دسته بندی: موبایل

گوشی موبایل آیمن Victor دارای بدنه ای از جنس فلز مایع

گوشی موبایل آیمن Victor دارای بدنه ای از جنس فلز مایع بوده که توسط کمپانی iMan رونمایی شد همچنین این گوشی موبایل همانند اسمارت فون های سری قبل کمپانی آیمَن دارای ظاهر و مشخصات فنی جالب و جدیدی می باشد که باعث می شود کاربران زیادی را جذب خود کند. در ادامه بااخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

کمپانی «آیمَن» (iMan) یکی دیگر از ده ها برند  گوشی موبایل در کشور چین است که به طور قطع بیشتر شما تا به حال نام آن را نشنیده اید. اما این کمپانی تا امروز چند مدل مختلف از تلفن های هوشمند جان سخت خود را با طراحی های منحصر به فرد روانه بازار کرده است. ویکتور (Victor) جدید ترین محصول آیمن نیز از همین فرمول پیروی می کند.

گوشی موبایل آیمَنموفق شده گواهی نامه IP67 را در مقاومت برابر آب و گرد و غبار به دست بیاورد، گرچه ویژگی جذاب آن نه این مقاومت، بلکه طراحی منحصر به فرد و ظاهر خاصش است. بدنه وکتور طراحی نسبتاً نا معمولی دارد و فریم اصلی آن از جنس فلز مایع ساخته شده. پوشش بدنه پشتی که طرحی چرم مانند دارد نیز به تمایز آن افزوده است.

در سمت راست بدنه محصول جدید آیمن دو دکمه تعبیه شده که بر حسب ادعای سازنده، یکی از آنها توسط کاربر قابل برنامه ریزی است و دیگری نیز برای درخواست کمک اضطراری (SOS) به کار خواهد آمد. در زیر این بدنه خاص شاهد استفاده از چیپ مجتمع 10هسته ای  Helio P10 ساخت مدیاتک در کنار 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی هستیم. نمایشگر مقاوم این تلفن همراه نیز 5 اینچی بوده ودوربینپشتی آن از سنسوری 13 مگاپیکسلی ساخت سونی برخوردار است.

محل جایگیری دوربین پشتی، فلش دو گانه و سنسور اثر انگشت و قاب در بر گیرنده آنها در موبایل ویکتور، تا حدودی ما را به یاد محصولات لوکس کمپانی ورتو می اندازد. اسمارت فون تازه کمپانی آیمن از انتهای ماه جاری میلادی و با قیمت 249 دلار در کشور چین قابل تهیه خواهد بود.

لیست قیمت گوشی موبایل

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد گوشی موبایل iMan برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • کاش این گوشی موبایل های خاص و قدرتمند مثل موبایل آیمن Victor وارد بازار های گوشی موبایل ایران هم بشه تا باعث تنوع در بازارهای آی تی ما بشه.

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

3 روز قبل

بررسی موشکافانه دوربین سامسونگ S24

در دنیای همیشه در حال تغییر تلفن های هوشمند، سامسونگ همچنان در صدر قرار دارد.…

2 ماه قبل

ویژن پرو منفورترین محصول این روزهای اپل

اپل ویژن پرو یک جهش قابل توجه در فناوری همه جانبه را نشان می دهد…

2 ماه قبل

آشنایی با جهان مجازی و پلتفرم های متاورس

محبوبیت پلتفرم های متاورس در دو سال اخیر به طور چشمگیری فراگیر شده است. این…

2 ماه قبل

هر آنچه که باید از پلی استیشن 6 بدانید

پلی استیشن 5 در سال 2020 معرفی شد و از آن زمان تا کنون بیش…

3 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای ضبط صفحه نمایش اندروید

انتخاب نرم افزار ضبط کننده صفحه برای اندروید کار سختی است. زیرا بیشتر این نرم…

3 ماه قبل