اخبار تکنولوژیاخبار لپ تاپ

کروم بوک 15 اینچی اچ پی مجهز به سخت افزارهای قدرتمند

در حال حاضر کروم بوک ها با داشتن قابلیت های مشتری پسند و عملکردی حرفه ای توانسته اند فروش خوبی را در بازار لپ تاپ داشته باشند، به همین دلیل شرکت های فعالی مانند اچ پی، ایسر سالانه کروم بوک های جدیدی را معرفی می کنند تا بتوانند نظر خریداران را جلب نمایند.

هم اکنون کروم بوک ها طرفداران زیادی را در بین دانشجویان و کارمندان دارند، چرا که قیمت ارزان، وزن سبک، سیستم عامل منحصر به فرد و باتری قدرتمند آنها می تواند پاسخگوی نیاز های روزانه آنها باشد. کمپانی نام آشنا اچ اپی که مهارت چشمگیری در تولید لپ تاپ و سابقه ای درخشان در بازار لپ تاپ دارد، به تازگی یکی دیگر از جدیدترین کروم بوک های خود را رونمایی کرد، این محصول با داشتن صفحه نمایش 15.6 اینچی نام Chromebook 15 را به خود اختصاص داده است.

رونمایی سری جدید کروم بوک 15 اینچی اچ پی

کروم بوک 15 اینچی اچ پی نسبت به نسخه های قبلی هم دارای ظاهری جذاب تر، و هم به سخت افزارهای بهتری مجهز می باشد، همچنین این محصول از نظر اندازه به قدری باریک و ظریف طراحی شده است که همانند یک نوت بوک 14 اینچی به نظر خواهد رسید.

کروم بوک 15 اینچی اچ پی متفاوت و حرفه ای:

طبق ویژگی های اعلام شده سیستم صوتی این کروم بوک جدید اچ پی مثل سایر لپ تاپ ها یک نمونه ساده نخواهد بود، چرا که سیستم صوتی آن توسط کمپانی Bang & Olufsen طراحی شده است؛ بی شک اسپیکرهای داخلی ساخت این شرکت می تواند صدای خوب و با کیفیتی را در اختیار شما قرار دهد.

صفحه نمایش لمسی 15.6 اینچی Chromebook 15 اچ پی به رزولوشن FHD بهره مند بوده و پنل های IPS موجود در این کروم بوک دقت و شفافیت رنگ را افزایش خواهد داد؛ البته وجود Num Pad بر روی این کروم بوک نیز برای بسیاری از کاربران می تواند بسیار کارآمد واقع شود، از دیگر مشخصات فنی این کروم بوک نیز می توان به حافظه رم 4 گیگابایتی، پردازنده گرافیکی اینتل HD Graphics 610، یو اس بی تایپ C و باتری قدرتمند 13ساعته اشاره کرد.

قیمت کروم بوک 15 اینچی اچ پی

قیمت مدل پایه کروم بوک 15 اینچی اچ پی در بازار لپ تاپ برابر با 449 دلار خواهد بود، البته کانفیگ حرفه ای این کروم بوک با دو برابر حافظه eMMC و پردازنده پر سرعت اینتل Core i5 نیز برای خریدارن قابل سفارش می باشد؛ طبق اعلام کمپانی سازنده نیز فروش آنلاین این کروم بوک از امروز آغاز شده و علاقمندان می توانند هم اکنون این محصول را در دو رنگ نقره ای و آبی به صورت اینترنتی خریداری نمایند.

لیست قیمت لپ تاپ اچ پی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا