دسته بندی: گوناگون

تالار گفتگوی گروه مهندسین تخت جمشید راه اندازی شد

تالار گفتگو یا انجمن چه جایگاهی در فضای مجازی دارد؟ چرا برخی از کاربران در تالارهای گفتگو، عاشقانه به نوشتن مطالب می پردازند؟ امروز میخواهیم دراخبار آی تی و فناوری با شما در مورد فروم ها به بحث بنشینیم و همچنین یک تالار گفتگوی تخصصی را به شما دوست داران محصولات بازار آی تی معرفی کنیم، با اخبار آی تی بازار همراه باشید.


اول از همه باید بدانیم که معنی کلمه FORUM چیست؟ ( انجمن یا تالار گفتگو )

فروم در زبان لاتین به معنی “میدان، بازار،محل مجمع عمومی، دادگاه و …” می باشد، گفته می شود که در اینترنت و کامپیوتر منظور یک مجمع عمومی است که هر کس از هرجای دنیا می تواند در یک فروم عضو بشود و با اعضای دیگر در هر ضمینه ای مشورت کند یا نظر خود را مطرح کند. در تالار گفتگو معمولا مدیر اصلی سایت یک سری تالارهای گفتگو را مشخص می کند که اعضا و کاربران سایت در آن ضمینه ها اطلاعات، تجربیات و … را به اشتراک بگذارند!
تالارهای گفتگو به 2 دسته تقسیم می شوند :

  • تالارهای گفتگوی تخصصی

تالارهای گفتگوی تخصصی شامل انجمن هایی در موارد خاص هستند. مثل تالار گفتگوی مسائل پزشکی،تالار گفتگوی آی تی بازار، تالار گفتگوی تخت جمشید

  • تالارهای گفتگوی عمومی

ولی تالارهای گفتگوی عمومی شامل بحثهایی از سرتاسر کره زمین هستند مثل کامپیوتر، ماهی گیری ، دوچرخه سواری ، ورزش و اسلحه و ….!!! می شود گفت تالار گفتگو یا تالار گفتمان یکی از بهترین ابزار اینترنت برای یادگیری در هر ضمینه ایست، چرا که از سرتاسر دنیا افرادی با اطلاعات زیاد و کم، یکجا جمع میشوند و اطلاعات خودشان و از همه مهمتر تجربیات خودشان را به اشتراک میگذارند.
خلاصه سخن :
انجمن ها یا تالارهای گفتگو را به جرات می توان شلوغ ترین اجتماع تخصصی در بستر پر مخاطب اینترنت دانست که این اجتماع را افرادی تشکیل میدهند که با عشق و علاقه به بیان اطلاعات و تجربیات خود در زمینه های علائقشان می پردازند . ما از شما دعوت میکنیم در این استادیوم چند میلیون نفری به بیان علائق و احساست,کمک فکری به هم نوعان و نشر اطلاعات تخصصی خود بپردازید تا در نهایت عضوی از این استادیوم چند میلیون نفر باشید و انتظار داشته باشید که در هر صنف و طبقه ای از جامعه که هستید روزی این چند میلیون نفر به حمایت شما بر خواهند خواست.

معرفی تالار گفتگوی مهندسین تخت جمشید یک انجمن تخصصی و حرفه ای قطعات کامپیوتر:

تالار گفتگوی گروه مهندسین تخت جمشیدبه طور رسمی برای تبادل اطلاعات در رابطه با محصولات کامپیوتر شروع به کار کرد.همان گونه که مستحضر هستید تالار گفتگو محلی است برای رد و بدل کردن اطلاعات تخصصی بین کاربران ، هر فرد بعد از گذراندن مراحل ثبت نام به تالار گفتگو وارد می شود و می تواند در رابطه با موضوعات گوناگون با دیگر اعضا و کاربردان تبادل نظر کند.
فروم تخصصی گروه مهندسین تخت جمشید تالار گفتگوی تخصصی در زمینه کامپیوتر و قطعات وابسته به آن است که در آن مباحث ویژه و تخصصی آی تی و کامپیوتری مورد گفتگو گذاشته می شود که بهترین گزینه و ابزار برای یادگیری و به اشتراک گذاشتن دانش کامپیوتری ، رفع اشکالات ، سوالات و تجارت سایر دوستان و همچون دفترچه ارزشمندی می باشد که حاوی اطلاعات کامل و ارزشمندی درباره کامپیوترهای اعجاز برانگیز ایسونیک وکرسیرو گیمینگ است .


