اخبار تکنولوژیاخبار موبایل

نوکیا به زودی از چند مدل گوشی موبایل رونمایی خواهد کرد

گزارش هایی منتشر شده است مبنی بر اینکه نوکیا قصد دارد در جریان رویدادی در تاریخ 22 سپتامبر 2020 از چند مدل گوشی جدید نوکیا رونمایی کند. هرچند انتظار می رفت نوکیا هم از شرکت هایی باشد که در رویداد IFA 2020 حضور داشته باشد اما ظاهرا شرکت HDM Global که امتیاز انحصاری ساخت گوشی های نوکیا را دارد تصمیم گرفته است که محصولات جدید نوکیا را در رویدادی جداگانه و به صورت انحصاری به دنیای فناوری معرفی کند. شرایط غیر عادی سال 2020 باعث شده است تا بسیاری از برنامه های شرکت ها برای تولید و معرفی محصولاتشان تغییر پیدا کند.

لیست قیمت گوشی هوشمند نوکیا

لیست قیمت گوشی موبایل نوکیا

رونمایی از گوشی های جدید نوکیا به زودی انجام می شود

شرکت نوکیا علی رغم عدم حضورش در رویداد IFA 2020 برلین، به زودی در تاریخ 22 سپتامبر برابر با اول مهر امسال، و درست چند روز قبل از معرفی محصول جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس 20 فن ادیشن، از چند مدل گوشی جدید نوکیا رونمایی خواهد کرد. در حال حاضر از نام و مشخصات دقیق این چند مدل گوشی موبایل نوکیا خبری در دسترس نیست اما در هفته آتی تمامی جزئیات این دو مدل جدید موبایل مشخص خواهند شد.

رونمایی از گوشی های جدید نوکیا به زودی

گوشی موبایل Nokia در مسیر پیشرفت

خیلی از ما اولین گوشی های هوشمند خود را از برند نوکیا تهیه کرده بودیم. در سال های اولیه ورود گوشی  هوشمند به بازار، نوکیا یکی از رقبای جدی گوشی موبایل سونی و آیفون بود. اما با پیشرفت گوشی های هوشمند به دلایل متعددی این برند از دیگر رقیبانش جا ماند. حالا اما به نظر می رسد نوکیا قصد دارد با استفاده از تراشه های قدرتمندی که در محصولاتش به کار میگیرد بار دیگر جایگاه خود را در بازار گوشی موبایل به دست بیاورد. گفته می شود که در رویداد HDM Global چهار مدل از گوشی های جدید نوکیا معرفی شوند. یکی از این گوشی ها نوکیا 7.3 خواهد بود که مجهز به پردازنده اسنپدراگون 690 است و با نمایشگر 90 هرتزی خود از اینترنت 5G هم پشتیبانی خواهد کرد. در مورد این گوشی همچنین گفته می شود که از یک دوربین چهارگانه و از دو مدل رم 6 و 8 گیگابایتی برخوردار خواهد بود. یکی دیگر از مدل ها هم نوکیا 8.3  خواهد بود و باز از اینترنت 5G پشتیبانی خواهد کرد.

گوشی های موبایل نوکیا در مسیر پیشرفت

هرچند این دو مدل گوشی نوکیا با این مشخصات هر دو از میان رده ها محسوب می شوند به نظر می رسد این شرکت سعی در تغییر سیاست های خود دارد اما با این وجود باید تلاش بیشتری را از خود نشان دهد زیرا در بین گوشی های میان رده نمی تواند جایگاه خوبی در بازار پیدا کند. برای این منظور نوکیا باید برای رقابت با شرکت های تولید کننده تلفن همراه، مدل های پرچمداری را نیز به بازار وارد کند.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. من میخواستم نوکیا 7.2 بخرم حالا یکم وایسم برم این جدیده رو بخرم، فقط قیمتش معلوم نیست چند باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا