راهنمای خرید تجهیزات گیمینگ

لوازم جانبی گیمینگ گیگابایت سری Xtreme Gaming محصولاتی حرفه ای برای گیمرها

لوازم جانبی گیمینگ گیگابایت سری Xtreme Gaming محصولاتی حرفه ای برای گیمرها می باشد که شامل کیبورد گیمینگ میکانیکی، هدست گیمینگ، و صندلی گیمینگ و… بوده  و کمپانی Gigabyte این محصولات را طوری طراحی کرده است که می تواند فروش خوبی را تجربه کند. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

گیگابایت لوازم جانبی مخصوص گیمینگ سری Xtreme Gaming خود را برای خوره های گیمینگ و سخت افزار معرفی کرد. کیبورد گیمینگ مکانیکی XK700 ساخته شده برای حداکثر سرعت واکنش پذیری و کنترل دقیق، کیبرد گیمینگ جدید XK700 ازسویچ های مکانیکی مخصوص گیمینگ نوع red  در ترکیب با قابلیت N-key rollover  بهره می برد. این کیبورد دارای پایه لاستیکی با قابلیت تنظیم ارتفاع، صفحه آلومینیومی، نورپردازی RGB قابل شخصی سازی به ازای هر کلید و شخصی سازی آنی است. از دیگر ویژگی های این کیبورد می توان طراحی آرگونومیک، طراحی سبک و نورپردازی RGB را برشمرد.

هدست گیمینگ XH300 گیگابایت :

هدست گیمینگ جدید Xtreme Gaming XH300 از درایورهای 50 میلی متری با صدای bass بهبود یافته بهره می برد. میکرفون سرخود انعطاف پذیر به گیمرها امکان جا به جایی آسان برای بهترین ارتباط تیمی را می بخشد.

کیس ایستاده XC700W گیگابایت :

کیس جدید تمام ایستاده (full-tower) گیگابایت با برخورداری از فضای داخلی وسیع و تهویه بهینه، یک گزینه ایده آل برای نسل واترکولرهای حجیم یا پیکربندی چند گانه کارت گرافیک است. پنجره ساخته شده از شیشه حرارت دیگه امکان مشاده اجزای درون کیس را فراهم می کند. این کیس از نورپردازی RGB قابل هماهنگ سازی با دیگر محصولات گیگابایت و پوشش بیرونی آلومینیومی بهره می برد.

کیس نیمه ایستاده XC300W گیگابایت :

اینکیسجدید برای سیستم های گیمینگ پرقدرت با بودجه محدود طراحی شده اما در مواقع نیاز برای ارتقا گیمر را همراهی خواهد کرد. کیس نیمه ایستاده XC300W  با برخورداری از طراحی انحصاری، از نصب کارت گرافیک به صورت افقی و عمودی پشتیبانی می کند. پنل شفاف اکریلیکی، محفظه مجزا برای منبع تغذیه و کابل ها، نورپردازی RGB، از دیگر ویژگی های این کیس است.

خنک کننده پردازنده XTC700 گیگابایت :

با برخورداری از یک جفت فن 120 میلی متری PWM این کولر قادر به خنک نگه داشتن موثر پردازنده با ایجاد نویز بسیار کم است. فن های این کولر از کنترل سرعت چرخش با استفاده از تکنیک PWM پشتیبانی می کنند و می توان به بهترین تعادل میان قدرت خنک کنندگی و آلودگی صوتی دست پیدا کرد. گیگابایت از فن های مجهز به تغیه های با طراحی به ثبت رسیده بهره گرفته که ادعا می کند در مقایسه با طراحی معمولی تا 23 درصد گردش هوای بیشتری تولید می کنند. سیستم یاتاقان این فن ها از نوع DBB (جفت بلبرینگ) است که به دوام بالا می انجامد. این کولر نیز به نورپردازی قابل شخصی سازی RGB مجهز است.

صندلی گیمینگ XGC300 گیگابایت :

صندلی گیمینگ XGC300 یک صندلی مخصوص گیمینگ با برخورداری از ویژگی ها و قابلیت های متعدد برای حداکثر راحتی در ساعات طولانی گیمینگ است.

لیست قیمت لوازم جانبی کامپیوتر

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد لوازم جانبی مخصوص گیمینگ گیگابایت برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • گیگابایت هم لوازم جانبی گیمینگ خوبی رو داره عرضه می کنه من از سری Xtreme Gaming عاشق صندلی گیمینگش شدم خیلی شیک و قدرتمند فقط یه سوال من چطوری می تونم این صندلی گیمینگ رو خریداری کنم؟؟؟

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

2 هفته قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

2 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

2 ماه قبل

نحوه کسب درآمد در تلگرام در سال 2024

در سال های اخیر اپلیکیشن تلگرام قدرت خود را به عنوان یک ابزار کسب درآمد…

3 ماه قبل