راهنمای خرید گجت

هدست واقعیت مجازی Vive اچ تی سی رایگان در اختیار توسعه ‌دهندگان منتخب

اچ‌تی‌سی و ولو در نظر دارند تا هدست واقعیت مجازی وایو را که بصورت مشترک تولید کرده‌اند بصورت رایگان در اختیار شماری از توسعه دهندگان منتخب قرار دهند. اچ‌تی‌سی بدین منظور صفحه‌‌ای را به منظور ثبت نام افراد علاقمند به دریافت این هدست واقعیت مجازی راه‌اندازی کرده است.

توسعه‌دهندگان علاقمند می‌توانند پس از ثبت‌ نام و انتخاب از سوی اچ‌تی‌سی هدست‌های واقعیت مجازی خود را از بهار یا تابستان سال جاری میلادی دریافت کنند. براساس اطلاعات منتشر شده، این هدست واقعیت مجازی بصورت محدود در اختیار توسعه دهندکان قرار خواهد گرفت. در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

متاسفانه در حال حاضر کاربران عادی امکان پیش خرید این هدست واقعیت مجازی را ندارند. انتظار می‌رود این هدست واقعیت مجازی در اواخر سال میلادی روانه‌ی بازار شود.

اچ تی سیدر این خصوص چنین اظهار نظر کرده است: هدف ما این است که تولیدکنندگان محتوای بیشتری را جذب هدست واقعیت مجازی خود کنیم. ما کیت‌های مخصوص توسعه را با سرعت بیشتری ارائه خواهیم کرد و فاصله‌ی زمانی انتشار هر کیت چند هفته با دیگری فاصله خواهد داشت.

فروم مخصوص توسعه دهندگان نیز راه‌اندازی شده که همگان می‌توانند از آن استفاده کنند، اما انتشار پست‌ها در این فروم تنها محدود به افرادی است که به هدست واقعیت مجازی دسترسی دارند.

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • سلام و عرض ادب،ممنون و تشکر بابت اخبار خوبتون با موضوع(هدست واقعیت مجازی Vive اچ تی سی رایگان در اختیار توسعه ‌دهندگان منتخب) این هدست همان طور که در سایت آی تی بازار هم توضیحاتی در باره آن داده اید بسیار شیک و کاربردی است، ممنون و تشکر از شما.

  • با سلام
    هدست واقعیت مجازی Vive اچ تی سی رایگان در اختیار توسعه ‌دهندگان منتخب: اچ‌تی‌سی و ولو در نظر دارند تا هدست واقعیت مجازی وایو را که بصورت مشترک تولید کرده‌اند بصورت رایگان در اختیار شماری از توسعه دهندگان منتخب قرار دهند. اچ‌تی‌سی بدین منظور صفحه‌‌ای را به منظور ثبت نام افراد علاقمند به دریافت این هدست واقعیت مجازی راه‌اندازی کرده است.این محصول طرفداران زیادی داره

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

3 هفته قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

2 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

2 ماه قبل

نحوه کسب درآمد در تلگرام در سال 2024

در سال های اخیر اپلیکیشن تلگرام قدرت خود را به عنوان یک ابزار کسب درآمد…

3 ماه قبل