راهنمای خرید صوت و تصویر

جدیدترین ساندبار سامسونگ با همکاری شرکت هارمن کاردون معرفی شد

کمپانی سامسونگ در سال 2017 شرکت هارمن کاردون را به عنوان یکی از برترین تولید کننده های صوت و تصویر در بازار آی تی، اعلام کرد. هم اکنون خبرهای منتشر شده نشان می دهد Samsung به تازگی شرکت Harman Kardon را به مالکیت خود درآورد، و با همکاری آن جدیدترین ساندبارهای حرفه ای خود را با نام HW-N950 و HW-N850 به بازار صوت و تصویر معرفی نمود. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

لیست قیمت اسپیکر حرفه ای

شرکت هارمن کاردون با داشتن سابقه 65 ساله در حوزه صوت و تصویر به عنوان یکی از برند های زیر شاخه کمپانی JBL سیستم های صوتی پیشرفته ای را راهی بازار های جهانی کرده است. ساندبارهای HW-N950 و HW-N850 که اولین اسپیکرهای حرفه ای مشترک شرکت Samsung و Harman Kardon می باشد با داشتن فناوری های Dolby Atmos و DTS می توانند صدای واضح و بلندی را در محیط پخش کنند.

درون باکس اصلی ساندبار HW-N950 سامسونگ 4 اسپیکر تعبیه شده است؛ که علاوه بر آن 2 اسپیکر بی سیم و یک ساب ووفر نیز به همراه آن فروخته خواهند شد تا صدای خروجی به استاندارد 7.1.4 برسد. لازم به ذکر است کمپانی Samsung از آمپلی فایر و اسپیکرهای کالیبره شده هم در این 2 ساندبار استفاده کرده است.

شایان ذکر است ساندبار HW-N850 ابعاد کوچک تری نسبت به ساندبار HW-N950 داشته و فاقد دو اسپیکر بی سیم نیز می باشد. ساندبار ها به دلیل اندازه و سیم کشی بهتری که نسبت به سینما خانگی ها دارند توانسته اند در بازار صوت و تصویر نظر اکثر خریداران را به خود جلب کنند.

کمپانی Samsung به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان Soundbar تصمیم دارد ساندبار های HW-N950 و HW-N850 از 20 آگوست با قیمت نه چندان ارزان به بازار صوت و تصویر عرضه کند.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد ساندبار سامسونگ برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • ساندبار سامسونگ یا اسپیکر حرفه ای سامسونگ از نظر ظاهری بسیار زیبا و منحصر به فردند و خروجی صدای فوق العاده عالی هم دارند پیشنهاد می کنم از بین ساندبارهای بازار صوت و تصویر ساندبار سامسونگ رو خریداری کنید.

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

1 هفته قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

2 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

2 ماه قبل

نحوه کسب درآمد در تلگرام در سال 2024

در سال های اخیر اپلیکیشن تلگرام قدرت خود را به عنوان یک ابزار کسب درآمد…

2 ماه قبل