رونمایی فلش مموری سن دیسک نوع C توسط کمپانی SanDisk صورت گرفت و این USB با گنجایش های متفاوتی و قیمتی مناسب از سوی شرکت مطرح روانه بازار خواهد شد. در دنیای تکنولوژی، سن دیسک برندی است که همگان آن را با فلش هایش می شناسند. استفاده از حافظه های قابل حمل همچون فلش، تقریبا از اوایل دهه 2000 میلادی میان مردم رونق یافت و بهره گیری از این دستگاه ها تقریبا تا یکی دو سال پیش امر مرسومی به حساب می آمد. در ادامه بااخبار آی تی و فناوریدر آی تی بازار همراه باشید.


اما با ورود به سال 2016  اوضاع اندکی دچار تغییر شده. حالا فضا های ابری جایگزین فلش های فیزیکی شده اند و بسیاری ترجیح می دهند تا فایل های مختلف را درگوشی موبایلو تبلت هایشان به همراه داشته باشند. کمپانی سن دیسک اما بدون توجه به این موضوع ، امروز و طی نمایشگاه MWC از اولین سری فلش های USB نوع C خود پرده برداری کرده است.

اینفلش مموریها با گنجایش های مختلفی عرضه می شوند که کمترین آنها دارای ظرفیت 16 گیگابایت و بیشترین شان دارای ظرفیتی معادل 128 گیگابایت خواهد بود، و همین حالا می توانید به خرید آنها از طریق وبسایت آمازون اقدام کنید.

بسته به گنجایشی که انتخاب می کنید، فلش درایو های مذکور قیمتی مابین 13 تا 50 دلار خواهند داشت. هنوز در مورد سرعت Write این فلش ها اطلاعاتی موجود نیست، اما سرعت خواندن اطلاعات از روی آنها معادل 150 مگابایت بر ثانیه است. اگرچه این محصولات نخستین فلش درایو های USB نوع C دنیا نیستند، اما سن دیسک با ارائه مدل 128 گیگابایتی توانسته تا پر گنجایش ترین نمونه از این محصولات را روانه بازار های بین المللی نماید.

لیست قیمت فلش مموری

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • سلام فلش مموری سن دیسک نوع C ظاهر خیلی خوبی داره و در ظرفیت های خیلی خوبی هم روانه بازار شده و من این فلش رو به همه پیشنهاد میدم به این دلیل که این فلش امنیت بالایی داره و در اندازه ی خیلی خوبی هم تولید شده.و حتما فروش خیلی خوبی در بازار های ایران پیدا خواهد کرد.

  • سلام
    فلش مموری وسیله ای هستش که دیگه امروزه مورد نیاز همه هستش و من فکر می کنم این فلش مموری که در این مطلب معرفی شده گذینه ی خوبی باشه اگه در بازار ایران پیدا بشه به دلیل این که طراحی خیلی خوبی داره ولی امروزه فلش هایی با قابلیت اثر انگشت وارد بازار شده اند که امنیت اطلاعات رو خیلی زیاد می کنه و باعث میشه تا طرفدارای زیادی هم داشته باشه و من به همه پیشنهاد می کنم از این فلش مموری ها استفاده کنند.

  • سلام
    رونمایی فلش مموری سن دیسک نوع C توسط کمپانی SanDisk صورت گرفت و این USB با گنجایش های متفاوتی و قیمتی مناسب از سوی شرکت مطرح روانه بازار خواهد شد. در دنیای تکنولوژی، سن دیسک برندی است که همگان آن را با فلش هایش می شناسند. استفاده از حافظه های قابل حمل همچون فلش، تقریبا از اوایل دهه 2000 میلادی میان مردم رونق یافت و بهره گیری از این دستگاه ها تقریبا تا یکی دو سال پیش امر مرسومی به حساب می آمد.

  • سلام این فلش مموری سن دیسک ظرفیت بالای داره و میشه برای تبلت ها و بعضی از گوشی های که مجهز به این USB نوع C هستن استفاده کرد و همچنین مقاومت خوبی در برابر عوامل بیرونی داره که طول عمرش رو افزایش میده
    یک سوال از ای تی بازار داشتم اطلاعاتی که در این نوع فلش ها قرار داره تا کی باقی میمومنه ایا از بین میره؟

  • sandisk همواره یک مارک معتبر در تولید هارد و مموری هست که فلش مموری ها آن بیشتر تو چشم هستند که مدل c را ارائه کرده البته به گفته ای تی بازار این شرکت الین شرکت نیست ولی می تونه شروع خوبی داشته باشه با ارئه پرظرفیت ترین فلش مدل c

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

3 هفته قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

2 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

3 ماه قبل

نحوه کسب درآمد در تلگرام در سال 2024

در سال های اخیر اپلیکیشن تلگرام قدرت خود را به عنوان یک ابزار کسب درآمد…

3 ماه قبل