موبایل

گوشی سامسونگ گلکسی نوت 10 پرو مدل پیشرفته موبایل Note 10

با توجه به خبرهای منتشر شده کمپانی بزرگ سامسونگ دو مدل از سری جدید گلکسی نوت را به بازارهای جهانی معرفی و عرضه خواهد کرد. یکی از آنها یک نسخه تضعیف شده برای بازارهای خاص است، در حالی که نسخه پیشرفته و حرفه ای گلکسی نوت 10 که Galaxy Note 10 Pro یا Galaxy Note Pro نام دارد به زودی در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

لیست قیمت گوشی موبایل

گزارشات و اطلاعات منتشر شده نشان می دهد که گوشی نوت 10 با هر دو پردازنده Exynos 9820 و Snapdragon 855 مورد آزمایش قرار گرفته است. طبق اطلاعات منتشر شده وب سایت XDA، ممکن است یک نسخه پیشرفته چیپست در نسخه نهایی و حرفه ای نوت 10 قرار داده شود، البته گوشی Galaxy Note 10 Pro با پردازنده Exynos 9825 نیز می تواند راهی بازار موبایل شود.

مشخصات فنی جدیدترین گوشی موبایل سامسونگ گلکسی نوت 10 پرو :

انتظار می رود این پردازنده بر روی گره EUV پیشرفته سامسونگ ساخته شود. Max Weinbech یکی از توسعه دهندگان وب سایت XDA در این باره می گوید: با توجه به اطلاعات و گزارشات منتشر شده به این نتیجه رسیدیم که پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی نوت 10 حتما از پردازنده Exynos 9820 استفاده خواهد کرد. اما یک نسخه پیشرفته از پردازنده نیز در مدل پیشرفته و حرفه ای گلکسی نوت 10 استفاده خواهد شد.

این موضوع ممکن است نشان دهد که یک تفاوت بین عملکرد و کارایی نسخه Note 10 و نسخه قدرتمند تر وجود دارد. در واقع کاربرانی که تمایل به استفاده از نهایت عملکرد و کارایی را به همراه بهره گیری از شبکه 5G دارند، می توانند نسخه Pro گلکسی نوت را خریداری کنند.

گوشی موبایل گلکسی نوت 10 پرو احتمالا در ایالات متحده راه اندازی و عرضه شود، در حالی که مدل ارزان تر آن با داشتن صفحه نمایش کوچکتر در اروپا عرضه خواهد شد؛ از نظر ظاهری نیز تلفن هوشمند های سری گلکسی نوت 10 با طراحی گسترده تر نسبت به گوشی موبایل گلکسی اس S10 تولید و عرضه خواهند شد.

احتمالا هر دو مدل گوشی موبایل سامسونگ گلکسی نوت 10 در ماه آگوست، یک ماه قبل از شروع مراسم اپل، به همگان معرفی شود. ماه های آینده، ماه های هیجان انگیزی برای علاقمندان و طرفداران سری گوشی های گلکسی نوت خواهد بود چرا که رفته رفته اخبار و گزارشات بیشتری از این پرچمدار جدید سامسونگ منتشر خواهد شد.

لیست قیمت گوشی موبایل سامسونگ

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • گوشی سامسونگ گلکسی نوت 10 پرو با پردازنده های حرفه ای هم نمی تونه جای آیفون های اپل رو بگیره.

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

3 روز قبل

بررسی موشکافانه دوربین سامسونگ S24

در دنیای همیشه در حال تغییر تلفن های هوشمند، سامسونگ همچنان در صدر قرار دارد.…

2 ماه قبل

ویژن پرو منفورترین محصول این روزهای اپل

اپل ویژن پرو یک جهش قابل توجه در فناوری همه جانبه را نشان می دهد…

2 ماه قبل

آشنایی با جهان مجازی و پلتفرم های متاورس

محبوبیت پلتفرم های متاورس در دو سال اخیر به طور چشمگیری فراگیر شده است. این…

2 ماه قبل

هر آنچه که باید از پلی استیشن 6 بدانید

پلی استیشن 5 در سال 2020 معرفی شد و از آن زمان تا کنون بیش…

3 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای ضبط صفحه نمایش اندروید

انتخاب نرم افزار ضبط کننده صفحه برای اندروید کار سختی است. زیرا بیشتر این نرم…

3 ماه قبل