شایان ذکر است مجموعه گروهمهندسین تخت جمشیدنمایندگی انحصاری خرید، فروش، توزیع، پخش، گارانتی محصولات کرسیر (کورسیر) را بر عهده دارد، همچنین این گروه در سال 1391 توانست از اتحادیه صنعت فناوران و رایانه تهران به پاس خدمات ارزنده این مجموعه لوح تقدیر دریافت کند.
اکنون در راستای ارائه خدمات بهتر به مشتریان و اصل حمایت از مشتری با معرفی و راه اندازی تالار گفتگوی تخصصی گروه مهندسین تخت جمشید در زمینه تولید محتوای ارزشمند و مفید درباره دنیای بی انتهای کامپیوترهای گیمینگ و اورکلاکینگ توانسته قدم مثمر ثمری در زمینه ارتقای دانش کامپیوتری علاقمندان، گیمرهای حرفه ای و اورکلاکرها بردارد.
ایجاد میزگردها و مجمع های مجازی از اهداف راه اندازی تالار گفتگوی گروه مهندسین تخت جمشید عنوان شده است، همچنین در این تالار گفتگو مباحث تخصصی آنلاین ، فایل ها و منابع تخصصی مرتبط با قطعات سیستم های حرفه ای مخصوص گیمرها و اورکلاکرها در اختیار کاربران گذاشته می شود.
گفتنی است؛ کمپانی خوشنام و مطرح کرسیر با تولید محصولات گیمینگ تحولی بسیار شگفت انگیز در زمینه قطعات کامیپوتری آفریده است. پردازنده، سیستم خنک کننده، کارت گرافیک بسیار قدرتمند و… از ویژگی کامپیوترهای گیمینگ می باشد. این کمپانی موفق شده با بکارگیری دو واترکولر مجزا علاوه بر خنک سازی سایر قطعات، اورکلاکرها را نیز به بهره بردن از پردازنده و کارت گرافیک قدرتمند دعوت کند.
این سیستم ها بیش از نیاز امور عادی و روزمره و حتی اجرای معمولی بازی ها عمل می کنند، قطعات اصلی آن قابلیت اورکلاک زیادی دارند و با مجموعه سیستم گیمینگ می توان به راحتی آخرین تنظیمات ممکن در بازی ها را در فریم های بالاتر از حد معمول و در رزولویشن عالی اجرا کرد؛ معرفی کامل و مقالاتی مرتبط با گیمینگ در تالار گفتگوی مهندسین تخت جمشید درج خواهد شد تا کاربران از این پس مرجع کاملی از اطلاعات مفید را در اختیار داشته باشند.در میان محصولاتی که تا کنون گروه مهندسین تخت جمشید خدمات پس از فروش آن را در اختیار داشته باید به قطعات حرفه ای کامپیوتری اورکلاکینگ اشاره کنیم، این محصولات نشان می دهند که این گروه مهندسی در تلاشند تا بهترین ها را برای علاقمندان به دنیای بازی و گیمر ها و اورکلاکرها فراهم کنند. گواه این سخن کیس گیمینگ، پاورگیمینگ، ماوس گیمینگ و… می باشد که به حق توانسته عده زیادی را مجذوب فناوری و طراحی ویژه خود کند.

اطلاع از جدید ترین اخبار دنیای کامیپوتر و تحولات کامپیوترهای گیمینگ و اورکلاکینگ

در تالار گفتگوی گروه مهندسین تخت جمشید نوشته های هواداران و بخش گپ و گفتگو ، آخرین اخبار و تازه های مربوط به تیم هدایت کننده باشگاه منتشر خواهد شد که کاربران با ورود به بخش اخبار و تازه ها و مقالات می توانند نظراتشان را درج نمایند و از اخبار مربوط به دنیای کامیپوتر و تحولات کامپیوترهای گیمینگ و اورکلاکینگ با خبر شوند ، همچنین این تالار دارای خبرنامه الکترونیکی با مطالب جذاب و خواندنی است که به صورت مستمر برای اعضا ارسال خواهد شد.

در تالار گفتگوی تخت جمشید،هیچ سئوالی بی جواب نخواهد ماند!

یکی از بخش های دیگر تالار گفتگو با عنوان رسانه، رسالت اطلاع دهی درباره پایگاه های داده، پیکربندی و مدیریت و چگونگی استفاده از آن را بر عهده دارد که به طور حتم سعی خواهد کرد نظر دوستداران را جلب کند. موسسان تالار گفتگوی گروه مهندسین تخت جمشید بدون شک با اندیشیدن تمهیدات لازم نظر عده زیادی از کاربران را به سمت خود جلب می کنند و هیچ سوالی را بی جواب نمی گذارند. پس برای بازدید از تالار گفتگوی این مجموعه حتما سری به تالار بزنید و صحت آنچه نوشته شد را با واقعیت تطبیق دهید.

لینک بازدید و ثبت نام : تالار گفتگوی مهندسین تخت جمشید

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • با سلام و تشکر از سایت خوبتون و همینطور مطالب خیلی جالبتون . خیلی خوشحالم که این تالار گفتگوی گروه مهندسین راه اندازی شده . مطمعنا این یه فرصت خیلی خوب برای همه ی علاقه مندان به فناوری و کامپیوتر هست که همه میتونن ازش استفاده کنن .

  • سلام،گروه مهندسین تخت جمشید رو دیدم،جالب بود اما هنوز برای حرفه ای شدن جا داره،جا داره که اینجا از سایت آی تی بازار که مطالب و توضیحات خوبی رو در رابطه با مطالب گوناگون در تمامی زمینه ها قرار میده تشکر کنم من اکثر مواردی که در خونه بهش نیاز پیدا میکنم از این سایت خریداری میکنم مرسی از سایت خیلی خوبتون.

  • تالار گفتگوی تخت جمشید رو دیدم من 9 ساله که بصورت حرفه ای در 9 فروم مطلب می نویسم گرافیک جالب و متفاوتی نسبت به سایر فروم ها که از قالب های آماده استفاده میکنن داشت در سایتشون هم ظاهراً به کاربرهاشون طی قرعه کشی های ماهیانه جایزه میدن. از همه مهمتر اینکه تخصصی راجع به قطعات کامپیوتر هست احتمال موفقیت انجمن مهندسین تخت جمشید رو بالا می بره

منتشر شده توسط
هانیه صفدری

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

3 هفته قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

2 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

3 ماه قبل

نحوه کسب درآمد در تلگرام در سال 2024

در سال های اخیر اپلیکیشن تلگرام قدرت خود را به عنوان یک ابزار کسب درآمد…

3 ماه قبل