راهنمای خرید

فروش کیبورد گیمینگ ترمالتیک TT Premium X1 RGB آغاز شد

شرکت ترمالتیک اخیرا کیبورد جدیدی را با نام TT Premium X1 RGB برای گیمرهای حرفه ای و سخت پسند معرفی کرده است. از اسم این کیبورد مخصوص بازی می توان نتیجه گرفت که این کیبورد ترمالتیک به قابلیت نور پردازی RGB مجهز می باشد و به 16.8 میلیون رنگ با 12 جلوه نوری دینامیک بهره مند شده است. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

لیست قیمت کیبورد کامپیوتر

طبق ویژگی های اعلام شده صفحه کلید ترمالتیک TT Premium X1 RGB از چیدمان ANSI با 104 کلید برخوردار بوده و علاوه بر امکان انتخاب بین سوییچ ‌های Cherry MX Blue و یا Cherry MX Silver قابلیت لرزش را نیز به کاربران ارائه می ‌کند.

کلید های کیبورد ترمالتیک TT Premium X1 RGB از نوع شناور بوده و به دلیل شفافیت محفظه ‌های نگهدارنده کلیدها، کاربر می تواند به راحتی نورپردازی RGB این صفحه‌ کلید را لمس کند. همچنین محل استراحت مچ دست نیز در این کیبورد مخصوص بازی Thermaltake قابل جدا سازی می‌ باشد.

علاوه بر این کاربران می توانند به کمک یک پورت USB و جک هدفون به راحتی هدست‌ هایشان را مستقیما به صفحه ‌کلید ترمالتیک TT Premium X1 RGB متصل کنند. همچنین دکمه‌ های مخصوصی برای قابلیت مالتی ‌مدیا و RGB در این صفحه کلید موجود می باشد، پشتیبانی از ویژگی TT RGB Sync نیز از دیگر قابلیت های این کیبورد خواهد بود.

کمپانی Thermaltake هم اکنونکیبوردمخصوص بازی TT Premium X1 RGB را از طریق وب‌ سایت اختصاصی TT Premium در کشورهای آمریکا، منطقه اروپا، استرالیا، تایوان، چین و سایر نقاط آسیا عرضه کرده است. اما قیمت این کیبورد گیمینگ ترمالتیکTT Premium X1 RGBدربازار قطعات کامپیوتر با توجه به رنگ آن متفاوت می باشد به طوری که رنگ Cherry MX Silver آن با قیمت 144.90 یورو و رنگ Cherry MX Blue نیز 139.90 یورو خواهد داشت.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد کیبورد گیمینگ ترمالتیک برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • کیبورد مخصوص بازی TT Premium X1 RGB نسبت به کیبورد گیمینگ ایسوس خیلی بهتره منکه از محصولات ترمالتیک خیلی راضیم واقعا حرفه ای عمل می کنند.

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

3 هفته قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

2 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

3 ماه قبل

نحوه کسب درآمد در تلگرام در سال 2024

در سال های اخیر اپلیکیشن تلگرام قدرت خود را به عنوان یک ابزار کسب درآمد…

3 ماه قبل