موس گیمینگ گیگابایت XM300 سریع و تیزبین در گیم بوده و این موس از سری Xtreme Gaming باعث شده گیمر ها بدون هیچ دغدغه ای در مورد حرکت ‌های سریع و سرنوشت ساز در بازی‌ ها با ‌‌نهایت دقت و راحتی به بازی بپردازند. کمپانی گیگابایت با معرفی اولین موس از سری XTREME GAMING، قلمرو خود را در بازار محصولات مخصوص گیمینگ گسترش داد. با برخورداری از موتور اپتیکال پیشرفته، XM300 یک سلاح گیمینگ بی‌ نظیر با دقت فوق العاده بالا است. این ماوس سیمی، با بکارگیری سویچ ‌های بسیار با کیفیت و پر سرعت، جلوه نور‌پردازی RGB قابل سفارشی سازی و طراحی خاصی که دارد، انتظارات هر گیمری را برآورده می‌ کند.در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

اینموسطراحی شده برای رقابت در گیمینگ می باشد، XM300 به سنسور اپیتکال مخصوص گیمینگ با دقت 6400 نقطه بر اینچ مجهز است که می ‌توان دقت آن را در گام‌ های 50 نقطه بر اینچ، برای دست یابی به دقت استثنایی، تنظیم کرد. با توانایی دنبال کردن کردن حرکت با سرعت 200 اینچ بر ثانیه با شتاب 50g، موس XM300 این اطمینان را به گیمر‌ها می‌ بخشد که حرکت ‌های سریع و سرنوشت ساز آن‌ ها در بازی‌ ها با ‌‌نهایت دقت و سرعت دنبال می ‌شود و هیچ چیز را از دست نخواهند دارد. میکرو سوئیچ‌ های ساخت کمپانی OMRON بکار رفته در دکمه‌ های این موس با سرعت نور کار می‌ کنند و با برخورداری از طول عمر تظمینی بیش از 20 میلیون کلیک، تا سال‌ ها بی‌ نقص خواهند ماند.

نور پس زمینه RGB یکی دیگر از قابلیت‌ های برجسته XM300 است که به گیمر‌ ها امکان شخصی سازی و خلق جلوه ‌های شم نوازی را با هر رنگی و بدون محدود می‌ بخشد. گیمر‌ها می‌توانند جلوه‌ های نور‌ پردازی زنده‌ ای را اعمال کنند. طراحی ساده اما کارآمد XM300، ارگونومی بی‌ نظیری را در کنار حس راحتی دست به ارمغان می‌ آورد و هر گیمری از در دست گرفتن XM300، لذت خواهد بود.

با هدف رساندن تجربه گیمر به سطحی که هرگز آن را تجربه نکرده‌اند، گیگابایت به ریز‌ترین جزئیات نیز توجه خاصی داشته است. XM300 از کابل بسیار با کیفیتی به منظور اطمینان از دوام آن طی حرکات شدید دست گیمر‌ها بهره گرفته است. پلاستیک‌ های نرم کناری موس باعث جلوگیری از لغزش آن در دست می‌ شوند. طراحی شده برای کارکرد دقیق و بی ‌نقص، موس گیمینگ XM300 گیگابایت دی ان‌ ای سری XTREME GAMING را به ارث برده و به طور ذاتی بر روی خلق بهترین تجربه ممکن برای گیمر‌ ها متمرکز است.

لیست قیمت موس

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • سلام
    موس گیمینگ گیگابایت XM300 سریع و تیزبین در گیم که این موس دارای طراحی زیبایی است و توجه کاربران زیادی رو به خود جذب کرده است. این موس دارای قابلیت های خوبی است.

  • با سلام و خسته نباشید خدمت همه دوستان ای تی بازار
    این موس تو کارد کرد یک سیستم کامپوتری تاثیر زیادی داره علاوه بر این طراحی یک موس توی راحت کار کردن سیستم اهمیت زیادی دارد و این مدل موس گیمینگ گیگابایت XM300 میتونه برای گیمنت ها امکانات ویژه تر بعلاوه کار کردن با موس های گیمینگ با سرعت 200 اینچ بر ثانیه سریع تر زیادی رو خواهد داشت. که باعث میشه عملکرد این موس گیمینگ بیشتر بشه این موس گیمینگ با رنگبندی که داره جای موس های قدیمی و بی روح میگیره و مشتریان زیاد با جذابیتی که داره جلب میکنه البته ای تی بازار با تنوع زیادی که تو موس داره انتخاب رو برای گیمنیگ ها سخت کرده

  • با سلام
    این موس طراحی شده برای رقابت در گیمینگ می باشد، XM300 به سنسور اپیتکال مخصوص گیمینگ با دقت 6400 نقطه بر اینچ مجهز است که می ‌توان دقت آن را در گام‌ های 50 نقطه بر اینچ، برای دست یابی به دقت استثنایی، تنظیم کرد.

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

2 هفته قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

2 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

2 ماه قبل

نحوه کسب درآمد در تلگرام در سال 2024

در سال های اخیر اپلیکیشن تلگرام قدرت خود را به عنوان یک ابزار کسب درآمد…

2 ماه قبل