قطعات کامپیوتر

معرفی Strix GeForce GTX 980 کارت گرافیک حرفه ای و قدرتمند ایسوس

معرفی Strix GeForce GTX 980کارت گرافیک حرفه ای و قدرتمند ایسوسدر حالی انجام شد ک این پردازنده گرافیکی محبوب گیمر ها می باشد. بدون شک یک کارت گرافیک قدرتمند می‌تواند تجربه بسیار خوبی را از کامپیوتر برای کاربران ارایه کند و در واقع یکی از صاحب نامان این حوزه نیز ایسوس نام دارد که تاکنون توانسته محصولات خوبی را عرضه نماید. یک کارت گرافیک قدرتمند می‌تواند به دل هر گیمری بنشیند و وی از طریق آن بتواند تمامی بازی‌ها را به خوبی اجرا کند. حال ایسوس نیز از کارت گرافیک جدید خود پرده برداشته است که تقریبا عملکردی شبیه به سناریویی دارد که ارایه کردیم.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

معرفی Strix GeForce GTX 980 کارت گرافیک حرفه ای و قدرتمند ایسوس

اینکارت گرافیککه Strix GeForce GTX 980 نام دارد یکی از قدرتمندترین‌هاست و اگر گیمر باشید ظاهر و شکل شمایل کلی آن نیز به دلتان خواهد نشست. (حال این که قیافه کارت گرافیک چه اهمیتی دارد سوالی است که تنها یک گیمر می‌تواند جواب دهد) این کارت گرافیک که بر پایه GeForce GTX 980 است عملکرد به مراتب بهتری دارد و در زمینه افزایش دما نیز می‌تواند مدیریت بهتری داشته باشد و ایسوس مدعی شده که در کارت گرافیک جدید 220 درصد فضای بیشتری برای سیستم‌های سرمایشی وجود دارد که نتیجه آن یک کارت گرافیک با دما 30 درصد سردتر است که سیستم‌های سرمایی آن نیز از دیار انویدیا برخواسته‌اند.

معرفی Strix GeForce GTX 980 کارت گرافیک حرفه ای و قدرتمند ایسوس

فن‌هایکارت گرافیک ایسوستنها زمانی شروع به کار می‌کنند که دمای آن از 65 درجه سانتی گراد افزایش یابد که با این اوصاف در بیشتر اوقات خاموش خواهند بود و این همان چیزی است که بیشتری تولید کنندگان محصولات بر روی آن تمرکز دارند. (خاموش بودن فن به معنای کم صداتر بودن کامپیوتر است) در حالت OS اینکارت گرافیکمی‌تواند فرکانس 1.216 مگاهرتز را ارایه دهد و در شرایط اورکلاک نیز این GPU قادر است تا 1.317 مگاهرتز را برای کاربران خود به ارمغان بیاورد.

ایسوس اعلام کرده که GeForce GTX 980 در اواخر ماه جاری عرضه خواهد شد اما فعلا اطلاعاتی در خصوص قیمت آن منتشر نشده است. البته با وجود قابلیت‌های آن انتظار قیمت ارزانی را نداریم.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. سلام
    عرفی Strix GeForce GTX 980 کارت گرافیک حرفه ای و قدرتمند ایسوس در حالی انجام شد ک این پردازنده گرافیکی محبوب گیمر ها می باشد. بدون شک یک کارت گرافیک قدرتمند می‌تواند تجربه بسیار خوبی را از کامپیوتر برای کاربران ارایه کند و در واقع یکی از صاحب نامان این حوزه نیز ایسوس نام دارد که تاکنون توانسته محصولات خوبی را عرضه نماید. یک کارت گرافیک قدرتمند می‌تواند به دل هر گیمری بنشیند و وی از طریق آن بتواند تمامی بازی‌ها را به خوبی اجرا کند.

  2. سلام روز بخیر ….
    کارت گرافیک جدید شرکت ایسوس که با نام Strix GeForce GTX 980 معرفی شده به نظر یکی از بهترین کار های این شرکت هستش که مخصوص گیمر ها طراحی شده و من هم که در این زمینه تخصص خوبی دارم خیلی دوست دارم یک یازش داشته باشم تا ببینم چ جوری بازی هارو اجرا میکنه ولی خوب این چیزا به ما نمی خوره چون حتما قیمت بالایی داره و لی پیشنهاد میدم کسی که مشکل مالی نداره حتما اینو باید امتحان کنه .

  3. با سلام و خسته نباشید به همه . شرکت ایسوس کارت گرافیک های فوق العاده ای به بازار عرضه میکنه و تا حالا نتونسته هیچ نقصی در کارش داشته باشه این کارت گرافیک سیستم خنک کننده خیلی خوبی داره و در کارت گرافیک جدید 220 درصد فضای بیشتری برای سیستم‌های سرمایشی وجودداره که این فوق العادس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا