی پی سی ازراک DeskMini مجهز به پردازنده ی کلاس دسکتاپ و این میسنی پی سی دارای طراحی زیبایی است و اگر این پی سی در بازار عرضه شود من این مپی سی رو میخرم و از این استفاده میکنم چون واقعا ارزش خریدن رو داره

  3. سلام
    مینی پی سی ازراک DeskMini این مینی پی سی خیلی در بین محبوب است . این مینی پی سی کوچک است و برای کسانی که جای کافی برای این چیز هارا ندارند مناسب است و همچنین این مینی پی سی جالب است و نظر مشتریان را بیشتر به خود جلب میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا