راهنمای خرید

مانیتور منحنی بنکیو EX3501R با قابلیت پشتیبانی از تصاویر HDR10

مانیتور منحنی بنکیو EX3501R با ظاهری زیبا و قابلیت های حرفه ای همچون فناوری ای ام دی FreeSync و HDR10 می تواند با کیفیت ترین تصاویر ممکن را در اختیار شما قرار دهد همچنین به زودی با قیمتی مناسب به لیست قیمت مانیتور های بنکیو افزوده خواهد شد و رقیبی سرسخت برای مانتیور های ایسوس، سامسونگ و… نیز به شمار می رود. در ادامه بااخبار آی تیو فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

لیست قیمت مانیتور

کمپانی BenQ به تازگی یکی از بهترین صفحه نمایش های خود را با نام EX3501R به بازار قطعات کامپیوتر معرفی کرد و خاطر نشان کرد این صفحه نمایش مناسب برای افرادی است که طرفدار مانیتور های حرفه ای با قابلیت پشتیبانی از دقت بالا هستند، می باشد.

مانیتور منحنی بنکیو EX3501R دارای صفحه نمایش 35 اینچی و پنلی با تکنیک VA بوده که تولید شرکت AU Optronics می باشد. شرکت بنکیو این مانیتور را به فناوری ای ام دی FreeSync مجهز کرده که می تواند بر روی GPU های سازگار استفاده شود و نرخ بروزرسانی پنل در مانیتور EX3501R نیز به 100 هرتز می رسد.

با توجه به مشخصات فنی منتشر شده صفحه نمایش بنکیو EX3501R دارای شدت انحنای 1800R بوده و فناوری HDR (دامنه دینامیکی بالا) که از محتوای HDR10 پشتیبانی می کند در مانیتور BenQ EX3501R موجود می باشد هچنین شدت روشنایی پنل نیز 300 نیت است که بسیار پایین تر از HDR خواهد بود.

فناوری HDR10 استانداردی است که توسط بسیاری از کمپانی های سازنده ی تلویزیون ومانیتورمانند شرکت دل، ال جی، سامسونگ، شارپ، سونی، بنکیو و مایکروسافت مورد استفاده قرار می گیرد که می تواند تصاویر با کیفیتی را با تنظیم نور محیط در اختیار شما قرار دهد.

زاویه دید صفحه نمایش منحنی بنکیو ای ایکس 3501 آر از هر سو 178 درجه بوده و زمان پاسخ به فرکانس پنل نیز 4 میلی ثانیه اعلام شده است، نور پس زمینه WLED بدون نوردهی دارای روشنایی مشخصی از 300 سی سی / متر مربع خواهد بود، که کمی فراتر از sRGB است اما پشتیبانی از محدوده وسیعی از آن را ندارد.

مانیتور بنکیوEX3501R با مجهز بودن به رابط های HDMI 2.0، USB-C، USB 3.1 و DP1.4 می تواند برای بسیاری از افراد کارآمد باشد همچنین این مانیتور بنکیو با طراحی مدرن و نسبتا غیرقابل پیش بینی، زیبایی منحصر به فردی را با خود به همراه دارد که باعث جذب کاربران زیادی خواهد شد.

لازم به ذکر است کمپانی بنکیو تا کنون اشاره ای به قیمت مانیتور منحنی EX3501R نداشته ولی تصمیم دارد این صفحه نمایش را با کارایی فوق العاده حرفه ای و قیمتی مناسب به لیست قیمت مانیتورهای خود بیفزاید.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد مانیتور بنکیو برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • همینکه مانیتور منحنی بنکیو EX3501R تصاویر HDR10 رو ساپورت میکنه سگش شرف داره به ال ای دی های سامسونگ و الجی

  • خبرهایی که درج می کنید نسبت به سایت های دیگه خیلی خوب و کامل هستن و این خبرتون کامل ترین خبری بود که از مانیتور منحنی بنکیو EX3501R منشر شده. همیشه پیروز سربلند باشید

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

3 هفته قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

2 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

3 ماه قبل

نحوه کسب درآمد در تلگرام در سال 2024

در سال های اخیر اپلیکیشن تلگرام قدرت خود را به عنوان یک ابزار کسب درآمد…

3 ماه قبل