راهنمای خرید

جدیدترین مادربرد های ازراک مجهز به چیپست X399 ای ام دی شدند

جدیدترین مادربرد های ازراک با نام های X399 Taichi و Fatal1ty X399 Professional Gaming به لیست قیمت مین برد های ASRock اضافه شدند و با قابلیت منحصر به فردی که دارند می توان بدون پردازنده و رم آنها را آپدیت یا تعمیر کرد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

لیست قیمت مادربرد

با معرفی پردازنده های رایزن Threadripper از سوی کمپانی AMD شرکت هایی هم چون گیگابایت، ایسوس و همچنین ازراک نیز دست به کار شده اند و هم اینک کمپانی ASRock نیز به تازگی جدید ترین مادربرد های خود را به بازار قطعات کامپیوتر معرفی کرد.

مادربرد های جدید ازراک با نام های ASRock X399 Taichi و Fatal1ty X399 Professional Gaming معرفی شده اند و دارای قابلیت هایی مشابه به هم هستند. هر دو مادربرد ASRock با اتکا به 4 اسلات توسعه، از پیکربندی های 4 عددی NVIDIA SLI و AMD CrossFireX پشتیبانی می کنند.

مدار تغذیه مادربرد ها به IR3555M DrMOS و چوک های پریمیوم دارای مقاومت 60 میلی آمپری می باشند همچنین مادربرد های ASRock X399 Taichi و Fatal1ty X399 Professional Gaming  خطوط PCIe را به طور مستقیم از CPU دریافت می کنند و به هیچ کنترلری متصل نیستند و 8 اسلات حافظه رم نیز بر روی برد وجود دارد که از 128 گیگابایت حافظه پشتیبانی می کند و حتی می تواند میزبان رم های ECC هم باشد.

مادربرد ازراکFatal1ty X399 دارای یک بستر قدرتمند شبکه بوده و به کنترلر AQUANTIA 10Gb/s LAN نیز مجهز می باشد اما مادربرد ASRock X399 Taichi نیز ادامه دهنده راه مادربرد های حرفه ای تایچی است و از رم هایی با فرکانس 3600 مگاهرتز پشتیبانی می کند و ویژگی های نوآورانه مانند BIOS Flashback را به همراه دارد.

لازم به ذکر است کاربران می توانند اینمادربردهای ازراک را بدون پردازنده و رم، از طریق رابط USB تعمیر و آپدیت نمایند همچنین دوکنترلر لن (Intel Dual LAN)، ماژول WLAN 802.11/ac و سه درگاه M.2 متصل به مسیر PCIe و مدار کنترل جریان اضافی نیز برخی دیگر از قابلیت های مادربرد های ازراک X399 Taichi و Fatal1ty X399 Professional Gaming می باشد.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد مادربرد ازراک برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • ظاهر برد مادربرد ازراک x399 خیلی لوکس طراحی شده معمولا در بازار قطعات کامپیوتر وقتی میخوای یک مادربرد ارزون قیمت گرافیک آنبرد بخری مادربردهای asrock رو پیشنهاد میدن

  • مادربرد ازراک x399 با این مشخصات فنی خوراکه سیستم گیمینگ جمع کردنه با 16 گیگ رم و هارد اس اس دی و کارت گرافیک 4 گیگ و سی پی یو کورآی یون

  • اینکه بدون پردازنده و رم میشه این مادربرد های ازراک رو آپدیت کرد واقعا قابلیت منحصر به فردیه قیمت مادربردهای ازراک هم همیشه عالی بوده

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

3 هفته قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

2 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

3 ماه قبل

نحوه کسب درآمد در تلگرام در سال 2024

در سال های اخیر اپلیکیشن تلگرام قدرت خود را به عنوان یک ابزار کسب درآمد…

3 ماه قبل