راهنمای خرید

مادربرد گیمینگ بایواستار با قیمتی ارزان عرضه می شود

مادربرد گیمینگ بایواستاربا قیمتی ارزان عرضه می شود و با نام های RACING B350GT5 و RACING B350GT3 در بازار های آی تی شناخته و به فروش می رسند همچنین این Moterboard ها مجهز به چیپست ای ام دی B350 نیز شده اند.در ادامه بااخبار آی تیو فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

کمپانی بایواستار (Biostar) همزمان با کنفرانس انویدیا در ایالات متحده، دو مادربرد جدید خود را معرفی کرد. این دو مادربرد که زمره محصولات  AMD B350 RACING Series قرار می گیرند، تحت عناوین RACING B350GT3 و RACING B350GT5 راهی بازار خواهند شد. هر دو مادربرد از چیپست میان رده AMD موسوم به B350 بهره می برند و میزبان پردازنده های Ryzen در سوکت AM4 خواهند بود.

کمپانی بایواستار از فناوری اختصاصی BIOSTAR VIVID LED نیز در آنها استفاده کرده است. مادربردهای سری GT Racing این شرکت با ظاهر گیمینگ در پلتفرم های AMD AM4 و Intel LGA 1151 تولید شده است. این مادربردها با قیمت های 129 و 109 دلار راهی بازار خواهند شد. این مادربرد ها در زمینه های شبکه به دو فناوری اختصاصی DRAGON LAN همراه با FLY.NET مجهز هستند که ضمن کنترل ترافیک شبکه، آن را مدیریت می کند.

هر دومادربردبه یک اسلات PCI Express 3.0 X16 متصل هستند و این اسلات تنها اسلات توسعه ای است که در پهنای باند X16 به پردازنده متصل است. با توجه به محدودیت های چیپست B350، آرایش Multi GPU در آنها تعریفی ندارد. 4 اسلات رم DDR4 در آنها نصب شده است که از رم هایی با فرکانس حداکثر 2667 مگاهرتز پشتیبانی می کنند. در روزهای اخیر به نقطه ضعف AMD در زمینه پشتیبانی از فرکانس های بالای DDR4 اشاره کرده بودیم.

یک اسلات M.2 بر روی آنها تعبیه شده است که از ماژول های M.2 در انواع استاندارد ها مانند 2242/2260/2280 پشتیبانی کرده و به سرعت حداکثر 32 گیگابیت در ثانیه دست پیدا می کند. مادربرد بایواستار RACING B350GT5 دارای یک پورت USB-C است و هر دو به 4 رابط نسل سوم SATA مجهز هستند.مادربرد بایواستارRACING B350GT5 به تراشه صوتی Realtek ALC892 با 8 کانال صوتی و RACING B350GT3 نیز به تراشه Realtek ALC887 مجهز شده است. هر دو مادربرد از کنترلر شبکه Realtek8118AS بهره می برند.

ویرایش خبر : واحد تولید محتوای دیجیتال ( گروهآی تی بازار)

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد مادربرد گیمینگ بایواستار برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • قیمت مادربرد گیمینگ بایواستار همپین هم ارزون نیست البته به نسبت قیمت مادربردهای مخصوص بازی ایسوس خوبه

  • کاش چیپست این مادربرد های گیمینگ بایواستار AMD B350 نبود از چیپست بهتر تری استفاده می کرد!

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

3 هفته قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

2 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

3 ماه قبل

نحوه کسب درآمد در تلگرام در سال 2024

در سال های اخیر اپلیکیشن تلگرام قدرت خود را به عنوان یک ابزار کسب درآمد…

3 ماه قبل