دسته بندی: موبایل

گوشی موبایل نامبروان Vphone S8 کوچک ترین اسمارت فون لمسی دنیا

گوشی موبایل نامبروان Vphone S8 کوچک ترین اسمارت فون لمسی دنیا شناخته شده است همچنین این تلفن هوشمند دارای 64 گیگابایت حافظه داخلی می باشد و می تواند از طریق بلوتوث نسخه 4 به اسمارت فون آیفون و سایر گوشی‌ موبایل های اندرویدی متصل شود. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

در روزگاری که همه کمپانی ‌ها به دنبال ساخت گوشی موبایل ‌های مجهزتر با نمایشگر بزرگ ‌تر هستند، به‌ نظر می ‌رسد برخی از سازندگان به سمت تولید محصولاتی می ‌روند که بسیار کوچک بوده و قابلیت حمل و نقل آسانی داشته باشند.

در این بین، کمپانی چینی نامبروان که به تولید ساعت‌ های هوشمند و مقرون به ‌صرفه مشهور است، اقدام به تولید یک تلفن هوشمند همراه با نام Vphone S8 کرده که به ادعای خودش، کوچک ‌ترین موبایل لمسی تولید شده در جهان است! این گوشی موبایل که از یک نمایشگر 1.54 اینچی بهره می ‌گیرد، تنها 30 گرم وزن داشته و بدین خاطر می‌ توان آن را نه تنها کوچک ‌ترین تلفن همراه، بلکه سبک ‌ترین نیز به حساب آورد.

ظاهر این گوشی موبایل به شکلی است که شما را تا حدی به یاد یک اسمارت واچ بدون بند می‌ اندازد! در طراحی نمایشگر از شیشه 2.5D استفاده شده و بدین خاطر نگاه کردن به آن از کناره‌ ها، لذت بخش است. ضمن آنکه از آلومینیوم برش خورده در کناره ‌های دستگاه استفاده شده تا ظاهری لوکس را نیز به آن ببخشد.

از نظر سخت ‌افزاری، شما با یک مدل کاملا ساده روبه رو هستید. استفاده ازپردازندهمدیاتک MTK2502 در کنار 128 مگابایت رم و 64 مگابایت حافظه داخلی، بیانگر این موضوع است که یک کارکرد ساده و بدون دغدغه، هدف اصلی سازنده از تولید چنین محصولی بوده است.

بر روی گوشی موبایل شما می ‌توانید از سیم ‌کارت میکرو بهره بگیرید اما نکته جالب دیگر،‌ توانایی اتصال آن از طریق بلوتوث نسخه 4 به آی ‌فون و سایر گوشی‌ موبایل های اندرویدی است. در واقع این اسمارت فون نه تنها به صورت مستقل، بلکه به عنوان نمایشگر دوم گوشی موبایل شما نیز می ‌تواند عمل کند.

یکی از نقاط متمایز کننده گوشی موبایل V Phone S8َ به تجهیز آن به نسل دوم از سنسور تشخیص ضربان قلب باز می ‌گردد. ضمن آنکه به خوبی میزان فعالیت روزانه و مصرف کالری شما را در نظر گرفته و به همین خاطر یک دستیار سلامت مناسب جهت ورزشکاران و افرادی که به سلامتی خودشان اهمیت می ‌دهند، خواهد بود.

از آنجایی که این گوشی موبایل قابلیت اتصال به دستگاه‌ های اندرویدی و iOS را هم دارد، پس می ‌توان اپلیکیشن ‌هایی چون واتس اپ، تلگرام، فیس‌بوک و… را نیز از طریق نمایشگر آن کنترل کرده و نوتیفیکیشن‌هایشان را مشاهده کرد. این گوشی موبایل بسیار کوچک و لمسی، در دو رنگ مشکی و نقره‌ای تولید شده و با بهای 35 دلار و از طریق فروشگاه‌ های آنلاین به ‌فروش می ‌رسد.

لیست قیمت گوشی موبایل

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد گوشی موبایل نامبروان برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • من يك سايتی را ميشناسم به اسم سايت لوكسال گوشی موبایل نامبروان Vphone S8 را به قيمت 228000 تومان ميفروشد

  • سلام وقت بخير من چه جوری ميتونم گوشی موبایل نامبروان ویفون اس 8 رو تهيه كنم

  • گوشی موبایل نامبروان اسمارت فون با حالیه خیلی خوشم اومد از مدلش واقعا بعضی از تلفن هوشمند ها به خاطر اندازه بزرگی که دارند نگهداریشون خیلی سخت میشه.امیدوارم گوشی موبایل نامبروان Vphone S8 وارد بازارهای گوشی موبایل ایران هم بشه.

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

1 روز قبل

بررسی موشکافانه دوربین سامسونگ S24

در دنیای همیشه در حال تغییر تلفن های هوشمند، سامسونگ همچنان در صدر قرار دارد.…

2 ماه قبل

ویژن پرو منفورترین محصول این روزهای اپل

اپل ویژن پرو یک جهش قابل توجه در فناوری همه جانبه را نشان می دهد…

2 ماه قبل

آشنایی با جهان مجازی و پلتفرم های متاورس

محبوبیت پلتفرم های متاورس در دو سال اخیر به طور چشمگیری فراگیر شده است. این…

2 ماه قبل

هر آنچه که باید از پلی استیشن 6 بدانید

پلی استیشن 5 در سال 2020 معرفی شد و از آن زمان تا کنون بیش…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای ضبط صفحه نمایش اندروید

انتخاب نرم افزار ضبط کننده صفحه برای اندروید کار سختی است. زیرا بیشتر این نرم…

3 ماه قبل