راهنمای خرید صوت و تصویر

مانیتور گیمینگ ایسوس بیشترین فروش صفحه نمایش های سال 2016 را از آن خود کرد

مانیتور گیمینگ ایسوس بیشترین فروش صفحه نمایش های سال 2016 را از آن خود کرد و کمپانی مشهور Asus توانست با فروش این مانیتورها رقبای قدرتمندی هم چون ایسر و BenQ را کنار بزند و فروش فوق العاده ای را در زمینه ال سی دی و ال ای دی داشته باشد. در ادامه بااخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

لیست قیمت مانیتور

ایسوس با کمک خط تولید اختصاصی گیمینگ، سبد کالای کاملی را برای کاربران خود عرضه می کند. در سال 2015 با استناد به اخبار و آمارهای فروش نمایشگر، ایسوس توانسته بود مقام نخست فروش و عرضه نمایشگرهای گیمینگ را به خود اختصاص دهد.

با توجه به اتمام سال میلادی جاری، طبق گزارشات منابع معتبر یک بار دیگر ایسوس توانست بیشترین میزان عرضه و فروش نمایشگر را در جهان بدست آورده و رقبایی قدرتمند هم چون BenQ و Acer را کنار بزند. بر اساس تحقیقات بدست آمده از کمپانی های مرجع، تولید کنندگان و مصرف کنندگان جمع آوری شده، میزان درخواست نمایشگرهای رده بالا و به ویژه گیمینگ، اخیراً رشد چشمگیری داشته است.

فروشندگان بزرگ  نمایشگر های گیمینگ با توجه به میانگین قیمت فروش و سود حاصل از آن، توجه بیشتری نسبت به مدل های میان رده و رایج به نمایشگرهای گیمینگ داشته اند. در این بین Asue، BenQ و Acer با حفظ جایگاه اول تا سومی خود در سال گذشته بیشترین فروش در نمایشگر های گیمینگ را نسبت به تازه وارد های نمایشگر های گیمینگ هم چونمانیتور ال جی Samsung Electronics،  Dell، Hewlett-Packard (HP)، Lenovo، AOC/Philips در امسال خواهند داشت.

در نمایشگرهای گیمینگ با نرخ تازه سازی 144 هرتز Asus، BenQ و Acer شدید ترین رقابت را در فروش و عرضه داشتند که میزان سهم بازار هریک به ترتیب برای ایسوس 35 درصد، BenQ با 22-24 درصد و Acer با 17-19 درصد می باشد.این در حالی است که میزان ارسالمانیتوردر سال گذشته در جهان حدود 120 میلیون عدد در جهان بود که این عدد در سال 2016 هم تقریباً برابر است. اما در سال 2015 ارسال نمایشگرهای گیمینگ با نرخ تازه سازی 144 هرتز، چیزی در حدود 550000 تا 600000 عدد بود که در سال 2016 این عدد به 1.2 میلیون عدد رسید. با در نظر گرفتن این میزان رشد انتظار می رود حدود 2.5 میلیون دستگاه نمایشگر گیمینگ دیگر در سال 2017 و حدود 3.5 میلیون دستگاه در سال 2018 به فروش رسد.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد مانیتور ایسوس برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • مانیتورهای ال ای دی گیمینگ ایسوس جدا از کیفیت و اینکه یک مانیتور مخصوص بازی هست قیمت خیلی مناسبی هم دارند و طبیعیه که ال سی دی گیمینگ ایسوس پرفروش ترین صفحه نمایش دنیا بشه بقیه ال سی دی ها تا اسم مانیتور مخصوص گیم میاد روشون قیمت ال سی دی شون 2 برابر میشه

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

1 هفته قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

2 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

2 ماه قبل

نحوه کسب درآمد در تلگرام در سال 2024

در سال های اخیر اپلیکیشن تلگرام قدرت خود را به عنوان یک ابزار کسب درآمد…

2 ماه قبل